- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet gewoon je fire spells zo hoog mogelijk upgraden. Two handed fireballs van het hoogste level afvuren, elk poppetje sterft in één hit. Ik ben begonnen als mage en vond het stukken beter dan mijn andere twee playthrough later.
Haha, hier nog eentje. Heb PC opnieuw geinstalleerd een tijdje terug maar Skyrim staat er nog niet op. Ga het over een tijdje wel weer spelen want er zijn nog plekjes genoeg die ik niet gezien hebt.Ik vind Skyrim echt een raar spel. Super naar uitgekeken, helemaal kapotgespeeld en ineens was t klaar, geen behoefte meer om te spelen. Twee vrienden van me hebben m ook en hadden precies tzelfde. Meteen 150 uur gespeeld, was echt vet ook, en daarna gewoon klaar ofzo![]()
Ik vind Skyrim echt een raar spel. Super naar uitgekeken, helemaal kapotgespeeld en ineens was t klaar, geen behoefte meer om te spelen. Twee vrienden van me hebben m ook en hadden precies tzelfde. Meteen 150 uur gespeeld, was echt vet ook, en daarna gewoon klaar ofzo![]()

Haha precies hetzelfde. Alleen was ik al veel sneller uitgekeken
Laatst toch nog de main quest uitgespeeld, maar die maakte totaal geen impact op me. Ach het was even leuk.
Komt misschien omdat alle combat precies hetzelfde is, niks veranderd. En smithing/enchanting zuigt de fun uit het verkrijgen van unieke equipment. Ik had het idee dat combat in oblivion iets veelzijdiger was en dan had je ook het gevoel dat je keuzes voor het levelen meer uitmaakte. MQ was ook beter voor obl. Natuurlijk heeft skyrim een VEEEL beter design van steden en dungeons (al is wat minder variatie in landschap ook wel een beetje een nadeel).

heb het gisteren gekocht via steam , eerste rpg dat ik speel. ze hadden wel eens mogen vertellen dat je kan fast travellen nadat je een locatie al hebt bezocht, zou me een hoop loopwerk bespaard hebben![]()

heb het gisteren gekocht via steam , eerste rpg dat ik speel. ze hadden wel eens mogen vertellen dat je kan fast travellen nadat je een locatie al hebt bezocht, zou me een hoop loopwerk bespaard hebben![]()
Dan zal ik je ook maar vertellen dat je bij de steden voor een paar gold een paard en wagen kan doen naar alle andere steden. Hoef je ook niet te lopen naar nieuwe steden.
- Het is wel echt een kickstart voor je game, omdat je naar alle grote steden kunt en daar weer talloze quests kunt unlocken.Hier kwam ik pas achter na 200 uur- Het is wel echt een kickstart voor je game, omdat je naar alle grote steden kunt en daar weer talloze quests kunt unlocken.

ik speel nu de beta van guild wars 2, eigenlijk is dat een online skyrim maar dan net ff anders.
![]()

Hoezo? Omdat ik een plaatje post van een nieuwe MMO dat best qua sfeer best op Skyrim lijkt? Ik zeg alleen dat als je Skyrim mooi vond je dit spel ook zeker is moet bekijken. En dat hebben de makers van Skyrim zelf ook gezegd..