XXL Nutrition

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

Net je hele log doorgelezen ... zozo, dit is een echte Antwerpenaar :D

• Topic Starter Topic Starter
Wat ben jij voor nurd mr foltering....dombo.
Zulke dingen ga je toch niet op het internet zetten terwijl er foto`s van je bij zitten. Jij spoort echt niet bro.

Je krijgt karma van me omdat je de meest onnozole Bb-er bent van heel DBB die ik heb gezien tot nu toe:D

In het vervolg zou ik je willen adviseren om dit soort dingen niet neer te zetten als je een beetje slim bent.

wat maakt het uit, ik ben er toch al voor veroordeeld.

iedereen die ik ken weet dat, wat zal ik me druk maken om de mensen die ik niet ken.
Er is niet eens iets folterachtig aan de pas gekomen, snap niet waar ze het halen.
Eerst wouden ze nog poging tot moord geven terwijl er niet eens iemand een letsel heeft of in het ziekenhuis gelegen heeft ???

anyway thx voor de karma :D

Edit : geen karma gehad !

Laatst bewerkt:
+1 patsen met je misdaadverleden is echt triest.

Dat is niet patsen, geef gewoon antwoord op zijn vraag van "welke reden":rolleyes:

Ik ben ook niet het type achterlijke boer of een marokaantje dat uit zulke zaken trots haalt.
Ik ga gewoon nergens over liegen en niemand heeft mij of zal mij ook horen erover in detail te gaan.

Nouja, heb al spijt dat ik men mond er geopend heb.
is voor mij inmiddels ook al bijna 5 jaar geleden, ben heel ander persoon nu als vroeger.

Zijn mensen toch goed in, oordelen op basis van een beperkt aantal gegevens zonder der echt iets vanaf te weten.

Als je men daden wist zal je ook wel snappen dat ik me niet vooral erover moet schamen maar vooral pissig moet zijn hoe ik overdreven veroordeeld werd.
je deelt paar slagen uit, maat van je doet wat zotter allebei zelfde straf...

Laatst bewerkt:
Wat ben jij voor nurd mr foltering....dombo.
Zulke dingen ga je toch niet op het internet zetten terwijl er foto`s van je bij zitten. Jij spoort echt niet bro.

Je krijgt karma van me omdat je de meest onnozole Bb-er bent van heel DBB die ik heb gezien tot nu toe:D

In het vervolg zou ik je willen adviseren om dit soort dingen niet neer te zetten als je een beetje slim bent.

Nouja eigenlijk heb je wel gelijk.
Heb het al verwijderd ben nu alleen nog gekloot dat je het gequote hebt.

Dat is niet patsen, geef gewoon antwoord op zijn vraag van "welke reden":rolleyes:

Ik ben ook niet het type achterlijke boer of een marokaantje dat uit zulke zaken trots haalt.
Ik ga gewoon nergens over liegen en niemand heeft mij of zal mij ook horen erover in detail te gaan.

Nouja, heb al spijt dat ik men mond er geopend heb.
is voor mij inmiddels ook al bijna 5 jaar geleden, ben heel ander persoon nu als vroeger.

Zijn mensen toch goed in, oordelen op basis van een beperkt aantal gegevens zonder der echt iets vanaf te weten.

Als je men daden wist zal je ook wel snappen dat ik me niet vooral erover moet schamen maar vooral pissig moet zijn hoe ik overdreven veroordeeld werd.
je deelt paar slagen uit, maat van je doet wat zotter allebei zelfde straf...

Ok dan, succes met je log!

Wat een k*ttraining, het is lang geleden dat ik nog zo kort gestaan heb.
Ik heb het allemaal te danken aan 2 Paljaskes op de bench press.
Toen ik begon met squaten begonnen ze met benchen.
Na mijn squats heb ik dus nog 45MINUTEN kunnen wachten tot ze klaar waren met bankdrukken, KLOOTZAKKEN
heb er 3kwartier vlak naast gestaan, wat op hun liggen staren, maar ze trokken hun eigen er nix van aan en zaten constant te lullen.
Volgens mij deden ze het er gewoon voor.
Echt rotte appels zijn het, Ze moesten zulke leden verbannen, rot zijn ze, rot als de pest !

Anyway mijn training

Squat
2 x 110kg Ging vlot, maar niet diep genoeg door de benen naar mijn zin, ik had ook niet zo'n goed gevoel bij men spotter. Ik denk dat ik daardoor niet goed durfde optimaal te gaan.

45minutjes wachten trallalaala ****ing eikels !!!!

Bench press

2 x 75kg Ging heel vlot

Deadlift

2 x 115kg

Clean and press

2x52,5kg

Goed getraind! De volhouder wint!

Goed getraind! De volhouder wint!

Nouja, ik heb wel 3 kwartier verloren.
Ga ik heel de avond niet van kunnen slapen, heb echt problemen om tot rust te komen soms :(
Ik hoop gewoon dat ze ooit is op mij moeten wachten.
Maakt niet uit dat ik men eigen training ermee zal verknalle een half uur zal ik over die oefening doen.
Ik kan die mannen hun kop echt niet meer zien.

ja dat zuigt he.. als je je oefeningen helemaal uitgepland hebt, en dan word net je bankje in beslag genomen hahaha..

Dat snap ik niet, dat krijgen ze van mij te horen hoor! Gewoon naast hen gaan staan en vragen hoeveel sets ze nog moeten doen en blijven staan kijken naar hen. Bij mij werkt het gegarandeerd dat ze snel hun sets afwerken..Voor die k*tjochies zouden ze een aparte zone moeten afbakenen in gyms, net zoals waar je je kind kunt achterlaten :D

Wat een k*ttraining, het is lang geleden dat ik nog zo kort gestaan heb.
Ik heb het allemaal te danken aan 2 Paljaskes op de bench press.
Toen ik begon met squaten begonnen ze met benchen.
Na mijn squats heb ik dus nog 45MINUTEN kunnen wachten tot ze klaar waren met bankdrukken, KLOOTZAKKEN
heb er 3kwartier vlak naast gestaan, wat op hun liggen staren, maar ze trokken hun eigen er nix van aan en zaten constant te lullen.
Volgens mij deden ze het er gewoon voor.
Echt rotte appels zijn het, Ze moesten zulke leden verbannen, rot zijn ze, rot als de pest !

Anyway mijn training

Squat
2 x 110kg Ging vlot, maar niet diep genoeg door de benen naar mijn zin, ik had ook niet zo'n goed gevoel bij men spotter. Ik denk dat ik daardoor niet goed durfde optimaal te gaan.

45minutjes wachten trallalaala ****ing eikels !!!!

Bench press

2 x 75kg Ging heel vlot

Deadlift

2 x 115kg

Clean and press

2x52,5kg

GOeie training.

Spreek je uit als je je irriteert. No way dat je dan 45 minuten moet staan wachten.

Heel herkenbaar en super frusterend....
**** goed ingehouden maar volgende keer wel iets van zeggen of vragen of je even tussendoor mag

Ik zal het wel weer niet goed zien, maar elke oefening is 2x uitgevoerd.

Is dit 2x5 of hoe zit dit precies? Neem aan dat er nog wel warmingup voor zat?

Mooie gewichten iig!

Heel herkenbaar en super frusterend....
**** goed ingehouden maar volgende keer wel iets van zeggen of vragen of je even tussendoor mag

Ja, ze hadden me gezien, stond vlak naast de bank en ze wisten goed genoeg dat ik ongeduldig werd.
Het is nu al een dag later en ben er nog altijd gefrustreerd van.
Nouja, gebeurd in elk geval geen 2de x volgende keer vraag ik wel van hoelang nog of mij even tussen door te laten.
Als ze dan nog moeilijk doen even men klacht bij uitbater gaan leggen.

Dat snap ik niet, dat krijgen ze van mij te horen hoor! Gewoon naast hen gaan staan en vragen hoeveel sets ze nog moeten doen en blijven staan kijken naar hen. Bij mij werkt het gegarandeerd dat ze snel hun sets afwerken..Voor die k*tjochies zouden ze een aparte zone moeten afbakenen in gyms, net zoals waar je je kind kunt achterlaten :D

Nouja staan blijven kijken had ik ook wel, om de 5minuten met een wat lelijker gezicht en wat meer gezucht.
maarja ik ben weer te goed geweest, heb weer met me laten sollen.
Zulke dingen wringen altijd hard bij me en de volgende dat iets probeerd kan het extra gaan uitzweten :D

Ik zal het wel weer niet goed zien, maar elke oefening is 2x uitgevoerd.

Is dit 2x5 of hoe zit dit precies? Neem aan dat er nog wel warmingup voor zat?

Mooie gewichten iig!

Het is 1setje van 2 reps van het maximum dat ik kan pakken.
Dus vorige week waren men stats
1x110squat
1*75benchpress
...
nu
2x110 squat
2*75 bench...

Volgende week word het

3x110 squat
...
en de week daarna test ik mijn maximum 1keer en gaan we de cirkel weer af.

Heb elke wel goed opgewarmt met lichte gewichten.

nette training!

blijf zo knallen :D

ik ga ook met de texas method beginnen, hoe bevalt het je tot nu toe?
vind je het niet raar, dat maxen in gewichten?het lijkt mij niet zo goed als workout, eerlijk gezegd.denk je trouwens dat je dat lang kan volhouden, zo elke week 1 rep omhoog gaan?het lijkt mij enorm zwaar.

trouwens, je stats zijn prachtig, alles ligt ruim 20 kilo boven mijn stats (ik kan maar 55 benchen, 65 squaten etc...) maar ik deadlift 1x135...kan je denk je niet meer op je deadlift? ik zou het eens proberen ;)

nette training!

vind je het niet raar, dat maxen in gewichten?het lijkt mij niet zo goed als workout, eerlijk gezegd.denk je trouwens dat je dat lang kan volhouden, zo elke week 1 rep omhoog gaan?het lijkt mij enorm zwaar.

trouwens, je stats zijn prachtig, alles ligt ruim 20 kilo boven mijn stats (ik kan maar 55 benchen, 65 squaten etc...) maar ik deadlift 1x135...kan je denk je niet meer op je deadlift? ik zou het eens proberen ;)

Het bevalt me wel.
Heb nu ook nog maar net men 2de week achter de rug.
1ste week had ik iets van, ojee dit vind ik maar niets.
Ben ondertussen al wel van gedacht veranderd :)

Wat dat maxen in gewichten betreft had ik eerst ook mijn twijfels, ik doe altijd paar setjes als opwarming bij elke oef om toch wat getraind te hebben.
Ik heb ondertussen al wel wat vertrouwen gekregen in de methode en zal wel zien hoe het gaat.

Die 1 rep omhoog elke week is wel best zwaar ja. 1x max ging goed, 2x max ging net. voor 3x max heb ik schrik.
Zal bij zijn dat ik daarna weer men 1xmax kan testen :p gaat ongetwijfeld wel hoger zijn.

Ik denk dat mijn deadlift slecht is omdat ik vroeger altijd weinig men rug trainde.
Men lats waren veel te breed in tegenstelling van de rest van men lichaam dus trainde ik het niet te hard.
Maar ben er wel van overtuigd nu ik eroptrain dat men deadlift goeie vorderingen gaat maken.

Wat zijn jou stats dan ? gewicht lengte ?
Ga je ook logje bijhouden ?

Zondag : Volume training

Squat ging echt goed, lekker diep door men benen en was ver niet te zwaar

1x5 82,5 kg
1x5 82,5 kg
1x5 82,5 kg
1x5 82,5 kg
1x5 82,5 kg

Bench Press Ging nog net, volgende week heb ik wel een fail bij de 67,5 gok ik.

1x5 65kg
1x5 65kg
1x5 65kg
1x5 65kg
1x5 65kg

Bent Over Barbell Rows ging heel vlotjes

1x5 52,5kg
1x5 52,5kg
1x5 52,5kg
1x5 52,5kg
1x5 52,5kg

Cleans Ging goed, zelf beter dan de 45kg vorige week.

1x5 47,5kg
1x5 47,5kg
1x5 47,5kg
1x5 47,5kg
1x5 47,5kg

Pullups ging vanzelf

1x5 lichaamsgewicht + 2,5kg

Dips no problems

nette training!

Texas Method is eerder voor gevorderden hoor, met die stats kan je nog volop gebruik maken van beginner gains...

Terug
Naar boven