- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
alez anabol petn
kzie under wel als jeen ingezakt zijt en ik nog altijd geript
have fun @ undere fitness your life
my llife
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alez anabol petn
my llife
![]()
maak maar eens foto van jezelf, kunnen wij tenminste ook lachen...alez anabol petn
my llife
![]()
ghebt zelf gn stats losermaak maar eens foto van jezelf, kunnen wij tenminste ook lachen...
magere garnaal
ghebt zelf gn stats loser
haha zoek u ruk materiaal ergens anders koop u nog bodybuilderboekske daar krijgde tog ne stijve van iedereen denkt da jullie fl**kers zijn als ze je zien lopen op straat
mee al die opgespote shiit en klein pietje, denken dat jullie beer zijn zet een gast mee techniek voor jullie en je gaat gn wene bij de mama
tege da julie 1slag hebbe gegeven hebdr al 10 op u neus ghad
bustedghebt zelf gn stats loser
haha zoek u ruk materiaal ergens anders koop u nog bodybuilderboekske daar krijgde tog ne stijve van iedereen denkt da jullie fl**kers zijn als ze je zien lopen op straat
mee al die opgespote shiit en klein pietje, denken dat jullie beer zijn zet een gast mee techniek voor jullie en je gaat gn wene bij de mama
tege da julie 1slag hebbe gegeven hebdr al 10 op u neus ghad

Ik ben gast met techniek, 10 jaar kickboks.
Heb geen klein pietje, vraag maar aan je moeder.
De eerste die fl**ker tegen mij zegt ligt voor de komende weken in het hospitaal.
Wat voor reacties had je hier verwacht met jouw arrogantie?
Je bent een zielepoot met een gebrek aan zelfvertrouwen die je probeerde te compenseren hier op het internet maar het is mislukt.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/lorenzo-becker-17-year-old-teen-263796/
1ste filmke foto op 21 sec zo zie ik eruit

wel zonder spuitjes te zetten

zegt al genoeg alsde dr op reageerd twas zelf geen vraag
haha kzout kr wille zien kdoe zelf al 2 jr thaiboks wedstrijde
en kpijs alsde al 10jaar kickboks doe da gy geen opgespote fl**ker zijt
Ik ga ff google mailen, of ze hier ook een translator voor willen bouwen want ondank dat dit echt een geweldig topic aan het worden is, wordt/blijft het wel lastig om te volgen!!!
Ik ga ff google mailen, of ze hier ook een translator voor willen bouwen want ondank dat dit echt een geweldig topic aan het worden is, wordt/blijft het wel lastig om te volgen!!!

nee als je daarvoor anabolen moet nemen om zo,n garnalen ecto body te krijgen zou je wel sneu zijn idd

alez nog 1ne dat denkt dat hij de breedtste is,nee als je daarvoor anabolen moet nemen om zo,n garnalen ecto body te krijgen zou je wel sneu zijn idd![]()
)wtf staat hieralez nog 1ne da denkt dat hij de breedtste is toen gy dan es iets