XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Kheb echt moeite met die NZB uit te pakken.
 
weet iemand waar die smelter is in Soltitude om ores in ignots om te zetten ?
 
weet iemand waar die smelter is in Soltitude om ores in ignots om te zetten ?

Geen idee, maar in Whiterun zit 'ie bij dat chickie in het begin. Grote ijzeren pot rechts van de forge.
 
Gewoon constant iron daggers maken man. Ik heb echt een shitload aan geld uitgegeven. M'n armor is nu 156 (Legendary) en 4250 waard :roflol:

OMG! haha netjes man! dus je hebt legendary dragon armor? ziet het er een beetje vet uit?
 
Heb jij die power leveling techniek gedaan dan ? en zo ja hoe :D
 
OMG! haha netjes man! dus je hebt legendary dragon armor? ziet het er een beetje vet uit?

Het is wel bruut ja, alleen vind ik die helm van het Iron armor nog het vetste, met die hoorns.

Vette is ook dat ik nu alle dragon bones en scales kan gebruiken om nieuwe stukken armor van te maken en vervolgens te verkopen voor ****ing veel geld. Geen idee waarvoor ik dat nu nog nodig heb, maar toch :roflol:
 
Aight ben um nu aan het installen :D
 
Tot woensdag of zo ! (die zien we voorlopig niet meer)

:lol:
 
LOL WHUT? net was hij nog 88.
gz


geef is link met guide ofzeu :mad:

op pagina 22 of 23 staat smithing guide waarmee je ook gelijk enchanting omhoog krijgt
 
loool. Illusion/alchemy is friking easy brah


Als je klaar bent met mages guild, naar de college gaan en naar het alchemy lab kamertje. Alle dure ingredienten liggen gratis in de schappen. Alles pakken en duurste potions maken. 48h waiting doen. en dan opnieuw. terwijl je elke keer [Muffle] cast voor illusion :D
 
kan iemand mij vertellen waar ik een aantal forges kan vinden waar ik iron ores kan kopen :p heb Soltitude al leeg gekocht
 
Tijd om een assassin te maken, net een filmpje gekeken van iemand met die final perk van sneak, en dat is echt ****ing gruwelijk :D

Dark Elf of Khajit, hmm
 
Ik ben nu die missie aan het doen waar je je moet verkleden als gast, maar volgens mij ben ik een veel te laag level. Word telkens vermoord door die bewakers. :roflol:
 
Ik ben nu die missie aan het doen waar je je moet verkleden als gast, maar volgens mij ben ik een veel te laag level. Word telkens vermoord door die bewakers. :roflol:
Ziek moeilijke missie inderdaad, heb er zo'n 2 uur over gedaan. Vooral omdat je geen gear hebt, als je eenmaal 1 elf heb vermoord is het wel te doen.
 
lolwut. je moet ook je gear meegeven aan die gast die je helpt he. easy as **** toen ik hem deed, double fireball en ze waren dood die guards :o
 
lolwut. je moet ook je gear meegeven aan die gast die je helpt he. easy as **** toen ik hem deed, double fireball en ze waren dood die guards :o
Ja kan wel maar die quest was bij mij bugged denk ik want ik opende die chest en m'n gear zat er niet in... Of ik was dan misschien me gear vergeten mee te geven..

En btw, kun je dat filmpje even linken? :)
 
Back
Naar boven