MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Is er een makkelijke manier om dragon plate armor te (laten) maken? Ik wil gewoon even de main quest spelen dus heb niet echt zin om smithing naar lvl 100 te gaan grinden.

Deadra Armor ftw
 
Is er een makkelijke manier om dragon plate armor te (laten) maken? Ik wil gewoon even de main quest spelen dus heb niet echt zin om smithing naar lvl 100 te gaan grinden.

Niet dat ik weet. Heb tot nu toe nog maar 1 dragon plate en 1 daedra stuk gevonden en ben lvl 43. Volgende playthrough ga ik allesinds smithing niet meer levelen. Lijkt me veel leuker om je gear beetje bij beetje te verzamelen. :)
 
Niet dat ik weet. Heb tot nu toe nog maar 1 dragon plate en 1 daedra stuk gevonden en ben lvl 43. Volgende playthrough ga ik allesinds smithing niet meer levelen. Lijkt me veel leuker om je gear beetje bij beetje te verzamelen. :)

Ja is het ook. Welke richting ga je de volgende run nemen?

Archer viel me in het eerste begin een beetje tegen, maar vind het nu ownen. Gaat wel lekker op level 27 al - een giant met 1x sneak attack + nog een schot dood :o ... En dat zonder enchanted wapen of poisons.
 
Ja is het ook. Welke richting ga je de volgende run nemen?

Archer viel me in het eerste begin een beetje tegen, maar vind het nu ownen. Gaat wel lekker op level 27 al - een giant met 1x sneak attack + nog een schot dood :o ... En dat zonder enchanted wapen of poisons.

Is saai man, ik wil gewoon vechten, anders kan je net zo goed op vogelverschrikkers schieten.
 
Daedra mace is niet eens sterker dan een ebony mace wtffffuuuuuuuuuuuu
Zonde van het daedra hart :fuu:
 
ik heb me voorgenomen om vandaag niet te gamen en eens wat werk te verrichten. Want het begint echt een beetje zielig te worden, ben iets te verslaafd aan de game.

Assassin is fun as **** tho...
 
ik heb me voorgenomen om vandaag niet te gamen en eens wat werk te verrichten. Want het begint echt een beetje zielig te worden, ben iets te verslaafd aan
+1
Word echt geen **** meer uitgevoerd.
 
+1
Word echt geen **** meer uitgevoerd.

social life is bijna onbestaande geworden, room=mess, masterthesisen binnekort due, trainen komt niks van...

niks zo fun als met een flesje wijn heel de avond skyrimmen. En dan half shit-faced gewoon wat rondfaffen. Niks speciaal aan een paar jaar geleden maar ik wordt 27 binnen een maand :D
 
social life is bijna onbestaande geworden, room=mess, masterthesisen binnekort due, trainen komt niks van...

niks zo fun als met een flesje wijn heel de avond skyrimmen. En dan half shit-faced gewoon wat rondfaffen. Niks speciaal aan een paar jaar geleden maar ik wordt 27 binnen een maand :D
shit dit klinkt best goed eigenlijk

brb no life
brb alcohol addict
brb niet stappen in het weekend
brb Skyrim

krijg hem over 2 dagen binnen, aw yeahh
 
social life is bijna onbestaande geworden, room=mess, masterthesisen binnekort due, trainen komt niks van...

niks zo fun als met een flesje wijn heel de avond skyrimmen. En dan half shit-faced gewoon wat rondfaffen. Niks speciaal aan een paar jaar geleden maar ik wordt 27 binnen een maand :D

Wasted Skyrim spelen vind ik maar klote man, ik wil toch wel scherp blijven tijdens een spel.
 
Wasted Skyrim spelen vind ik maar klote man, ik wil toch wel scherp blijven tijdens een spel.

gisteren heb ik meer dan een uur in de riften sewers rondjes gelopen. Die weg vind ik gewoon al moeilijk. Gewoon omdat het kan :roflol:

Ondertussen proberen te kiezen bij welke faction een khajiit past, en naar lydia in dark brotherhood armor zitten loeren.

Dat ass...
 
:roflol: Mafkees

Vind het zelf erg chill om stoned te spelen. Veel intenser, omgevingen zijn indrukwekkender, dungeons zijn spannender etc. :D
 
gisteren heb ik meer dan een uur in de riften sewers rondjes gelopen. Die weg vind ik gewoon al moeilijk. Gewoon omdat het kan :roflol:

Gebruik magic? Claiyv..... nog wat, laat een vuurspoor achter naar je dichtstbijzijnde objective
 
Ja is het ook. Welke richting ga je de volgende run nemen?

Archer viel me in het eerste begin een beetje tegen, maar vind het nu ownen. Gaat wel lekker op level 27 al - een giant met 1x sneak attack + nog een schot dood :o ... En dat zonder enchanted wapen of poisons.

Ben er nog niet volledig uit. Wss iets mage achtig.
Ik speel nu ook met een archer. In het begin idd niet zo leuk, maar later zalig!
 
gisteren heb ik meer dan een uur in de riften sewers rondjes gelopen. Die weg vind ik gewoon al moeilijk. Gewoon omdat het kan :roflol:

Ondertussen proberen te kiezen bij welke faction een khajiit past, en naar lydia in dark brotherhood armor zitten loeren.

Dat ass...

Riften sewers is ook een mother****ing doolhof, zonder Clairvoyance vind je de weg daar niet zomaar.

Lydia heb ik opgeofferd @ shrine of Boethia (of hoe je het ook schrijft) :roflol:

Gebruik die klote companions toch niet, ze lopen altijd in de weg. Als ik een companion wil summon ik wel een frost atronach.
 
Ik gebruik momenteel die braveheart chick. Echt irritant als ze weer eens een oneliner dropt met dat accent van haar, in het midden van een belangrijk gesprek van één of andere quest.
En die naam ook, Mjoll the Lioness. :roflol:
Dunno waarom ik ze nog steeds bij me heb :dunno:
 
Ik gebruik momenteel die braveheart chick. Echt irritant als ze weer eens een oneliner dropt met dat accent van haar, in het midden van een belangrijk gesprek van één of andere quest.
En die naam ook, Mjoll the Lioness. :roflol:
Dunno waarom ik ze nog steeds bij me heb :dunno:

Omdat je het niet in je eentje af kan? :trollface:
 
Is saai man, ik wil gewoon vechten, anders kan je net zo goed op vogelverschrikkers schieten.

Zo'n Giant is log natuurlijk, die ren je er zo uit. Genoeg spannende gevechten als Archer hoor, als ze je eenmaal gespot hebben en er geen uitweg meer is dan moet je aardig aan de wandel (ik pak er iig nooit een zwaard bij oid). Maargoed het is zeker een aanrader voor degenen die een volgende run gaan doen.
 
Back
Naar boven