SBroncker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Oke, ben benieuwd. Succes!eerste keer dat ik zeker ben dat de tren real is ja nooit de echte tren sides gehad of tren look..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, ben benieuwd. Succes!eerste keer dat ik zeker ben dat de tren real is ja nooit de echte tren sides gehad of tren look..

Ziet er prima uit bro. Ben benieuwd naar je progressie. Zou leuk zijn als je foto's blijft posten van je vooruitgang. Let wel op je gyno aangezien je dit hier al had.

Gruwelijk. Zit ik ook nog overna te denken omdat te laten doen in België.@SBroncker
Gyno is er volledig uit gesneden inclusief de klier en er is vet achter gestoken .. Nooit meer gyno voor mij bro![]()
Dat was met een lean bulk. Vet bleef tussen de 9 en 11 %@335ipower
Bedankt voor het te laten weten!
We zulle zien, elk lichaam is anders he
Maar was je blij met het eind resultaat en was dit in een bulk of in een cut periode ?
Einde is juist het belangrijkste, das t leukste dus hup hahaIk zeker proberen zoveel mogelijj te loggen al weet ik dat op het einde door de honger wel minder zin ga hebben om uitgebreid te loggen ..
@SBroncker