AndroidHealthClinic

tgeldisop dus geen materiaal voor te traine

alez nog iemand dat denkt dat hij de breedste is,
toon gy dan eens wr jij op lijkt(kijk in nl )

Dus je wilt dat we allemaal foto's op gaan zoeken om te showen waar we op lijken? Ja erm, dat heeft echt veel zin. Iedereen kan lullen wat ie wilt op 't internet. Sowieso geloof ik niet dat jij dat lichaam hebt op die ene foto waar je 't over had.

Wat doe je eigenlijk hier nog? Je wordt van alle kanten de grond in gebashed met je domme arrogante opmerkingen. Er zijn hier meer dan genoeg gasten die 3 keer zo breed zijn dan jij, dus van jou zijn we echt niet onder de indruk.

En nok met je comments van '' Thaibokse is de shit, ik klap jullie allemaal zo neer ''. Internetgangsters zijn er al genoeg.

Je bent 1 grote grap en je zet jezelf steeds meer voor schut.

Achja, het blijft entertainment om te volgen I guess.

ik vind je na 4 pagina's nog steeds best wel lelijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar DBB op lijkt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Primaten jong, de alpha males der alpha males ;)

alez nog iemand dat denkt dat hij de breedste is,
toon gy dan eens wr jij op lijkt(kijk in nl )
als ik een fysiek als arnold heb denk ik pas dat ik "breed" ben :cool:
en als je een gedeelte van mijn fysiek wil zien moet je naar mijn topic mijn foto,s gaan ;)

1) niet iedereen die aan bb doet neemt anabolen
2) als je wil beginnen trainen moet je op z'n minst gewichten hebben en je goed inlezen
3) als je niet wil bodybuilden zit je hier idd niet op je plaats. je bent niet de enige die flagrant uitgelachen is door zo'n commentaren
4) eigenlijk kan het me geen kloten schelen

verder nog gezellig topic om te lezen

• Topic Starter Topic Starter
als ik een fysiek als arnold heb denk ik pas dat ik "breed" ben :cool:
en als je een gedeelte van mijn fysiek wil zien moet je naar mijn topic mijn foto,s gaan ;)

not impressed

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 00:41 ----------

Dus je wilt dat we allemaal foto's op gaan zoeken om te showen waar we op lijken? Ja erm, dat heeft echt veel zin. Iedereen kan lullen wat ie wilt op 't internet. Sowieso geloof ik niet dat jij dat lichaam hebt op die ene foto waar je 't over had.

Wat doe je eigenlijk hier nog? Je wordt van alle kanten de grond in gebashed met je domme arrogante opmerkingen. Er zijn hier meer dan genoeg gasten die 3 keer zo breed zijn dan jij, dus van jou zijn we echt niet onder de indruk.

En nok met je comments van '' Thaibokse is de shit, ik klap jullie allemaal zo neer ''. Internetgangsters zijn er al genoeg.

Je bent 1 grote grap en je zet jezelf steeds meer voor schut.

Achja, het blijft entertainment om te volgen I guess.

kan mij da schelen dat ze breder zijn kracht zegt niets
heb ook nooit gezegt dat IK jullie ZAL neerklap
en die 1ne foto lijk ik wel op enige verschil tussen u en mij is ik voel mij al zelfzeker genoeg om nu al te nken implaats van nr een :bukkake: te gaan in de gym

ma kheb hier genoeg tyd verspilt kheb al genoeg workouts gevonde op youtube jaja lach maar zal niet uithale mr ik heb geen spuite nodig voor geript te kome :slotje: dit topic maar :wave2:

Terug
Naar boven