AndroidHealthClinic

teveel melk slecht?

GZHN

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
ik hoor en lees vaak dat meer dan 1 liter melk per dag slecht voor je is!
ik drink zo'n 2 liter per dag!
ben ik dan ongezond bezig?, ik drink er naast ook veel water hoor!

Ik drink 1 liter 0% vet melk per dag.
volgens mij kan het geen kwaad

Ik drink geen melk, kan het niet meer binnen krijgen. :cool:
Ook al heb ik die calcium nodig, ik haal dit dan uit kaasproducten.

• Topic Starter Topic Starter
Als het geen volle melk is mag jij gerust 2L (en zelfs meer) melk drinken in de bulk.

Alles is ongezond, dat weet je toch

ikzelf dronk tot vorige week 6 ltr pd maar, je stront word keihard en je anus begint een beetje te mopperen, dus wel geminderd zit nu aan 4ltr en daar heb ik geen problemen aan ondervonden ;) kwam pas nog iemand naar me toe van, ''ja zoveel melk is niet goed, dan nemen je darmen geen eiwitten meer aan''???

ikzelf dronk tot vorige week 6 ltr pd maar, je stront word keihard en je anus begint een beetje te mopperen, dus wel geminderd zit nu aan 4ltr en daar heb ik geen problemen aan ondervonden ;) kwam pas nog iemand naar me toe van, ''ja zoveel melk is niet goed, dan nemen je darmen geen eiwitten meer aan''???

Onzin! Je weet nu in ieder geval dat je níet lactose intolerant bent, anders zou je er van aan de schijterij raken..

6 liter melk per dag ? :D

ikzelf drink weinig melk nu (250 ml)... miss wat meer gaan drinken als jij zegt dat je stront er keihard van wordt. bij mij is het zo zacht als ik weet niet wat :eek:

ik wordt echt rot van veel melk drinken.. met chocomelk ist nog erger.. is daar iets aan/tegen te doen?:P

in de bulk geen probleem lijkt me, in de cut natuurlijk niet doen vanwege de carbs die erin zitten

Melk is alleen slecht als je Jan heet.

En teveel is nooit goed. 2 liter is niet zoveel toch.

Ik snap t ook niet meer. Dan wel weer melk in de cut en dan weer geen melk in je cut.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

ik hou er altijd mega veel vocht mee vast

dat is niet zo erg toch? het gaat toch om het vetverlies. tenzij je wedstrijd gaat doen.

En wat met al de suikers die erin zitten? ALthans dat werd mij verteld. ?

Ik doe 1 liter vla en 2 liter melk per dag.

Terug
Naar boven