XXL Nutrition

The birthday cutting log

Bezoekers in dit topic

Goed fysiek al ben benieuwd hoe je er uitziet na je cut. vet verdeling heb je ook mee. Dus geen idee hoeveel kilo je gaat verliezen is lastig te zeggen.

Wat is je doel kon ik niet 123 vinden in je post
 
10kg eraf en je gaat flink ripped denkik, 600mg tren erbij gaat ook nasty zijn
 
GetBig XXL

Eerlijk gezegd heb ik geen doel opgestelt, ik ga gewoon deze 12 weken cutten en dan reverse dieeten.. Als ik vind dat het er na 8 weken al goed uitziet stop ik op 8 .. Maar wil eerlijk gezegd nog iets dieper gaan dan dat ik al gedaan heb.

mucci

Ik hoop inderdaad dat ik eindelijk eens die hard tren look te zien krijg .. :)
 
Ow even update..

Heb vandaag quads en biceps gedaan

front squad, leg press en 3 soorten leg extension tippe naar buiten, tippe gericht in het midden en tippen gericht naar binnen

biceps was vooral hammer curl single arm, dumbell curls met een superset, ez bar curls

lekker getraint, lekkere pomp !

heb vorige vrijdag inject gezet. Ik zet alles in 1 keer zou ik die pomp al van de cycle hebben of is dit een placebo gevalletje :')
 
SBroncker

Gyno is er volledig uit gesneden inclusief de klier en er is vet achter gestoken .. Nooit meer gyno voor mij bro :o
 
SBroncker

Gyno is er volledig uit gesneden inclusief de klier en er is vet achter gestoken .. Nooit meer gyno voor mij bro :o
Gruwelijk. Zit ik ook nog overna te denken omdat te laten doen in België.
 
heeft me in totaal 350 euro gekost de rest werd betaalt door de ziekenkas.. als je wil stuur me maar een PM kan ik je zeggen welke chirurg ik heb genomen

SBroncker
 
Vette tattoo ook kerel !
 
Toevallig heb ik hiervoor ook een soort gelijk kuurtje gedaan 300 test 500 tren. Ging er opzich goed op maar 't ging mooier toen ik de test ook op 500 erbij had.

300 is net te weinig
 
335ipower

Bedankt voor het te laten weten!
We zulle zien, elk lichaam is anders he

Maar was je blij met het eind resultaat en was dit in een bulk of in een cut periode ?
 
335ipower

Bedankt voor het te laten weten!
We zulle zien, elk lichaam is anders he

Maar was je blij met het eind resultaat en was dit in een bulk of in een cut periode ?
Dat was met een lean bulk. Vet bleef tussen de 9 en 11 %

Succes!
 
Mooi! Ja ga dit eens proberen omdat hoger test me echt bloated maakt en wil echt volledig depleten en mooi rebounden

335ipower
 
Na mn volgende kuur staat ook tren in de planning. Test P, Tren A en Mast P, ben zeer benieuwd naar Tren dus hoop op een zeer uitgebreide log van jou:p
 
Ik zeker proberen zoveel mogelijj te loggen al weet ik dat op het einde door de honger wel minder zin ga hebben om uitgebreid te loggen ..

SBroncker
 
Ik zeker proberen zoveel mogelijj te loggen al weet ik dat op het einde door de honger wel minder zin ga hebben om uitgebreid te loggen ..

SBroncker
Einde is juist het belangrijkste, das t leukste dus hup haha
 
Vandaag rustdag dus de intra workout en de postworkout shake valt weg, dus vandaag een goede 3000kcal nog ! (misschien men 3de cardio sessie doen..)

Gisteren was shoulder day, calves en 18min HIIT cardio post workout
schouders: Plate loaded shoulder press, front raises en een heleboel sides raises wat shrugs

calves seated calf raises en standed calf raises

18min HIIT 3MIN opwarmen 20sec High intensity, 40 lsec LOW intensity dit tot er 18min op de stairs staat
 
Festivalletje done ! Gewicht vanmorgend was een 85-86 dus we blijven op dit aantal kcal ! Vanaf nu geen cheats meer of super clean cheats
 
Back
Naar boven