AndroidHealthClinic

Teveel zuivel - dikke huid?

MrJ zei:
Dus kan ik in de cut fase m'n havermout met water gaan aanlengen? :(

En m'n dagelijkse liter kwark, moet ik die ook laten vallen? Zo ja, door wat kan ik deze vervangen?
Havermout met water is goed te eten.. is alleen even wennen.

Rob G zei:
Ik heb thuis nog 2,5 kg eitwitten staan die ik toen van Zoutzak gekocht heb. Dat zijn gewoon biologische caseine eiwitten zonder enige toevoegingen. Ideaal voor de cut dus. Ik kan me herrinneren dat zoutzak toen een kilo of 25 gekocht had en hier aan members vanhet board verkocht had. Aangezien zoveel mensen nu aan;t cutten zijn zou dat nu wel weer goed uit komen. Als r genoeg animo voor is...?
al 2,5kg gebruikt? :thumbs: hehe....

nah ik denk niet dat ik nogmaals partij koop, aangezien er vorige keer wat foutging --> pakketje zoekgeraakt.. etc.

naja Rob heeft nog paar kilo voorraad, en anders zn broer wel... mayb kunnen jullie daar kopen :D

Melk de oorzaak van een dikkere huid:ONZIN !

zoutzak zei:
al 2,5kg gebruikt? :thumbs: hehe....

nah ik denk niet dat ik nogmaals partij koop, aangezien er vorige keer wat foutging --> pakketje zoekgeraakt.. etc.

naja Rob heeft nog paar kilo voorraad, en anders zn broer wel... mayb kunnen jullie daar kopen :D
Haha, neej bro, die shit gaat nergens heen, alleen naar mijn muscles :)

Maaruh, Kale heeft ook interesse. En maybe wel meer mensen. Ik zou nog wel een paar kilotjes van je af willen nemen!

Wat was r precies fout gegaan dan? Pakketje wel verstuurd maar niet aangekomen?

Bij mij was alles netjes bezorgt!

heb nu ook wel interesse Zoutzak...mocht je nog ermee doorgaan..je weet mn pm-knopje te vinden

Rob G zei:
Haha, neej bro, die shit gaat nergens heen, alleen naar mijn muscles :)

Maaruh, Kale heeft ook interesse. En maybe wel meer mensen. Ik zou nog wel een paar kilotjes van je af willen nemen!

Wat was r precies fout gegaan dan? Pakketje wel verstuurd maar niet aangekomen?

Bij mij was alles netjes bezorgt!
idd pakketje verstuurd, is nooit aangekomen. maar is nu opgelost allemaal.
maarja ik ga het pakketje niet verzekeren á €8,50 om de kosten te drukken...

ik had laatst nog thread gestart (3 weken terug ong) met de vraag of er nog mensen interresse hebben, maar toen was er geen vraag naar..!

ik zal ns vragen of ik nog goedkoop aan een volgende 25 kilo kan kopen... dus in dat geval horen jullie er nog van! :thumbs:

zoutzak zei:
idd pakketje verstuurd, is nooit aangekomen. maar is nu opgelost allemaal.
maarja ik ga het pakketje niet verzekeren á €8,50 om de kosten te drukken...

ik had laatst nog thread gestart (3 weken terug ong) met de vraag of er nog mensen interresse hebben, maar toen was er geen vraag naar..!

ik zal ns vragen of ik nog goedkoop aan een volgende 25 kilo kan kopen... dus in dat geval horen jullie er nog van! :thumbs:

Dat zou echt top zijn bro! Thnx alvast!

Ennuh, die topic 3 weken geleden heb ik dan waarschijnlijk over het hoofd gezien...

Terug
Naar boven