Fitness Seller

The desolate path to apocalyptic ruin

nice!
post maar meer van die dingen

ziet er goed uit, sterke mofo!

Goed bezig dude, die deadlift ziet er goed uit!

greetz,
Ron

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal,
Ik vond m'n DL techniek zelf ook wel OK uitzien, het ziet er trouwens ongeveer hetzelfde uit bij 125 als bij 200, alleen iets langzamer ;) Dat lijkt me een goed teken.
Binnenkort eens Sumo maxen, daar ben ik als het goed is iets sterker..

Chins wissel ik wel af, maar het merendeel is toch supinated grip.

Barbell heb ik via marktplaats, 207kg in totaal voor 160 euro, goeie deal, alleen ben ik erachter gekomen dat het niet helemaal standaard plates zijn, dus ik zal een nieuwe bar moeten kopen voor mijn 25kg bumpers (1 euro per kg voor betaald :) )
Rack is van Tuffstuff, gekocht in Zürich, dus daar heb je verder niets aan..
Al met al heb ik alles redelijk el cheapo kunnen aanschaffen, kwestie van goed zoeken en marktplaats in de gaten houden.

Zondag

Bench
55x3x6 + chains
chains geven totaal ca. 15 a 20kg boven.

OHP
barx10
30x5
40x3
50x1
60x1
65x5,5,5,5 redelijk easy.. mooi
video: [Link niet meer beschikbaar]

Powerclean
75x3 verre van explosief dus maar mee gekapt.. is nog de nawerking van DL max, had ik kunnen weten natuurlijk

Hanging legraises
25,25

Rev hypers op swissball
25

35min.

Coole filmpjes, mag je blijven doen :thumbs:

Metal^militia zei:
Thanks allemaal,
Ik vond m'n DL techniek zelf ook wel OK uitzien, het ziet er trouwens ongeveer hetzelfde uit bij 125 als bij 200, alleen iets langzamer ;) Dat lijkt me een goed teken.
Binnenkort eens Sumo maxen, daar ben ik als het goed is iets sterker..

Chins wissel ik wel af, maar het merendeel is toch supinated grip.

Barbell heb ik via marktplaats, 207kg in totaal voor 160 euro, goeie deal, alleen ben ik erachter gekomen dat het niet helemaal standaard plates zijn, dus ik zal een nieuwe bar moeten kopen voor mijn 25kg bumpers (1 euro per kg voor betaald :) )
Rack is van Tuffstuff, gekocht in Zürich, dus daar heb je verder niets aan..
Al met al heb ik alles redelijk el cheapo kunnen aanschaffen, kwestie van goed zoeken en marktplaats in de gaten houden.

Zondag

Bench
55x3x6 + chains
chains geven totaal ca. 15 a 20kg boven.

OHP
barx10
30x5
40x3
50x1
60x1
65x5,5,5,5 redelijk easy.. mooi
video: [Link niet meer beschikbaar]

Powerclean
75x3 verre van explosief dus maar mee gekapt.. is nog de nawerking van DL max, had ik kunnen weten natuurlijk

Hanging legraises
25,25

Rev hypers op swissball
25

35min.

erg sterke OHP :thumb:

ziet er ook massief uit btw ;)

Ja zeker blijven doen die filmpjes! Ik ga binnekort namelijk op een soortgelijke manier trainen ;)

Wat jullie OHP noemen is dat niet gewoon een andere naam voor military press?

Gekke Gijs zei:
Wat jullie OHP noemen is dat niet gewoon een andere naam voor military press?

ja ongeveer, is te zien wat je interpretatie is. Militairy is imo achteruitleunend, terwijl je bji OHP mooi rechtop blijft staan. maar dat is mijn interpretatie ;)

MonsterStrength zei:
ja ongeveer, is te zien wat je interpretatie is. Militairy is imo achteruitleunend, terwijl je bji OHP mooi rechtop blijft staan. maar dat is mijn interpretatie ;)

Jah inderdaad dat zag ik ook dus dat hij hem boven ze hoofd uitdrukt en niet voor ze hoofd zeg maar....

Ik wist niet dat daar het verschil in zat :)

sterke ohp :)

OHP of Olympic press is achteroverleunend, military zeker niet.

En ik ook, Dries met je foute info! :mad:

echt cool die filmpjes!
sterke press bro

Military press is volgens mij ook heel strict, maar ik noem het gewoon allemaal OHP, ik press iets en dat doe ik boven mijn hoofd, dus overhead press dekt de lading wel redelijk ;)
Ik zal filmpjes blijven maken, dat geeft m'n form ook een reality-check.
Vandaag ff snel getraind, iets te snel afgeraffeld naar mijn idee maar goed, heb toevallig vandaag m'n contract voor een half jaar stage gekregen dus vanaf augustus zijn alle trainingsvariabelen weer positief :thumbs:

Dinsdag

Boxsquat 35cm (alle sets met chains, ca. 15kg)
20x8
60x5
80x3
100x1
120x1
140x1
150x3 [Link niet meer beschikbaar]
130x3,3,3
Die chains hebben m'n ass gekickt, had ze beetje onderschat, die 150 was heavy en ugly.

Frontsquat
60x6
100x5,5,5

Standing calves
60x15
100x15,15

Incline curls
12x6
16x6
20x5 plus 12 reps hammercurls
16x7
12x12

Goeie training bro!

Zou je ook een keer een filmpje van de frontsquats kunnen maken. Die heb ik vandaag namelijk ook gedaan en ben benieuwd of het een beetje goede techniek is ;)

box squat ziet er goed uit :thumbs:
die kettingen is dat 5 kg langs elke kant of alle twee 10kg

Is ongeveer 7-8kg aan elke kant, dus ca. 15kg totaal.

mijn kettingen zijn ook 15kg. Ook gewoon in ijzerwinkel gekocht? mijne zijn 4m/stuk denk ik, niet echt dikke kettingen, ga eens wat zwaardere moeten kopen :)

Terug
Naar boven