XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic


de max damage reduction is 80% en wordt op dat punt bereikt. Ik dacht dat elke heavy armor dit kon halen, en bijna elke light armor(fur niet dacht ik)

net zoals max magic/elemental res ook in die omgeving ligt.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie net dat ik 153 potions in m'n inventory heb. En ik me maar afvragen waarom ik zo weinig items mee kan nemen :roflol:
 
Welk level ben je meanwhile?

50. Ik moet zeggen dat ik het wat minder speel, omdat ik er af en toe echt geen zin meer in heb. Binnenkort uitspelen en de kast in, denk ik maar.
 
50. Ik moet zeggen dat ik het wat minder speel, omdat ik er af en toe echt geen zin meer in heb. Binnenkort uitspelen en de kast in, denk ik maar.

Na level 57 vond ik 't welletjes :)
 
Ligt het aan mij, of zijn de meeste shouts redelijk nutteloos?

Level 50? Level 57? Hoeveel uur hebben jullie er op zitten?
 
Ligt het aan mij, of zijn de meeste shouts redelijk nutteloos?

Level 50? Level 57? Hoeveel uur hebben jullie er op zitten?

Ik gebruik alleen Unrelenting Force. Voor de rest nog geen een shout gebruikt op Dragonrend na :roflol: - Komt ook deels doordat Unrelenting Force bij mij maxed is, en de rest van de nuttige Shouts niet.
 
Ligt het aan mij, of zijn de meeste shouts redelijk nutteloos?

Level 50? Level 57? Hoeveel uur hebben jullie er op zitten?

57 zat ik wel op de 100 uur denk ik.

Ik gebruik alleen Unrelenting Force. Voor de rest nog geen een shout gebruikt op Dragonrend na :roflol: - Komt ook deels doordat Unrelenting Force bij mij maxed is, en de rest van de nuttige Shouts niet.

Same here, unrelenting force is gewoon relaxed als het even te veel wordt.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 18:08 ----------

level 44 en 32 uur :), sommige vijanden zijn wel echt veel te sterk vergeleken met de rest

kenden jullie deze
http://www.youtube.com/watch?v=gtEKEKcZ3jw&feature=g-hist

Geinig, maar voornamelijk crap d8 ik.
 
is de quest "a cornered rat" belangrijk? Het is voor de thieves guild in de ratway vault in Riften.

Die quest is namelijk bugged met mij, ik kan ze niet doen.
 
is de quest "a cornered rat" belangrijk? Het is voor de thieves guild in de ratway vault in Riften.

Die quest is namelijk bugged met mij, ik kan ze niet doen.

Komop jongens, ik heb hier echt een antwoord op nodig :D
 
Je zult hem wel nodig hebben om de thief quests af te maken denk ik. Wat is er bugged aan dan?

Wanneer ik met die kerel begin te praten die achter die gesloten deur zit springt het conversatiekadertje meteen naar het antwoord, het skipt voortdurend de gesprekken zelf, er is ook geen geluid ofzo.

Wanneer ik hem dan overtuig om de deur te openen hoor ik wel het geluid van een deur ge geunlocked wordt, maar hij gaat niet open en ik krijg hem zelf ook niet open.
 
Wanneer ik met die kerel begin te praten die achter die gesloten deur zit springt het conversatiekadertje meteen naar het antwoord, het skipt voortdurend de gesprekken zelf, er is ook geen geluid ofzo.

Wanneer ik hem dan overtuig om de deur te openen hoor ik wel het geluid van een deur ge geunlocked wordt, maar hij gaat niet open en ik krijg hem zelf ook niet open.

Ik had hetzelfde, maar dan met de companion quest, zwaar klote, snap ook niet dat hier niet heel snel patches voor uitkomen. Wel een flink nadeel hoor met dit soort spellen, die $*#&)%#$ schijt bugs.
 
Wanneer ik met die kerel begin te praten die achter die gesloten deur zit springt het conversatiekadertje meteen naar het antwoord, het skipt voortdurend de gesprekken zelf, er is ook geen geluid ofzo.

Wanneer ik hem dan overtuig om de deur te openen hoor ik wel het geluid van een deur ge geunlocked wordt, maar hij gaat niet open en ik krijg hem zelf ook niet open.

Vaag. Mis je niet iets dat die deur niet open gaat?

Weet iemand waar ik spullen van -20% destruction cost kan vinden om te desenchanten?
 
Vaag. Mis je niet iets dat die deur niet open gaat?

Weet iemand waar ik spullen van -20% destruction cost kan vinden om te desenchanten?

Die vind je gewoon naarmate je het spel verder speelt.
 
Back
Naar boven