XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Sinds ik Skyrim speel... zijn mn bench en press vast gelopen :mad:

Wie spelen er op Master difficulty?
Het verschil in de moeilijkheidsgraden is echt klein. Ik ben van Adept naar Master geswitcht en merkte amper iets...
 
Het verschil in de moeilijkheidsgraden is echt klein. Ik ben van Adept naar Master geswitcht en merkte amper iets...

hangt af van je speelstijl. AI verandert niet, maar vijanden doen meer damage en hebben meer health.

Als je zowiezo niet geraakt wordt(assassin), merk je er niet veel van. Qua mages, je kan maar 1 keer instakill aan je kloten hebben, zeker op hogere levels.

close-combat voel je het meest verschil. Maar als je enchant en smithing maxed en de +damage exploits gebruikt(zoals de meeste op de fora lijkt), is het nog easy.

http://www.youtube.com/watch?v=2W-8YpYGL2c&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?src_vi...id=annotation_375367&feature=iv&v=JpF6HrerWFs

:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Iemand die Alduin al verslagen heeft? Nog meer mensen die em niet konden looten? Niet dat het aan mij ligt.. :o
 
Hehe nee... moet nog steeds naar de greybeards (ofzo) :D

Holy shit, k zou maar gauw effe een paar main quests doen, je krijgt namelijk een hoop nuttige shouts, o.a. een shout om draken te laten landen.
 
Holy shit, k zou maar gauw effe een paar main quests doen, je krijgt namelijk een hoop nuttige shouts, o.a. een shout om draken te laten landen.

Die shout heb ik idd nog niet... Voor de rest wel al genoeg tegengekomen, stuk of 9 nu, waarvan 4 geactiveerd. Heb nog 3 dragon souls, maar de rest van die shouts vind ik poep tot zover :o
 
Die shout heb ik idd nog niet... Voor de rest wel al genoeg tegengekomen, stuk of 9 nu, waarvan 4 geactiveerd. Heb nog 3 dragon souls, maar de rest van die shouts vind ik poep tot zover :o

Je komt ook een soort van storm shout tegen, die bliksemd boven een bepaald gebied, ****ing goed.

Volgens mij heb ik gewoon de main quest uitgespeeld nu, maar je ziet geen credits, je kan het spel denk ik gewoon niet uitspelen, of ik heb iets gemist..
 
Je komt ook een soort van storm shout tegen, die bliksemd boven een bepaald gebied, ****ing goed.

Volgens mij heb ik gewoon de main quest uitgespeeld nu, maar je ziet geen credits, je kan het spel denk ik gewoon niet uitspelen, of ik heb iets gemist..

Storm call heb ik al :P .. is wel vet idd.

Op 't einde van die main quest moet je een draak verslaan en dan klaar!? Hmm, nu de rest v/d quests gaan afwerken dus :)
 
Storm call heb ik al :P .. is wel vet idd.

Op 't einde van die main quest moet je een draak verslaan en dan klaar!? Hmm, nu de rest v/d quests gaan afwerken dus :)

Ja, naja ik kan iig de main quest niet meer in mn quest log zien, maar misschien als ik naar die delphine trut ga en dr mattie dat ik weer nieuwe quests krijg, I dunno, die draken zijn er nog steeds, dus 't lijkt me eigenlijk sterk dat ik de main quest heb uitgespeeld.
 
Ja, naja ik kan iig de main quest niet meer in mn quest log zien, maar misschien als ik naar die delphine trut ga en dr mattie dat ik weer nieuwe quests krijg, I dunno, die draken zijn er nog steeds, dus 't lijkt me eigenlijk sterk dat ik de main quest heb uitgespeeld.
Als Alduin dood is ben je gewoon klaar. Vond het zelf ook maar een abrupt einde.
 
Als Alduin dood is ben je gewoon klaar. Vond het zelf ook maar een abrupt einde.

Tja, maar beter dan zoals bij Fallout dat je ineens de game uitgespeeld hebt en je dus eigenlijk vanaf je laatste save moet loaden, dit geeft maar weer die oneindigheid weer, ik vind 't prima zo.
 
paino spelende meisjes zijn leuk
 
Ik ben een destruction mage. Wat is volgens julie het beste? Fire, lighting of ice? Ik heb echt geen idee welk van de perks ik moet nemen en vind niet zo snel guides op het internet?
 
Ik ben een destruction mage. Wat is volgens julie het beste? Fire, lighting of ice? Ik heb echt geen idee welk van de perks ik moet nemen en vind niet zo snel guides op het internet?

lighting hou ik niet van. is wel vet maar vind het niet zo effectief.
Gewoon fire, dual wield fire ball en ze vliegen letterlijk weg.
 
Alles een beetje verdelen wellicht!?
 
Back
Naar boven