AndroidHealthClinic

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

Je moet gewoon een jas om doen altijd!!!!!!!
**** it je bent echt een kneus als je dat niet doet heb ik geen medelijden mee...

Next time met jas en anders gewoon haar bek vol spuiten

• Topic Starter Topic Starter
edit /

Laatst bewerkt:
Ja, doe ik normaal altijd wel hoor. Nouja jammergenoeg met enkele uitzonderingen op de regel.
Zal in ieder geval men les nu wel goed geleerd hebbe, hopelook kom ik er goed uit en zou em echt niet gauw meer ergens durven instopen.

Er is niks aan de hand maar laat het een goede les zijn kerel....denk aan deze stress voordat je hem weer een geil nat gaatje instopt zonder jas:D

Damn wat een verhaal :p nouja heb je vast wel wat van geleerd.

Fijn trouwens dat je gym ook op zondag open gaat.. scheelt weer een hoop gezeur.

Veel geleerd, maar ga het nu maar even laten voor wat het is, wat weird om er over te praten op een public board :)

Ik keek eigenlijk wel hard uit om naar die andere fitness te gaan beetje dillema nu :D

Nou, hopen dat je niet besmet bent.. je moet sl*tten ook gewoon niet in de kont nken.. gewoon laten kluiven, meer niet! punt.

Coole tattoo man.. ook hele coole film

Heb pas test laten doen en die blijkt negatief :p

Binnen 2 maandjes nog een test laten doen voor 100% zekerheid.
Men zorgen zijn wel grotendeels weg. :D

Dahm, kan langs geen kanten slapen, moet morgen voor rechtbank komen wat nerveus :p

nog gauw bakje kwark binnenduwen en heb ik men 3500kcal voor vandaag.
Morgen avond men maxen voor eerste keer is testen, jammer genoeg zonder spotter.
Nu zit ik met de vraag : trainen jullie met spotter wanneer jullie je PR's behalen ? of rustig opjezelf en weten wat je doet.

Voor een pr vraag ik toch wel een spotter hoor...

Ik maak elke training PR's (logisch met rippetoe) en afgelopen keer lukte mij de bench press niet meer... gelukkig maar 56 kilo maar het is niet fijn om die van je buik af te rollen :roflol: Dus ik zou wel voor een spotter gaan!

ja goed zeker voor bankdrukken dan toch, de rest durf ik wel alleen aan.

Ben net terug van gerecht ging goed. Proceruer vroeg 6maanden celstraf maar ik en advocaat hebben goed kunne praten dus denk wel dat ik er met een werkstraf vanaf kom.
Heb veel geluk gehad dat ze daar van men vorige zaak nog niets wisten, of ik had zeker zware straf gekregen :D

gast.. hiv.. 6 maanden celstraf.. vorige zaak?
wat voor pauper ben jij man!
maar succes met je trainingen dat wel :o;)

gast.. hiv.. 6 maanden celstraf.. vorige zaak?
wat voor pauper ben jij man!
maar succes met je trainingen dat wel :o;)

Vorige zaak had ik 4 jaar celstraf gekregen -> 2 daarvan effectief.
Heb ik in beroep klaat gekregen tot 5 jaar voorwaardelijk.
Had ondertussen alweer andere feiten gepleegd maar dat wisten ze daar gelukkig nog niet anders had ik zeker kunne zitten.

Lang leve de trage procedure van het gerecht :D

Vandaag men eerste Intensity training gehad.
Heb dus al men maximums getest

(mijn gewicht = 62kg)

Opwarming :

2 minuutjes fietsen (dunno of je daar je benen iets mee opgewarmt zijn :D)
Front squat
5x20
5x30

Training :

Wel eventjes belangrijk te vermelden : Heb nu 2dagen verlof gehad dus men lichaam was echt goed uitgerust, volgende keren dat ik men max test is ook op vrijdag. Is dan na een werkdag, einde van een vermoeiende week dus kan het wel eens tegenslagen vandaag te overtreffen.

Squat
1x1 90kg
1x1 100kg
1x1 110kg (PR!)
1x1 120kg FAILL !!!115 had ook nog wel moete lukken, spotter was er van overtuigd dat die 120 wel zou gaan omdat die 110 vlotjes ging.

Benchpress
1x1 70kg
1x1 75kg (PR!)
1x1 80kg FAILL !!!

Deadlift

1x1 90kg
1x1 100kg
1x1 110kg
1x1 115kg (PR!)

Clean And Press

1x1 50kg
1x1 52,5kg (PR!)

Denk dat ik men doelen dit jaar voor squat en deadlift wat laag gezet heb.
Benchpress zal wat moeilijker worden.

Goeiemorgen wat ben jij sterk.. wat is je lengte?

Hoe the F*** heb je zulke sterke benen gekregen?

Goeiemorgen wat ben jij sterk.. wat is je lengte?

Hoe the F*** heb je zulke sterke benen gekregen?

Ben 1m71.

Dunno hoe het komt, belast men benen wel vrij zwaar op het werk, altijd op verschillende manieren.
Toen ik 17-18j was kon ik ook al een squat van 100kg met een gewicht toen van 57,5kg
Leg press van 220kg
en bij leg extension nam ik heel de blok (100kg) met nog een extra schijf van 10 eraan.
(die 2 laatsten kan ik nu trouwens net niet meer :()
Daarna helaas niet meer getraind tot klein half jaartje terug.
Goeie genetische benen gok ik :D

Toen ik vandaag een spotter zocht, was net de beste squatter van de gym er (toch de beste van wie ik al bezig gezien heb)
Hij squat een 160-170 momenteel met een gewicht van 90-100
dus daar zal ik overheen moeten gaan kunnen voor de squatwedstrijd te winnen:angstig:

t*ring jij bent een beest voor iemand van jouw lengte 5 star rating toegeveogd...

Jij kan heel groot worden als je zo doorgaat topper en geen vieze sletjes zonder condoom pakt :)

t*ring jij bent een beest voor iemand van jouw lengte 5 star rating toegeveogd...

Jij kan heel groot worden als je zo doorgaat topper en geen vieze sletjes zonder condoom pakt :)

haha big thanks, zoek zeker zo door te gaan.
Mijn geest is 100% gezet op men werk en training gezet.

Terug
Naar boven