MuscleMeat

The journey of Banana

zeg wel tegen moeders dat ze goed hard moet knijpen.

Waarom zoveel eiwit?

• Topic Starter Topic Starter
Gaat over LBM niet over gewicht, tevens is rond de 2 wel genoeg.

Ah dan zal ik er wat af halen, scheelt weer in whey kopen :p

In, cardio je eigenlijk ook nog naast je krachttraining?

Zojuist het schema aangepast. Zit nu op de 140 eiwit per dag.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, mijn trainingsrooster staat nu in een spoiler in mijn beginpost :)

heb je insta? :)
in!

Maandag is ass en buik dag?

Als beginner zou ik me niet daar opfocussen maar gewoon de standaard oef. Voor wheels

Dat zijn aardig wat sets per dag! Waarom geen normale deads en benchpresses? Of bewuste keuze?

Heb eigenlijk alle oefeningen die, naar mijn mening, goed zijn in een schema gepropt. Het is inderdaad best veel maar ik houd tussen mijn setjes maar 30 sec rust.

@Pillz Zou ik met de standard oefeningen meer vooruitgang boeken?
@fiezefur ik zie inderdaad dat ik de normale deadlift vergeten ben... Die moet ik er zeker nog ergens bij zetten. Die benchpress heb ik er expres uit gelaten. Ik heb al best wat oefeningen die ik voor de borst uitvoer en ik vind het niet mooi als deze spieren te duidelijk zichtbaar worden.

Ah okay, ja persoonlijk keuze natuurlijk @Banana ! Maar ik zou altijd de standaard compounds doen ipv veel isolatieoefeningen. Plus dat ik nooit het probleem heb gekend van een te gedefinieerde chest haha

Ah okay, ja persoonlijk keuze natuurlijk @Banana ! Maar ik zou altijd de standaard compounds doen ipv veel isolatieoefeningen. Plus dat ik nooit het probleem heb gekend van een te gedefinieerde chest haha
Ik heb wel een tijdje de benchpress uitgevoerd maar ik had steeds het idee dat het niets voor mijn borst deed. Daarbij voel ik bij de incline shoulder press wel echt mijn borstspieren.

Terug
Naar boven