AndroidHealthClinic

The Elder Scrolls V - Skyrim

Ik ook niet :P Speelde als mage met shield en heavy armor, misschien een idee om 1handed erbij te levelen, lijkt me opzich wel leuk om te doen voor GW2 uitkomt.

Je moet gewoon je fire spells zo hoog mogelijk upgraden. Two handed fireballs van het hoogste level afvuren, elk poppetje sterft in één hit. Ik ben begonnen als mage en vond het stukken beter dan mijn andere twee playthrough later.

Ik heb nu ook de Fireball spell, maar niets gaat in een keer dood?

Ik vind Skyrim echt een raar spel. Super naar uitgekeken, helemaal kapotgespeeld en ineens was t klaar, geen behoefte meer om te spelen. Twee vrienden van me hebben m ook en hadden precies tzelfde. Meteen 150 uur gespeeld, was echt vet ook, en daarna gewoon klaar ofzo :P
Haha, hier nog eentje. Heb PC opnieuw geinstalleerd een tijdje terug maar Skyrim staat er nog niet op. Ga het over een tijdje wel weer spelen want er zijn nog plekjes genoeg die ik niet gezien hebt.

Heb de hele linkerkant van de map nog niet gezien :P Veel Skyrim-spelers zullen ook Guild Wars 2 gaan spelen neem ik aan?

Whahaha nice.

Ik vind Skyrim echt een raar spel. Super naar uitgekeken, helemaal kapotgespeeld en ineens was t klaar, geen behoefte meer om te spelen. Twee vrienden van me hebben m ook en hadden precies tzelfde. Meteen 150 uur gespeeld, was echt vet ook, en daarna gewoon klaar ofzo :P

Haha precies hetzelfde. Alleen was ik al veel sneller uitgekeken :p
Laatst toch nog de main quest uitgespeeld, maar die maakte totaal geen impact op me. Ach het was even leuk.

Komt misschien omdat alle combat precies hetzelfde is, niks veranderd. En smithing/enchanting zuigt de fun uit het verkrijgen van unieke equipment. Ik had het idee dat combat in oblivion iets veelzijdiger was en dan had je ook het gevoel dat je keuzes voor het levelen meer uitmaakte. MQ was ook beter voor obl. Natuurlijk heeft skyrim een VEEEL beter design van steden en dungeons (al is wat minder variatie in landschap ook wel een beetje een nadeel).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.589
Haha precies hetzelfde. Alleen was ik al veel sneller uitgekeken :p
Laatst toch nog de main quest uitgespeeld, maar die maakte totaal geen impact op me. Ach het was even leuk.

Komt misschien omdat alle combat precies hetzelfde is, niks veranderd. En smithing/enchanting zuigt de fun uit het verkrijgen van unieke equipment. Ik had het idee dat combat in oblivion iets veelzijdiger was en dan had je ook het gevoel dat je keuzes voor het levelen meer uitmaakte. MQ was ook beter voor obl. Natuurlijk heeft skyrim een VEEEL beter design van steden en dungeons (al is wat minder variatie in landschap ook wel een beetje een nadeel).

Wat dit soort spellen indd leuk maakt is het vinden van items, niet zelf creeeren, daarom is Diablo zo populair, WoW nooit gespeeld.

Die quests heb je na 1 keer wel gezien, maar elke keer een uniek item vinden wat je beduidend sterker maakt, of wat schittert of vuur glanst en waardoor je eindelijk misschien iets meer kans maakt tegen een baas of gebied, is veel leuker dan kunnen maken wat je wilt waardoor de enemies ook sterker worden omdat je zelf ook level up gaat, maar waardoor je alsnog in elk gebied overpowered bent :p

Als je echt een spel wilt spelen met een goed (en misschien wel de beste tot op heden) combat systeem dan moet je Mount & Blade: Warband proberen.

heb het gisteren gekocht via steam , eerste rpg dat ik speel. ze hadden wel eens mogen vertellen dat je kan fast travellen nadat je een locatie al hebt bezocht, zou me een hoop loopwerk bespaard hebben :mad:

heb het gisteren gekocht via steam , eerste rpg dat ik speel. ze hadden wel eens mogen vertellen dat je kan fast travellen nadat je een locatie al hebt bezocht, zou me een hoop loopwerk bespaard hebben :mad:

Haha +1
Kwam hier ook pas na een week achter, echt uren verspild aan rennen :p

Dan zal ik je ook maar vertellen dat je bij de steden voor een paar gold een paard en wagen kan doen naar alle andere steden. Hoef je ook niet te lopen naar nieuwe steden.

Dan zal ik je ook maar vertellen dat je bij de steden voor een paar gold een paard en wagen kan doen naar alle andere steden. Hoef je ook niet te lopen naar nieuwe steden.

Hier kwam ik pas achter na 200 uur :roflol: - Het is wel echt een kickstart voor je game, omdat je naar alle grote steden kunt en daar weer talloze quests kunt unlocken.

Hier kwam ik pas achter na 200 uur :roflol: - Het is wel echt een kickstart voor je game, omdat je naar alle grote steden kunt en daar weer talloze quests kunt unlocken.

Damn 200 uur, read the manual dude :D

Aan de andere kant, wel waar voor je geld zo...

"loopwerk" is net het leuke aan skyrim. Een giant wereld te verkennen.

Je gaat enkel voordeel halen als je loopt qua quest/items/nieuwe locaties/XP ipv fast travellen.

ik speel nu de beta van guild wars 2, eigenlijk is dat een online skyrim maar dan net ff anders :P.

2192u6p.jpg

je doet alsof je mmo's heb uitgevonden :rolleyes:
Hoezo? Omdat ik een plaatje post van een nieuwe MMO dat best qua sfeer best op Skyrim lijkt? Ik zeg alleen dat als je Skyrim mooi vond je dit spel ook zeker is moet bekijken. En dat hebben de makers van Skyrim zelf ook gezegd..

het zijn alle2 fantasy rpgs ja, goed gezien van de makers.

voor de rest, artstyle anders, skillssystem anders,...

Niks tegen GW2, want het heeft alles om een topgame te worden, maar de vergelijking gaat nergens over, ook al is ze door bethesda gemaakt.

Terug
Naar boven