terrestris
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me een goed teken.
)Metal^militia zei:Thanks allemaal,
Ik vond m'n DL techniek zelf ook wel OK uitzien, het ziet er trouwens ongeveer hetzelfde uit bij 125 als bij 200, alleen iets langzamerDat lijkt me een goed teken.
Binnenkort eens Sumo maxen, daar ben ik als het goed is iets sterker..
Chins wissel ik wel af, maar het merendeel is toch supinated grip.
Barbell heb ik via marktplaats, 207kg in totaal voor 160 euro, goeie deal, alleen ben ik erachter gekomen dat het niet helemaal standaard plates zijn, dus ik zal een nieuwe bar moeten kopen voor mijn 25kg bumpers (1 euro per kg voor betaald)
Rack is van Tuffstuff, gekocht in Zürich, dus daar heb je verder niets aan..
Al met al heb ik alles redelijk el cheapo kunnen aanschaffen, kwestie van goed zoeken en marktplaats in de gaten houden.
Zondag
Bench
55x3x6 + chains
chains geven totaal ca. 15 a 20kg boven.
OHP
barx10
30x5
40x3
50x1
60x1
65x5,5,5,5 redelijk easy.. mooi
video: [Link niet meer beschikbaar]
Powerclean
75x3 verre van explosief dus maar mee gekapt.. is nog de nawerking van DL max, had ik kunnen weten natuurlijk
Hanging legraises
25,25
Rev hypers op swissball
25
35min.

Gekke Gijs zei:Wat jullie OHP noemen is dat niet gewoon een andere naam voor military press?

MonsterStrength zei:ja ongeveer, is te zien wat je interpretatie is. Militairy is imo achteruitleunend, terwijl je bji OHP mooi rechtop blijft staan. maar dat is mijn interpretatie![]()

ow dacht dat het andersom was, weer wat bijgeleerdUnregistered zei:OHP of Olympic press is achteroverleunend, military zeker niet.