AndroidHealthClinic

TestoSting-Forte - interessant of in de schappen laten liggen?

interessant om in de schappen te laten liggen

• Topic Starter Topic Starter
Degene die er wel blij mee zijn hebben hun resultaten erbij gezet. Degene die niet zo kapot er van zijn zeggen ook enkel dat het niet deugt, zonder er een argument bij te geven. Mag ik jullie (degene die het gewoon een klote product vinden) vragen eens te zeggen waarom?

Neem die ecto's nou niet serieus:D

Geef je geld uit aan goede voeding, proteinpoeder, creatine.

Jullie hebben het gehyped.. Nou moet ik het kopen :(

Ik heb het 1 dag gebruikt, meteen al te zien.

Kwam zo'n 5kg aan.

Ik en 5 vrienden van mij hebben dit gebruik.

Het is zonde van je geld, allemaal niks aangekomen. Geen extra kracht niks.

Bijwerking: Super moe heel de dag.

Alleen de whey is goed van Revolutions, de rest is rommel.

Ik heb nog een tevreden klant te pakken! Hij zal zo zijn bevindingen posten!

Trasher liegt niet, ik heb samen met hem in de lik gezeten en daar heeft hij idd 4cm op z'n biceps in een week gegained. Ik begin maandag ook m'n eerste testosting-forte kuur, dat beloofd wat. Jammer dat het product vaak onderschat wordt.

Ik heb nog een tevreden klant te pakken! Hij zal zo zijn bevindingen posten!

Trasher liegt niet, ik heb samen met hem in de lik gezeten en daar heeft hij idd 4cm op z'n biceps in een week gegained. Ik begin maandag ook m'n eerste testosting-forte kuur, dat beloofd wat. Jammer dat het product vaak onderschat wordt.

:D Jammer dat je niet meer traint, dan zou je nog veel meer kunnen gainen.

Dat is net het leuke van testosting flowertje, je hoeft er niet bij te trainen!!!

De legende Sanca was me voor. Door de zorgvuldig geselecteerde ingredienten is dit product ZO anabool dat je spieren aanzet tijdens je normale dagelijkse bezigheden.

Het is niet aan te raden voor vrouwen.

Zie hier de schokkende beelden van een vrouw die een dubbele dosis testo sting nam omdat het haar niet snel genoeg ging:

Deze gains zijn in 2(!!!!!) weken gemaakt.

I rest my case.

:treuren: Ik kan ook nooit ergens aan meedoen, alleen omdat ik een vrouw ben. Ik wil ook meer test!

Terug
Naar boven