Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim

Gadverdamme. Waarom kan ik mijn "archmage's robe" en mijn "morokei" niet disenchanten?

Ik ben een mage en ik heb nu eindelijk dragonscale armor kunnen maken, maar dan heb ik wel echt een goeie enchant nodig erop, maar nu pas merk ik dat ik mijn 2 beste cloth items niet kan disenchanten ? ???

Laatst bewerkt:
Gadverdamme. Waarom kan ik mijn "archmage's robe" en mijn "morokei" niet disenchanten?

Ik ben een mage en ik heb nu eindelijk dragonscale armor kunnen maken, maar dan heb ik wel echt een goeie enchant nodig erop, maar nu pas merk ik dat ik mijn 2 beste cloth items niet kan disenchanten ? ???
Je kunt wel bijv. je destruction magicka cost naar 0 halen met dragon armor. Of je dat wilt is een tweede.

Je kunt wel bijv. je destruction magicka cost naar 0 halen met dragon armor. Of je dat wilt is een tweede.

Heb ik net gedaan.

Alleen zou ik nu niet meer weten wat ik als tweede enchant zou moeten nemen, en wat ik op m'n boots en gautlets zou moeten zetten.

Suggesties?

Ik zat te denken aan fortify heavy armor of fortify one-handed voor boots+gloves, maar voor een tweede enchant op de rest zou ik het niet weten. Ik heb ook geen idee waarom ik fortify heavy armor/one-handed zou kunnen vinden eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Wat doen jullie trouwens met jullie gold? Ik heb nu 61.000 gold en heb echt geen ****ing idee wat ik ermee moet doen :D

Heb ik net gedaan.

Alleen zou ik nu niet meer weten wat ik als tweede enchant zou moeten nemen, en wat ik op m'n boots en gautlets zou moeten zetten.

Suggesties?

Ik zat te denken aan fortify heavy armor of fortify one-handed voor boots+gloves, maar voor een tweede enchant op de rest zou ik het niet weten. Ik heb ook geen idee waarom ik fortify heavy armor/one-handed zou kunnen vinden eigenlijk.
Frost/fire/shock resist?

Laatst bewerkt:
Heb ik net gedaan.

Suggesties?

Ik ga voor 4 stukken -25% destruction/restoration cost en voor de rest increased block denkik. Hangt een beetje van je speelstijl af, misschien pak ik later 1h erbij dus dan is resistance ofzo nuttiger.

lol deze topicje is sterrukk zemmel

artifacts kan je niet disenchanten.

ben terug aan morrowind begonnen ipv skyrim.

Laatst bewerkt:
Hier is toch wel iets heel raar aan de hand.

Ik heb tot level 41 gewoon in clothes rondgelopen, met ongeveer 5 armor, bijna niets dus. Toen heb ik eindelijk dus smithing & enchanting 100 bereikt en dragon armor gemaakt, nu heb ik armor rating rond de 100. 20 keer meer dus. En nog steeds wordt ik heel snel gedood? Vooral archers kunnen 50-60% van mijn health in één schot weghalen... hoe kan dat nou??? ??? ik merk echt bijna geen verschil met gewone clothes, toch is mijn armor skilll ook hoog genoeg..

armor rating rond de 100 is toch ook geen ****.
En je tegenstanders zijn mee gelvld.

De armor cap is 567. Kan je halen met light armor + shield of armor spell dacht ik.

Terug
Naar boven