MuscleMeat

TGI can lift, eat, sleep and grow!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Is een uitdaging.

Slaat die afbeelding op je lifts en je fysiek? Dan is het wel een aardig accuraat plaatje ja.

G, lift je uberhaupt nog of is veganistisch koken nu je nieuwe hobby?

Ben je de turkse vegan gains geworden? :p

Succes met trainen en vasten met dit weer brüür

• Topic Starter Topic Starter
Wil niet grof zijn of zo, maar kijkend naar je stats van 2013 en je laatste trainingen, heb je nu werkelijk stil gestaan?

En Vegan "proberen" als een challenge met cheatdays en zo lijkt me raar concept.
Zou dan zeker aanraden om Atheïsme eens te proberen, natuurlijk met een cheatday waarbij je wel mag bidden en geloven.

• Topic Starter Topic Starter
Even een update na mijn lange afwezigheid.

Voor het vasten was mijn motivatie wat betreft trainen slecht. Tijdens het vasten werd het er niet beter op. Wat resulteerde in die hele maand niet getraind te hebben.

Na het einde van het vasten leek het mij een goed moment om mijn schouder onderzoek weer op te pakken. Mijn motivatie was toch laag, dus als het moest geopereerd worden, dan was dit het juiste moment.

Hele onderzoek heeft een maand geduurd. Die maand had ik dus ook niet gelift. Had geen nut als ik toch geopereerd moest worden.

Het resultaat van het onderzoek was dat de labrum etc allemaal in orde is. Dit betekend dat ik de stabiliteit oefeningen gewoon moet uppen, elke dag dus. En die af en toe pijnlijke momenten maar mee moet leven

Ik ga mijn pad vervolgen naar meer fitness training gericht. Dus niet al te gekke zware 1rm lifts of 5x5 etc. Wel natuurlijk de compounds er in houden. Maar meer focussen op volume en supersets, circuits etc.

Daarbij ga ik ook stoppen met loggen. Het heeft voor mij geen toegevoegde waarde meer.

Wat betreft de youtube channel, dit ga ik weer oppakken. Als je me wilt volgen, kun je dat daar doen. Moet alleen even een nieuw pc hebben. Met de vorige pc is het afgelopen.

De youtube channel zal ik hooguit 3 vids per maand plaatsen. Dit ivm een ander social media project waar ik mee aan de slag ga.

Mochten er vragen zijn, stel ze zolang dit topic nog open is en anders kun je mij pmen.

Ik zal natuurlijk nog wel af en toe op het forum zijn;)

Wil niet grof zijn of zo, maar kijkend naar je stats van 2013 en je laatste trainingen, heb je nu werkelijk stil gestaan?

En Vegan "proberen" als een challenge met cheatdays en zo lijkt me raar concept.
Zou dan zeker aanraden om Atheïsme eens te proberen, natuurlijk met een cheatday waarbij je wel mag bidden en geloven.

T boeit mij vrij weinig wat jij denkt en vind:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven