- Lid geworden
- 18 aug 2008
- Berichten
- 5.394
- Waardering
- 449
niemand die mijn vraag over 100 conjuration kan beantwoorden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja
Ik heb hem gemodelleerd naar dit plaatje, uit het coolste filmpje van warcraft 3.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij is dus aesthetic als ****. Teringbuff ook (maximum weight). Maar met die helm zie ik niks van die aesthetics.
Oorspronkelijk speelde ik hem als een berserker ork. Ik gebruikte ALLEEN 2-handed axes en ik deed ALLEEN maar power attacks. Ik droeg geen armor want ik sloeg iedereen al dood voor ik zelf damage op liep. Maar op hogere levels lukt dat niet meer en moest ik dus wat armor maken, komt ook vooral omdat ik smithing veel levelde met als doel om de beste wapens te kunnen maken. Maarja, die levels maken de monsters van de vijand ook weer sterker.
Misschien was het leuker om zo te spelen: geen enkele skill levelen, puur en alleen 2-handed. Dan zijn de vijanden nog wel laag level en dan heb je al zoveel damage als je vroeg lvl 100 two handed krijgt. Maar misschien dat ik alsnog armor gewoon weg ga doen en dan maar de difficulty een puntje lager. Maar ik draaf een beetje af nu
Hehe heb overigens wel nog een verhaaltje: deze ork is zo aggresief he, toen ik net uit de begin dungeon kwam zag ik een whiterun guard alleen lopen en toen begon ik te berserken. Geen kans voor hem dacht ik, maar toen zag ik in mijn blinde woede niet dat hij 2 van zijn makkers in de buurt had dus ik vocht 1 tegen 3 tegen whiterun guards op lvl 1. Allemaal afgeslacht mag geen getuigen overlaten. Toen lekker die gear verkopen, wat betekent een mooie bonus op lvl 1
nee, bestaan niet.
Ja of een daedric artefact wapen.Nee? Wist ik niet eens.
Waar moet je het dan mee doen uiteindelijk? Gewoon daedric?
Nee? Wist ik niet eens.
Waar moet je het dan mee doen uiteindelijk? Gewoon daedric?
komt ook vooral omdat ik smithing veel levelde met als doel om de beste wapens te kunnen maken. Maarja, die levels maken de monsters van de vijand ook weer sterker.
Kwam ik ook achter nadat ik in totaal 110+ skilllevels had gepowerleveled in smithing en enchanting
Op zich is het wel gebalanceerd, vooral smithing en enchanting is een machtige combo. Maarja als je smithing leert en geen armor wil gebruiken, tja
Smithing is gewoon een klote skill. Het is veel leuker om je wapens en armor te vinden dan op lvl 10 al met een hele daedric set rond te lopen.
Vroeger met Diablo II kwamen er wel honderden patches (ok, ik overdrijf, maar eens in de zoveel tijd kwam er weer 1), die elke keer bepaalde overpowerde dingen downgrade, en sommige underpowered dingen weer wat sterker maakte, voor de balans.
Neem Whirlwind voor de Barbarian (voor de DII spelers) dat hebben ze ook een aantal x echt naar beneden gehaald qua effectiviteit.
maa D2 is multiplayer en competitief, skyrim niet, dus who cares about balance.