Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ben jij voor nurd mr foltering....dombo.
Zulke dingen ga je toch niet op het internet zetten terwijl er foto`s van je bij zitten. Jij spoort echt niet bro.
Je krijgt karma van me omdat je de meest onnozole Bb-er bent van heel DBB die ik heb gezien tot nu toe
In het vervolg zou ik je willen adviseren om dit soort dingen niet neer te zetten als je een beetje slim bent.

Wat ben jij voor nurd mr foltering....dombo.
Zulke dingen ga je toch niet op het internet zetten terwijl er foto`s van je bij zitten. Jij spoort echt niet bro.
Je krijgt karma van me omdat je de meest onnozole Bb-er bent van heel DBB die ik heb gezien tot nu toe
In het vervolg zou ik je willen adviseren om dit soort dingen niet neer te zetten als je een beetje slim bent.
Dat is niet patsen, geef gewoon antwoord op zijn vraag van "welke reden"
Ik ben ook niet het type achterlijke boer of een marokaantje dat uit zulke zaken trots haalt.
Ik ga gewoon nergens over liegen en niemand heeft mij of zal mij ook horen erover in detail te gaan.
Nouja, heb al spijt dat ik men mond er geopend heb.
is voor mij inmiddels ook al bijna 5 jaar geleden, ben heel ander persoon nu als vroeger.
Zijn mensen toch goed in, oordelen op basis van een beperkt aantal gegevens zonder der echt iets vanaf te weten.
Als je men daden wist zal je ook wel snappen dat ik me niet vooral erover moet schamen maar vooral pissig moet zijn hoe ik overdreven veroordeeld werd.
je deelt paar slagen uit, maat van je doet wat zotter allebei zelfde straf...

Wat een k*ttraining, het is lang geleden dat ik nog zo kort gestaan heb.
Ik heb het allemaal te danken aan 2 Paljaskes op de bench press.
Toen ik begon met squaten begonnen ze met benchen.
Na mijn squats heb ik dus nog 45MINUTEN kunnen wachten tot ze klaar waren met bankdrukken, KLOOTZAKKEN
heb er 3kwartier vlak naast gestaan, wat op hun liggen staren, maar ze trokken hun eigen er nix van aan en zaten constant te lullen.
Volgens mij deden ze het er gewoon voor.
Echt rotte appels zijn het, Ze moesten zulke leden verbannen, rot zijn ze, rot als de pest !
Anyway mijn training
Squat
2 x 110kg Ging vlot, maar niet diep genoeg door de benen naar mijn zin, ik had ook niet zo'n goed gevoel bij men spotter. Ik denk dat ik daardoor niet goed durfde optimaal te gaan.
45minutjes wachten trallalaala ****ing eikels !!!!
Bench press
2 x 75kg Ging heel vlot
Deadlift
2 x 115kg
Clean and press
2x52,5kg
Heel herkenbaar en super frusterend....
**** goed ingehouden maar volgende keer wel iets van zeggen of vragen of je even tussendoor mag
Dat snap ik niet, dat krijgen ze van mij te horen hoor! Gewoon naast hen gaan staan en vragen hoeveel sets ze nog moeten doen en blijven staan kijken naar hen. Bij mij werkt het gegarandeerd dat ze snel hun sets afwerken..Voor die k*tjochies zouden ze een aparte zone moeten afbakenen in gyms, net zoals waar je je kind kunt achterlaten![]()

Ik zal het wel weer niet goed zien, maar elke oefening is 2x uitgevoerd.
Is dit 2x5 of hoe zit dit precies? Neem aan dat er nog wel warmingup voor zat?
Mooie gewichten iig!

nette training!
blijf zo knallen
ik ga ook met de texas method beginnen, hoe bevalt het je tot nu toe?
vind je het niet raar, dat maxen in gewichten?het lijkt mij niet zo goed als workout, eerlijk gezegd.denk je trouwens dat je dat lang kan volhouden, zo elke week 1 rep omhoog gaan?het lijkt mij enorm zwaar.
trouwens, je stats zijn prachtig, alles ligt ruim 20 kilo boven mijn stats (ik kan maar 55 benchen, 65 squaten etc...) maar ik deadlift 1x135...kan je denk je niet meer op je deadlift? ik zou het eens proberen![]()

gaat ongetwijfeld wel hoger zijn.nette training!
blijf zo knallen
ik ga ook met de texas method beginnen, hoe bevalt het je tot nu toe?
vind je het niet raar, dat maxen in gewichten?het lijkt mij niet zo goed als workout, eerlijk gezegd.denk je trouwens dat je dat lang kan volhouden, zo elke week 1 rep omhoog gaan?het lijkt mij enorm zwaar.
trouwens, je stats zijn prachtig, alles ligt ruim 20 kilo boven mijn stats (ik kan maar 55 benchen, 65 squaten etc...) maar ik deadlift 1x135...kan je denk je niet meer op je deadlift? ik zou het eens proberen![]()