XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

Godver. Je moet de hele tijd zo'n grot in, waarbij je drie ringen moet draaien, waarbij de grot open moet. Nou bij de vorige grotten probeerde ik gewoon alle mogelijkheden, maar nu word ik steeds afgeschoten als ik het probeer.
Ik begrijp dat er hints zijn, iemand enig idee?
Het is de eerste quest van de stormcloaks.

Bij Skyrim is het vooral niet teveel nadenken. Oplossing is vaak te easy.

Bent zwaarder, gebruikt meer stamina en kan minder goed sneaken.

steed sign= sneaken is geen probleem meer, gebruikt geen extra stamina en armor weegt niks(en +100 weight max).

Daarom dat het zo overpowered is. :D

Ik ga terug opnieuw beginnen, bosmer archer(geen melee), en enkel thiefs guild en main quest doen.

steed sign= sneaken is geen probleem meer, gebruikt geen extra stamina en armor weegt niks(en +100 weight max).

Daarom dat het zo overpowered is. :D

Ik ga terug opnieuw beginnen, bosmer archer(geen melee), en enkel thiefs guild en main quest doen.
Ja heb hem ook sinds kort, kan nu minuten lang sprinten :roflol:

Wat hoe heh hoe krijg je infinite stamina?

Wil m nog een keer spelen als ranger ook :)

Nee je armor weegt dan niets meer.

Hoe dan hoe dan hoe dan?

Blegh eerst ff destruction, magic, block, heavy armor op 100 en dan vind ik dat wel t overwegen waard :)

Alleen archer is toch niet te doen? Hoe kan je mensen constant op afstand houden?

Word je als archer met light armor niet genadeloos in de pan gebeukt als een mammoet in melee range weet te komen?

Alleen archer is toch niet te doen? Hoe kan je mensen constant op afstand houden?

zelfs backpedal werkt al goed, laat staan als je nog een beetje kan kiten hebt. frost damage/paralyze poison/... en if all else fails, run&rehide.

Laatst bewerkt:
Dus jij speelt heel 't spel om de main quest?

Bij mij was 't doel een zo hoog mogelijk level behalen en voor ps3 alle trophies behalen. Helaas was je bij Fallout klaar op level 20 en ben ik op 80% gebleven. Maar het toffe van dit spel is juist is dat elke quest gelijkwaardig is, en het lijkt me sterk dat je na de main quest klaar bent met 't spel ;)

Haha, ja ik ben nooit zo van de dingetjes verzamelen, trophy's halen of een game 100% uitspelen. Ik speel het gewoon omdat de setting, gameplay en het verhaal me bevalt.

Yo kerels. Ik heb nu level 100 conjuration (eindelijk!). Ik heb net die quest gedaan in winterhold waar ik een Dremora moet summonen, als reward heb ik dan een flame thrall gekregen die ik kan summonen. Nu vroeg ik mij af of dit de sterkste dingen zijn die je kan summonen, of er nog iets beters is?

Ik moet dit namelijk weten voor mij perks. Ik heb deze nog altijd niet verspreid over de hele tree (alleen de -50% mana cost heb ik allemaal) omdat ik niet weet of reanimate corpse nou het best is, of thralls (astronash).

En ik vind die fire thrall eigenlijk ook gewoon niet zo sterk voor een master spell :o dus ik hoop dat er toch nog iets beter is?

Laatst bewerkt:
Ik probeerde laatste de no helmet mod te downloaden, omdat mijn orc (grom hellscream) een baas is en je dit met helm helaas niet kan zien.

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=562

Download start niet op deze link vanwege mijn ad blocking (kan ik helaas niet uitschakelen), en een link voor wanneer de download niet autostart is niet gegeven op deze webpagina, kan iemand de downloadlink achterhalen en hier posten? Ik heb op google alles geprobeerd maar helemaal niets gevonden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.279
Ik probeerde laatste de no helmet mod te downloaden, omdat mijn orc (grom hellscream) een baas is en je dit met helm helaas niet kan zien.

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=562

Download start niet op deze link vanwege mijn ad blocking (kan ik helaas niet uitschakelen), en een link voor wanneer de download niet autostart is niet gegeven op deze webpagina, kan iemand de downloadlink achterhalen en hier posten? Ik heb op google alles geprobeerd maar helemaal niets gevonden.

Grom Hellscream :roflol:

Dat was van Warcraft III toch? :D

Grom Hellscream :roflol:

Dat was van Warcraft III toch? :D

Ja :D

Ik heb hem gemodelleerd naar dit plaatje, uit het coolste filmpje van warcraft 3.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is dus aesthetic als ****. Teringbuff ook (maximum weight). Maar met die helm zie ik niks van die aesthetics.
Oorspronkelijk speelde ik hem als een berserker ork. Ik gebruikte ALLEEN 2-handed axes en ik deed ALLEEN maar power attacks. Ik droeg geen armor want ik sloeg iedereen al dood voor ik zelf damage op liep. Maar op hogere levels lukt dat niet meer en moest ik dus wat armor maken, komt ook vooral omdat ik smithing veel levelde met als doel om de beste wapens te kunnen maken. Maarja, die levels maken de monsters van de vijand ook weer sterker.

Misschien was het leuker om zo te spelen: geen enkele skill levelen, puur en alleen 2-handed. Dan zijn de vijanden nog wel laag level en dan heb je al zoveel damage als je vroeg lvl 100 two handed krijgt. Maar misschien dat ik alsnog armor gewoon weg ga doen en dan maar de difficulty een puntje lager. Maar ik draaf een beetje af nu :o

Hehe heb overigens wel nog een verhaaltje: deze ork is zo aggresief he, toen ik net uit de begin dungeon kwam zag ik een whiterun guard alleen lopen en toen begon ik te berserken. Geen kans voor hem dacht ik, maar toen zag ik in mijn blinde woede niet dat hij 2 van zijn makkers in de buurt had dus ik vocht 1 tegen 3 tegen whiterun guards op lvl 1. Allemaal afgeslacht :D mag geen getuigen overlaten. Toen lekker die gear verkopen, wat betekent een mooie bonus op lvl 1 :)

Terug
Naar boven