XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe werkt dat eigenlijk met die enchantments? Ik heb echt vier miljoen van die gems. Maar ik heb geen idee wat ik er nu precies mee moet?

Die gems zijn gewoon om je wapen (indien met magic besmet) op te laden, dat doe je door op het wapen te klikken en R2 (ps3) te drukken. Die gems kan je ook gebruiken om items mee te enchanten.

Enchanten kan je doen dmv items met magic te destroyen, zodat alleen de magic eigenschap over blijft waarna je die op een ander item kan zetten, alleen blijft er maar zoveel % van de magic eigenschap over afhankelijk van je level en perks.

Als je nou een dik 2 handed zwaard met 18 fire damage bijv vindt, dan destroy je die in het enchantment gebeuren en dan kan je die fire damage op bijv een 1 handed sword gooien.
 
Illusion 100. **** yea

lvl 25 :)
 
Ziek moeilijke missie inderdaad, heb er zo'n 2 uur over gedaan. Vooral omdat je geen gear hebt, als je eenmaal 1 elf heb vermoord is het wel te doen.

Welke quest is dat?
 
Ziek moeilijke missie inderdaad, heb er zo'n 2 uur over gedaan. Vooral omdat je geen gear hebt, als je eenmaal 1 elf heb vermoord is het wel te doen.


Je moet gewoon al je gear meegeven, hij kan alles meenemen, hij zegt van niet maar ik gaf hem gewoon full armor en 2 wapens. Als het je dan niet lukt, bak je er niks van :)
 
Beslissing genomen en ik ga verder met archery, sneak en light armor. Was Illusion aan het overwegen maar ik vermoed dat ik dan 24/7 met invisibility rondloop, wat ik ook in Oblivion deed de eerste keer en de game werd er niet leuker op.

Heb skyrim zojuist bij bol.com besteld - verdient de game in alle opzichten.
 
Heb je snel gedaan :p

In Winterhold College heb je infinite magicka na zo'n quest. Daarna gewoon Muffle spammen en je bent 100 binnen 10 mins. ghehehe. ook ff gehurkt lopen dan krijg je sneak erbij :rolleyes:
 
In Winterhold College heb je infinite magicka na zo'n quest. Daarna gewoon Muffle spammen en je bent 100 binnen 10 mins. ghehehe. ook ff gehurkt lopen dan krijg je sneak erbij :rolleyes:

Infinite magicka? :eek:

Explain!
 
Infinite magicka? :eek:

Explain!

Je moet toch een keer die soort fontijntjes cleansen voor een mage. (college)
Bij 2 krijg je gems en bij de andere infinite magicka als je in de college bent. :D
 
Laatst bewerkt:
Je moet toch een keer die soort fontijntjes cleansen voor een mage. (college)
Bij 2 krijg je gems en bij de andere infinite magicka als je in de college bent. :D

Lol, oneindig fireballen schieten etc.

Mijn huidige quest moet hier even door pauzeren ben ik bang :D
 
Welke shouts hebben jullie al unlocked? Ik heb net Frost Breath behaald.
 
Je moet toch een keer die soort fontijntjes cleansen voor een mage. (college)
Bij 2 krijg je gems en bij de andere infinite magicka als je in de college bent. :D
Voor welke mage? waat zit ie? (kamer)
 
Ja kan wel maar die quest was bij mij bugged denk ik want ik opende die chest en m'n gear zat er niet in... Of ik was dan misschien me gear vergeten mee te geven..

En btw, kun je dat filmpje even linken? :)

Bedoel je dit filmpje waar ik het over had, met die Assassinations?
Volgend weekend, na de proefwerkweek (zucht...) maar ff m'n Dark Elf Assassin maken, net een Khajit gemaakt maar ik vind het zo tering lelijk dat ik die betere stats/racials wel door de vingers zie lol, Dark Elf is ****in gruwelijk!
 
Nvm, die lamzak komt eindelijk aanlopen.
 
Welke shouts hebben jullie al unlocked? Ik heb net Frost Breath behaald.

Ik heb er al zoveel, kan er alleen maar 2 gebruiken, whirlwind en die andere.

Ik heb me nu net aangesloten bij de Imperial Legion, daardoor is mijn Stormcloak quest gefailed, ik kan niet meer bij hun joinen.

Wat is de beste optie?
 
Ben echt even klaar met al die side missions. Tering :roflol:
 
Ik heb 6 shouts. allemaal unlocked ook. U mad?



3 draken vlogen naar me toe toen ik wou fast-travelen vanuit college :)
 
Ik heb 6 shouts. allemaal unlocked ook. U mad?



3 draken vlogen naar me toe toen ik wou fast-travelen vanuit college :)

Ik heb er vijf. Eentje kon ik niet pakken op Shearwood of iets dergelijks, omdat er ineens een ****ing sterke gast uit een tombe kwam vliegen.
 
Back
Naar boven