Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

niemand die mijn vraag over 100 conjuration kan beantwoorden? :D
 
  • Like
Waarderingen: X.
Ja :D

Ik heb hem gemodelleerd naar dit plaatje, uit het coolste filmpje van warcraft 3.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is dus aesthetic als ****. Teringbuff ook (maximum weight). Maar met die helm zie ik niks van die aesthetics.
Oorspronkelijk speelde ik hem als een berserker ork. Ik gebruikte ALLEEN 2-handed axes en ik deed ALLEEN maar power attacks. Ik droeg geen armor want ik sloeg iedereen al dood voor ik zelf damage op liep. Maar op hogere levels lukt dat niet meer en moest ik dus wat armor maken, komt ook vooral omdat ik smithing veel levelde met als doel om de beste wapens te kunnen maken. Maarja, die levels maken de monsters van de vijand ook weer sterker.

Misschien was het leuker om zo te spelen: geen enkele skill levelen, puur en alleen 2-handed. Dan zijn de vijanden nog wel laag level en dan heb je al zoveel damage als je vroeg lvl 100 two handed krijgt. Maar misschien dat ik alsnog armor gewoon weg ga doen en dan maar de difficulty een puntje lager. Maar ik draaf een beetje af nu :o

Hehe heb overigens wel nog een verhaaltje: deze ork is zo aggresief he, toen ik net uit de begin dungeon kwam zag ik een whiterun guard alleen lopen en toen begon ik te berserken. Geen kans voor hem dacht ik, maar toen zag ik in mijn blinde woede niet dat hij 2 van zijn makkers in de buurt had dus ik vocht 1 tegen 3 tegen whiterun guards op lvl 1. Allemaal afgeslacht :D mag geen getuigen overlaten. Toen lekker die gear verkopen, wat betekent een mooie bonus op lvl 1 :)

Haha dat ziet er wel cool uit :D
 
Kan je geen dragon weapons maken? Heb net smithing 100 gehaald.
 
nee, bestaan niet.
 
komt ook vooral omdat ik smithing veel levelde met als doel om de beste wapens te kunnen maken. Maarja, die levels maken de monsters van de vijand ook weer sterker.

Kwam ik ook achter nadat ik in totaal 110+ skilllevels had gepowerleveled in smithing en enchanting :D
 
Kwam ik ook achter nadat ik in totaal 110+ skilllevels had gepowerleveled in smithing en enchanting :D

Op zich is het wel gebalanceerd, vooral smithing en enchanting is een machtige combo. Maarja als je smithing leert en geen armor wil gebruiken, tja :o
 
Op zich is het wel gebalanceerd, vooral smithing en enchanting is een machtige combo. Maarja als je smithing leert en geen armor wil gebruiken, tja :o

Nadat ik daedric equipment had was ik overpowered, dus smithing op 100 heeft wel het meeste nut denk ik.

Heb ivm de brotherhood en thieves guild quests van die sneak light armor aan gedaan, en toen werd ik een paar x ineens genadeloos afgeslacht, maarja van 900+ armor naar 100 of iets is niet niks natuurlijk ;)
 
Ik vind me personage op lvl 30 met light armor al overpowered :o ..
 
Smithing is gewoon een klote skill. Het is veel leuker om je wapens en armor te vinden dan op lvl 10 al met een hele daedric set rond te lopen.
 
Smithing is gewoon een klote skill. Het is veel leuker om je wapens en armor te vinden dan op lvl 10 al met een hele daedric set rond te lopen.

Daedric Hearts groeien ook niet aan bomen, op level 10 heb je dus nog geen daedric equipment.

En zoals ik al zei, als dit een online game was geweest dan zouden er nog talloze patches komen die bepaalde dingen minder sterk maken, zoals je smithing op zo'n makkelijke manier op 100 krijgen, misschien zelfs level requirements voor bepaalde items, wat bijna met ieder spel zo is/was.

Dat je smithing net zo snel omhoog gaat op ieder level met ieder item is sowieso bizar, bijvoorbeeld met iron daggers maken moet het redelijk snel gaan tot level 30 smithing, maar daarna moet je toch echt ebony items blijven maken wil het een beetje vlotten, and so on.

Mijn idee: magic had iets sterker gemogen, sneak iets minder, maargoed het is een single player game dus je valt niemand ermee lastig.

Vroeger met Diablo II kwamen er wel honderden patches (ok, ik overdrijf, maar eens in de zoveel tijd kwam er weer 1), die elke keer bepaalde overpowerde dingen downgrade, en sommige underpowered dingen weer wat sterker maakte, voor de balans.

Neem Whirlwind voor de Barbarian (voor de DII spelers) dat hebben ze ook een aantal x echt naar beneden gehaald qua effectiviteit.
 
Ik merk ook dat het echt heel moeilijk wordt om met light armor te overleven. Ik ben nu een destruction/conjuration mage met wat one-handed skills van level 36.

Ik heb nu 100 smithing en 86 enchanting, wanneer ik 100 enchanting heb begin ik meteen aan dragon armor met flinke enchants.

Daarnet bijvoorbeeld nog in 2 hits gedood geweest door een archer, het was niet eens een boss ofzo.

Gelukkig heb ik mijn Daedric Lords om te tanken voor mij :D
 
Licht het aan mij of zuigt light armor gewoon?
Ik speel naast mijn ork een breton assassin gespecd in LA, en de armorwaarde van zwaar dragon armor is bijna even hoog dan van licht dragon armor, terwijl ik daar geen enkele xp in heb!!

Daarbij kun je als light armor smith als beste de glass bow maken en deadric bow is VEEEL beter, zelfs ebony is al beter. En vanaf dragon smithing kun je niet in 1x door naar deadric smithing, je moet dan die hele perklijn van onderaan afwerken.

Light armor zuigt dus megahard, zelfs voor de hardcore stealth assassin (want met een perk is die sneakpenalty zo goed als verdwenen).
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vroeger met Diablo II kwamen er wel honderden patches (ok, ik overdrijf, maar eens in de zoveel tijd kwam er weer 1), die elke keer bepaalde overpowerde dingen downgrade, en sommige underpowered dingen weer wat sterker maakte, voor de balans.

Neem Whirlwind voor de Barbarian (voor de DII spelers) dat hebben ze ook een aantal x echt naar beneden gehaald qua effectiviteit.

maa D2 is multiplayer en competitief, skyrim niet, dus who cares about balance.

in Morrowind had je levitate + archery dat verschrikkelijk overpowered was.
In oblivion self-made spells en invisibility.

nooit gefixed, buiten dat levitate niet meer bestond na morrowind en invisibility nu niet compleet undetected maakt.
 
Laatst bewerkt:
maa D2 is multiplayer en competitief, skyrim niet, dus who cares about balance.

Als Skyrim multiplayer was zou het uiteraard ook competitief zijn. ;) Voor mij misschien nog wel de grootste reden om met dit spel online te gaan.
 
Hoe krijg je smithing makkelijk op 100 dan?? Ik vind het allemaal maar lang duren!
 
Heel veel iron daggers en hide bracers maken!:D
 
Back
Naar boven