Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Dit spel heb ik echt al lang niet meer gespeeld. Eerlijk gezegd begon het me na een paar uur al te vervelen en kwam het er toen niet echt meer van om te spelen..
 
Sinds kort speel ik het weer en het is best verslavend. In twee weken tijd 35 uur speeltijd erbij, best veel naast 40 uur werk :D

Moet zeggen dat het een stuk beter is met de nieuwe patches. Ik was deels gestopt omdat het zo buggy was maar sinds de laatste update is het spel geen een keer meer vastgelopen (nog wel quest bugs helaas)
 
Om de zoveel weken begin ik ook eens opnieuw te spelen en hoppa opnieuw vertrokken voor tientallen uren. Ik speel op PS3 en sinds de laatste patches blokkeert hij nooit meer, wat mij toelaat om alle autosaves uit te zetten en de loading times EPIC te versnellen.
 
Ik merk het ook. Bijna nooit meer crashes en geen haperingen meer. Goed te doen zo (ja, ik speel het nog steeds :roflol:)
 
Ik merk het ook. Bijna nooit meer crashes en geen haperingen meer. Goed te doen zo (ja, ik speel het nog steeds :roflol:)

Dat snap ik echt niet, ik heb em 1 keer uitgespeeld en toen was ik er klaar mee, wel vreemd eigenlijk.

Als wat speel je elke keer dan?
 
heb het in totaal 2u45 minuten gespeeld, eerst en laatste rpg dat ik koop :p hou het wel op shooters en fifa en dirt
 
Dat snap ik echt niet, ik heb em 1 keer uitgespeeld en toen was ik er klaar mee, wel vreemd eigenlijk.

Als wat speel je elke keer dan?

Ben nog steeds met m'n tweede playthrough bezig. Heb nu 321 locaties ontdekt, maar ik wil ze eigenlijk allemaal ontdekken. Moet wel eerlijk zeggen, dat ik er ondertussen wel klaar mee ben. Heb ook al een hoop skills op 100.
 
ik was net een nieuw game begonnen, maar diablo 3 gaat voor en mn game-pc is toch naar de tandjes.
 
Om de zoveel weken begin ik ook eens opnieuw te spelen en hoppa opnieuw vertrokken voor tientallen uren. Ik speel op PS3 en sinds de laatste patches blokkeert hij nooit meer, wat mij toelaat om alle autosaves uit te zetten en de loading times EPIC te versnellen.

Waar doe je dat op console?
 
Gewoon bij Settings, dan beetje onder onder scrollen. Alleen autosave bij het openen van menu staat aan, op 30 minuten. Just in case. Sinds ik die autosaves heb uitgezet (vooral die na fast travel, gebouw buitengaan etc) zijn de loading times echt véél sneller. (wel nog niet zo snel als op pc maarja)
Vroeger tijdens loaden, wat soms vaak gebeurde als je gebouwen in en uitging voor te verkopen, switchte ik altijd naar tv :P Nu niet meer nodig
 
Moet wel zeggen dat laadtijden significant langer worden naarmate je speeltijd vordert. De eerste tien uur van het spel heb ik geen een laadscherm kunnen lezen omdat het al weer weg as (SSD schijf scheelt enorm) maar tegenwoordig duurt het toch zo'n 5-10 seconde bij een savegame van 100+ uur.
 
Speel je die op de ps3 dan?

pc

back-up desktop zal em niet kunnen draaien, ms met harde low-res mods, maar liever nog even wachten tot de gt660 uitkomt.
 
Mannen, Kan iemand mij toevallig helpen?

ik sta vast, ben echt een beginner.

Ik heb nu een poort met een hendel. Waarbij ik 3 soorten plaatjes kan omdraaien? (als ik die hendel overhaal, schieten er allemaal pijlen op mij af.)

Een soort slang, vogel, en nog iets staan op die 3 verschillende plaatjes.
Ik kan ze ronddraaien maar heb bijna alle combinaties geprobeerd.

Hoop dat iemand het snapt, kan volgens mij geen printscreen maken.
alvast bedankt
 
slang slang vis
 
ait, nice man! thanks voor je snelle hulp.
 
ait, nice man! thanks voor je snelle hulp.

dit soort dingen zal je wel vaker tegenkomen, gewoon effe rondkijken en dan zie je meestal ook van die plaatjes in dezelfde kamer op andere plekken... proberen er een systeem in te vinden, tis meestal niet erg moeilijk
 
Back
Naar boven