MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

hoe kom je aan zoveel gold dan dungeons raiden en enchanted wapens verpatsen ?
 
Save van 7mb en nog nikgs gemerkt, maar wel zwaar balen als ik dat ga krijgen.

Ik heb alleen op de ps3 last als ik in Whiterun ben dat ie niet helemaal lekker loopt, maar het is dan ook alleen daar, en dat boeit me verder niet zo.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 21:31 ----------

Waar zit die abandoned house in markarth?

Check de map
 
Je bedoelt skyblazer loopt voor op alles en iedereen?



Ik loop achter :roflol:
Ik heb alleen quests in dat eerste kleine dorpje gedaan en in WhiteRun alleen nog maar de quest met die 1ste draak :roflol:

Heb in markrath een kleine quest gedaan waarbij ik forsworn in een mine moest doden en in een cave waar ik opzoek was naar ores kreeg ik vanzelf een quest omdat er een heks in zat die dood moest.

Al met al iets van 6 quests gedaan :roflol: Voor de rest mining :D
 
Heb nu net smithing op 90 iemand een idee waar ik deadric hearts kan vinden ? :D
 
Ik heb alleen op de ps3 last als ik in Whiterun ben dat ie niet helemaal lekker loopt, maar het is dan ook alleen daar, en dat boeit me verder niet zo.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 21:31 ----------



Check de map

Niks te zien.
 
k*t zooi, ik kan niet meer gebruik maken van blacksmith forge

:mad::mad::mad::mad: smithing 98 elke keer als ik op de X knop druk van mijn ps3 controller en op de forge richt gebeurt er niks
 
Heb nu net smithing op 90 iemand een idee waar ik deadric hearts kan vinden ? :D


Gewoon goed rondkijken overal waar je necromancers en van die alchemy labs tegen komt daar liggen ze wel eens bij.
Ik ben ze alvast aan het sparen:P
De eerste paar had ik in potions verwerkt:(
 
BTW wist niet dat deadra armor sterker is als dragon plate armor
 
Heb nu net smithing op 90 iemand een idee waar ik deadric hearts kan vinden ? :D

Bij de quest voor Azura's Star kom je in een soort instance vol met casters die daedric hearts droppen - als je in winterhold inn naar rumors vraagt zal je uiteindelijk naar Azura's Shrine gestuurd worden en vanaf daar lukt het je wel :)
 
Waar haal je die empty soulgems?
Soulgems kan je kopen(elke mage die shit verkoopt verkoopt die dingen) maar ze liggen ook in veel dungeons.

Om een monster in je gem te krijgen moet je soultrap op um toveren en um dan doden, dan komt ie in je gem. Voor sterkere monsters heb je betere(duurdere) soulgems nodig. Sommige wapens hebben ook soultrap als enchantment.


Met soulgems kan je spullen enchanten en kan je geënchante spullen rechargen.

Ben nu lvl 70 conjuration, 80 smithing, 60 destruction en 60 single weapon :D
Conjuration is trouwens de shit.
 
Soulgems kan je kopen(elke mage die shit verkoopt verkoopt die dingen) maar ze liggen ook in veel dungeons.

Om een monster in je gem te krijgen moet je soultrap op um toveren en um dan doden, dan komt ie in je gem. Voor sterkere monsters heb je betere(duurdere) soulgems nodig. Sommige wapens hebben ook soultrap als enchantment.


Met soulgems kan je spullen enchanten en kan je geënchante spullen rechargen.

Ben nu lvl 70 conjuration, 80 smithing, 60 destruction en 60 single weapon :D
Conjuration is trouwens de shit.

of azura's star halen. Was het eerste dat ik altijd dee in oblivion.
 
Niks te zien.

Kan niet, het zit een beetje in het midden.

Wat ik trouwens vreemd vind met die mace, er staat dat je binnen 3 sec. een enemy moet killen om zijn soul te trappen, maar ook al doe ik 30 sec. over de enemy, dan is zijn soul nog steeds MINE!! :p
 
Ooooh als dat zo werkt had ik mijn dwarven mace met 1 seconde soultrap moeten enchanten, had ik veel meer charges :D

Is denk ik hetzelfde als in morrowind. Als je daar een hele zwakke vijand (rat) sloeg met je enchanted wapen, dan stierft hij al aan de enchantment voordat je zwaard zijn damage deed. Dus de enchantment wordt als eerste toegepast.
 
Ooooh als dat zo werkt had ik mijn dwarven mace met 1 seconde soultrap moeten enchanten, had ik veel meer charges :D

Is denk ik hetzelfde als in morrowind. Als je daar een hele zwakke vijand (rat) sloeg met je enchanted wapen, dan stierft hij al aan de enchantment voordat je zwaard zijn damage deed. Dus de enchantment wordt als eerste toegepast.

Is er eigenlijk een perk waarmee je meerdere enchantments op een wapen kan gooien? Ik neem aan van wel toch?

En ik heb het niet over zwakke enemies, maar over enemies die zeker wel 3 slagen nodig hebben voordat ze dood zijn, of misschien in de tussentijd nog even wegrennen, bij de beschrijving van die mace staat duidelijk bij 3 seconden, maar ik absorb ze allemaal.

Niet dat ik het erg vind hoor, ik heb denk ik echt 50 soulgems :D
 
Ik zei dat laatste om te illustreren dat de enchantment plaatsvind voordat de damage van het wapen doorkomt.

En bij mijn weten is die perk er niet, maar er zijn wel items met meerdere enchantments (bijvoorbeeld die robe die % bonus aan restoration geeft en tegelijk + magic regen) als je deze disenchant is dit dubbele effect gewoon beschikbaar.

Mijn enchanting is helaas nog te weak, ik heb net mijn dwarven helmet enchanted met fortify magicka maar er kwamen maar 2 punten bij. 2 hele punten :(
 
Ik zei dat laatste om te illustreren dat de enchantment plaatsvind voordat de damage van het wapen doorkomt.

En bij mijn weten is die perk er niet, maar er zijn wel items met meerdere enchantments (bijvoorbeeld die robe die % bonus aan restoration geeft en tegelijk + magic regen) als je deze disenchant is dit dubbele effect gewoon beschikbaar.

Mijn enchanting is helaas nog te weak, ik heb net mijn dwarven helmet enchanted met fortify magicka maar er kwamen maar 2 punten bij. 2 hele punten :(

Ja daar moet je mee uitkijken, voor wapens kan je het instellen dmv met je analoog te bewegen. Enchantment hoog krijgen is k*t, omdat je veel wapens ook vaak liever wilt verkopen dan disenchanten. Maar het is wel belangrijk, gelukkig kom je nog wel eens items tegen die gewoon voor jezelf super zijn. Jammer dat je alleen vaak een hoop armor moet inleveren voor een dikke buff, bijvoorbeeld ik had laatst gauntlets gevonden met 20% meer one-handed damage, alleen dat kostte me wel 10 punten aan armor ofzo. Maarja voor wat hoort wat ;)
 
Ik heb Oblivion nooit gespeeld, wel Fable maar dat is meer cartoony vergeleken met Skyrim denk ik.
Is het een aanrader om dit spel te halen, verveelt het niet? Is het een grote map/verhaallijn, dus niet 1,2,3 uit te spelen? :o


Wil overigens ook nog steeds GOW3 halen hehe
 
Ik heb Oblivion nooit gespeeld, wel Fable maar dat is meer cartoony vergeleken met Skyrim denk ik.
Is het een aanrader om dit spel te halen, verveelt het niet? Is het een grote map/verhaallijn, dus niet 1,2,3 uit te spelen? :o


Wil overigens ook nog steeds GOW3 halen hehe

Ik dacht altijd: elder scrolls zijn k*tspellen. Maar ik ben echt compleet veranderd van die mening. Echt zwaar verslavend haha.
 
Ik heb Oblivion nooit gespeeld, wel Fable maar dat is meer cartoony vergeleken met Skyrim denk ik.
Is het een aanrader om dit spel te halen, verveelt het niet? Is het een grote map/verhaallijn, dus niet 1,2,3 uit te spelen? :o


Wil overigens ook nog steeds GOW3 halen hehe

Nee t is niet snel uit te spelen, bij oblivion was je al zo 100uur bezig en dat is hier minstens t dubbele
 
Ik had ook echt 0,0 met oblivion. Skyrim is echt zo vet. Echt verslaafd. Gisteren rond 6 uur opnieuw begonnen en al 6,5 uir gespeeld.
 
Back
Naar boven