MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Stelletje no lifers :D is dit btw een mmorpg , nee toch ?
 
Waarom willen jullie zo OP zijn, is toch geen zak aan???

Met RPG's vind ik dat altijd heerlijk, ergens afgeslacht worden en dan grinden of iets en er dan als boter doorheen gaan.

Verder raak je niet zo snel overpowered bij dit spel, als je van een bepaalde enemy teveel tegelijk hebt ben je gewoon ****ed en moet je echt een strategie verzinnen.

Makkelijk is dit spel zeker niet, maar ook niet onmogelijk, na een 2de of 3de keer lukt het meestal wel. Maar iedereen is wel al regelmatig doodgegaan denk ik.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 15:51 ----------

Stelletje no lifers :D is dit btw een mmorpg , nee toch ?

Was het maar zo'n feest, dan had ik me nu ziekgemeld :o
 
Hoe denk je?



Ik ben ook nog met allemaal side missies bezig, geen zin om dalijk ineens per ongeluk de game uit te spelen, zoals je bij Fallout plots ineens de game had uitgespeeld en er meteen geen reet meer aan was, maarja met Fallout werd je dan ook max level 20 :o

Dacht zelf armor enchanten, maar heb tot nu toe die enchantments niet in die lijst staan :(
 
Dacht zelf armor enchanten, maar heb tot nu toe die enchantments niet in die lijst staan :(

Ja dat doe je dus door eerst een enchanted item te destroyen ( in het begin wel een item doen wat je toch niet gaat gebruiken ).

Het item wordt vernietigd en het magic effect blijft, alleen in het begin afhankelijk van je enchantment level en je perks zal er maar een bepaald percentage van het totaal overblijven. Dus wat eerst 50% frost resistance was zal nu nog maar 10% zijn, bijvoorbeeld.

Dit heb ik denk ik nu al 4x uitgelegd in dit topic btw, maar maakt niet uit, ik verwacht ook niet dat iedereen heel dit topic gaat doorlezen.
 
Loop ik rust rond en zie ik dat er gevochten werd iets verderop. Dus ik dacht ik dat zijn wer een paar bandits die iemand lastig vallen ofzo.
Ben nu level 32 ondertussen dus ik dacht piece of cake.
Bleek het een of andere ubervampire te zijn die me ook echt binnen 10 seconde af maakte. :fuu:


Ben op zoek naar nieuwe spells, iemand suggesties?
Die van de college heb ik al.
 
Loop ik rust rond en zie ik dat er gevochten werd iets verderop. Dus ik dacht ik dat zijn wer een paar bandits die iemand lastig vallen ofzo.
Ben nu level 32 ondertussen dus ik dacht piece of cake.
Bleek het een of andere ubervampire te zijn die me ook echt binnen 10 seconde af maakte. :fuu:


Ben op zoek naar nieuwe spells, iemand suggesties?
Die van de college heb ik al.

Ja ik wil ook iets van een niveau hoger dan fireball blizzard chain lightning etc.

Ik kan het nu maar 1 tegelijk gebruiken en zoveel schade doet 't niet, ****ing irritant. Ze hadden magic wel iets sterker mogen maken van mij, een fireball op een redelijk sterke enemy zn knar moet gewoon minimaal de helft van zn leven wegvagen, nu is het maar 5% wat eraf gaat. Alleen die skeletten en dat soort zwakke enemies zoals bandits leggen snel het loodje daardoor, maar het kost wel heel je magic balk in het begin zowat.
 
Ik vind dat er ook een beetje weinig diversiteit is bij magic, in die trailers lieten ze zieke spells zien alleen dat waren natuurlijk scrolls...
 
Ik vind dat er ook een beetje weinig diversiteit is bij magic, in die trailers lieten ze zieke spells zien alleen dat waren natuurlijk scrolls...

Ja maar scrolls doe ik niks mee. Ik hoop dus wel dat je boven een bepaald level wel dikke magic spells hebt anders was dit de laatste keer magic voor mij. Had laatst dus oneindig magicka voor effetjes en toen kon ik lekker achter elkaar vuurballen etc spammen, dan heb je er iets aan, maar dan nog kost het zeker 6-7 vuurballen om de gemiddelde enemy te wacken.
 
Ik hoorde vandaag iemand iets zeggen over een steen die zorgt dat je 20% sneller leveld? Hij zei dat ie helemaal in het begin staat als die gast zegt dat je hem niet moet volgen.
 
Ik hoorde vandaag iemand iets zeggen over een steen die zorgt dat je 20% sneller leveld? Hij zei dat ie helemaal in het begin staat als die gast zegt dat je hem niet moet volgen.

Je leveld dan sneller in bepaalde skills, je hebt een Mage Stone, Warrior stone en een Thief stone. Als je bij het begin aan het lopen bent, pad blijven volgen, dan staan ze op een gegeven moment aan de linkse kant. Je hebt dan een uitzicht naar dat carcas van een gebouw, van die bogen.
 
Je leveld dan sneller in bepaalde skills, je hebt een Mage Stone, Warrior stone en een Thief stone. Als je bij het begin aan het lopen bent, pad blijven volgen, dan staan ze op een gegeven moment aan de linkse kant. Je hebt dan een uitzicht naar dat carcas van een gebouw, van die bogen.
Waar staan die dingen precies dan? Bij welke stad in de buurt?
 
Damn die heb ik helemaal niet gezien. Ga nu wat missies doen voor de Thieves guild :)
 
Hoe kom je bij de Thieves guild? Bij Riften toevallig?
 
Yup zit in Riften in het riool :D
 
Yup zit in Riften in het riool :D

die rathole ofzoiets?.. moest daar al een keertje heen om een dude te ontmoeten ergens in het midden van dat riool.

met wie moet je precies praten om te joinen?
 
Yep je moet in die Rat hole.. een paar poppetjes killen daar en je komt vanzelf iemand tegen waarmee je kan praten. Pas op met wie je doodmaakt :P
 
  • Like
Waarderingen: Vipo
Yep je moet in die Rat hole.. een paar poppetjes killen daar en je komt vanzelf iemand tegen waarmee je kan praten. Pas op met wie je doodmaakt :P

thanks :)
 
Back
Naar boven