MuscleMeat

The journey of Banana

Bezoekers in dit topic

zeg wel tegen moeders dat ze goed hard moet knijpen.
 
Waarom zoveel eiwit?
 
zeg wel tegen moeders dat ze goed hard moet knijpen.
Ja dan ben ik alleen mijzelf aan het bedriegen denk ik. Zo kom ik waarschijnlijk wel snel aan de 17% vet wat mijn streven is :p
 
Waarom zoveel eiwit?
Heb uitgerekend dat ik ongeveer 2,5 x 70 (lichaamsgewicht) aan eiwit binnen moet krijgen. Dat is totaal 175 wat ik aan eiwit binnen moet krijgen op een dag. Heb ik van dit forum af.
 
Gaat over LBM niet over gewicht, tevens is rond de 2 wel genoeg.
 
Gaat over LBM niet over gewicht, tevens is rond de 2 wel genoeg.

Ik reken ook gewoon mijn gewicht (alles er op en er aan) X 2. Dat rekent gemakkelijk en dan ben je zeker dat je genoeg binnen krijgt :p

2,5 is idd wat overdreven.
 
Ah dan zal ik er wat af halen, scheelt weer in whey kopen :p
 
Ah dan zal ik er wat af halen, scheelt weer in whey kopen :p
Als je daadwerkelijk 70kg weegt, is 140g ruim genoeg. Fitgirl moet trouwens haast wel insta hebben :o
 
Laatst bewerkt:
In, cardio je eigenlijk ook nog naast je krachttraining?
 
Zojuist het schema aangepast. Zit nu op de 140 eiwit per dag.
 
In, cardio je eigenlijk ook nog naast je krachttraining?
Ik doe cardio op 2 dagen van de 5 voor 30 minuten.

Ik zal deze week even mijn schema posten.
 
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, mijn trainingsrooster staat nu in een spoiler in mijn beginpost :)
 
heb je insta? :)
in!
 
Maandag is ass en buik dag?

Als beginner zou ik me niet daar opfocussen maar gewoon de standaard oef. Voor wheels
 
Dat zijn aardig wat sets per dag! Waarom geen normale deads en benchpresses? Of bewuste keuze?
 
Heb eigenlijk alle oefeningen die, naar mijn mening, goed zijn in een schema gepropt. Het is inderdaad best veel maar ik houd tussen mijn setjes maar 30 sec rust.

Pillz Zou ik met de standard oefeningen meer vooruitgang boeken?
fiezefur ik zie inderdaad dat ik de normale deadlift vergeten ben... Die moet ik er zeker nog ergens bij zetten. Die benchpress heb ik er expres uit gelaten. Ik heb al best wat oefeningen die ik voor de borst uitvoer en ik vind het niet mooi als deze spieren te duidelijk zichtbaar worden.
 
Ah okay, ja persoonlijk keuze natuurlijk Banana ! Maar ik zou altijd de standaard compounds doen ipv veel isolatieoefeningen. Plus dat ik nooit het probleem heb gekend van een te gedefinieerde chest haha
 
Ah okay, ja persoonlijk keuze natuurlijk Banana ! Maar ik zou altijd de standaard compounds doen ipv veel isolatieoefeningen. Plus dat ik nooit het probleem heb gekend van een te gedefinieerde chest haha
Ik heb wel een tijdje de benchpress uitgevoerd maar ik had steeds het idee dat het niets voor mijn borst deed. Daarbij voel ik bij de incline shoulder press wel echt mijn borstspieren.
 
Back
Naar boven