AndroidHealthClinic

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

Bijna HIV door sletje.

5 jaar voorwaardelijk.

Nette BB progressie.

Dit kan een epic topic worden:D

• Topic Starter Topic Starter
net men zwaarste training ooit achter de rug.
Ben echt kapot, zou direct men bed in willen kruipen.
Maar ik kan alweer gaan vertrekken nu, heb binnen half uurtje exaam recht en wetgeving.
Straks vervolg van men training.

Oke net terug van school, geslaagt voor men exaam :)

Training voor vandaag, eerste echte volume training omdat vorige keer nog beetje de gewichten voelen was.
Ik merk echt wel het verschil met men vorige trainingen voor massa, ik heb nu voor het eerst het gevoel van hardcore te trainen :p
Halverwege men oefeningen begon ik echt misselijk te worden en kreeg ik kotsnijgingen maar toch gewoon blijven doorknallen.
Die pullups en dips op laats zag ik ook echt niet meer zitten maar allemaal proper gedaan.
Heb vandaag wel een nogal zware werkdag gehad en snacht's 4 uurtjes geslapen (not good i know :() daarmee misschien dat ik het zo moeilijk had.

Training

Squat

1x5 85kg
Ging nog, maar was echt op het randje, dus ben ik maar gezakt in gewicht om dieper door men benen te kunnen gaan.
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg

Bench Press

1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg

Bent Over Barbell Row

1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg

Cleans

1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg

Pullups

1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht

Dips (net toegevoegd aan schema)

1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht

Training voor vandaag, eerste echte volume training omdat vorige keer nog beetje de gewichten voelen was.
Ik merk echt wel het verschil met men vorige trainingen voor massa, ik heb nu voor het eerst het gevoel van hardcore te trainen :p
Halverwege men oefeningen begon ik echt misselijk te worden en kreeg ik kotsnijgingen maar toch gewoon blijven doorknallen.
Die pullups en dips op laats zag ik ook echt niet meer zitten maar allemaal proper gedaan.
Heb vandaag wel een nogal zware werkdag gehad en snacht's 4 uurtjes geslapen (not good i know :() daarmee misschien dat ik het zo moeilijk had.

Training

Squat

1x5 85kg
Ging nog, maar was echt op het randje, dus ben ik maar gezakt in gewicht om dieper door men benen te kunnen gaan.
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg

Bench Press

1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg

Bent Over Barbell Row

1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg

Cleans

1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg

Pullups

1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht

1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht

Goeie training, lekker bezig!

Waarom niet vandaag de dips, en volgende training de chin ups (as Rippetoe says)?

Training

Squat

1x5 85kg
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg

Bench Press

1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg

Bent Over Barbell Row

1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg

Cleans

1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg

Pullups

1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht

1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht

Toch nette training hoor! goed bezig!:D

Zo heb ik hem in mijn schema ja. Is maar een minor change natuurlijk.

Keep up the good work (en de verhalen over HIv, sletjes en de cel!)

Ik ga er eens over nadenken.
Ik wil die 2de trainingsdag eigenlijk wel best een stukje zwaarder ook ookal is het recovery dus het is misschien geen slecht idee.

3de april hoor ik uitlsag van gerecht. :D

Eenmaal het allemaal achter de rug ik stop ik wel met dingen uit te halen.
Loop al sinds met 18 de rechtbank af te lopen, daarvoor dan nog in jeugdgevangenis gezeten. Nu kan ik cursussen volgen van dader inzicht en agressiebeheersing.
En kan ik 5 jaar lang maandelijks naar het justitiehuis gaan voor een babbeltje.
Heb al een schuldenberg opgelopen van 25.000-30.000euro
Kotsbeu ben ik het allemaal :(

Ik ga er eens over nadenken.
Ik wil die 2de trainingsdag eigenlijk wel best een stukje zwaarder ook ookal is het recovery dus het is misschien geen slecht idee.

3de april hoor ik uitlsag van gerecht. :D

Eenmaal het allemaal achter de rug ik stop ik wel met dingen uit te halen.
Loop al sinds met 18 de rechtbank af te lopen, daarvoor dan nog in jeugdgevangenis gezeten. Nu kan ik cursussen volgen van dader inzicht en agressiebeheersing.
En kan ik 5 jaar lang maandelijks naar het justitiehuis gaan voor een babbeltje.
Heb al een schuldenberg opgelopen van 25.000-30.000euro
Kotsbeu ben ik het allemaal :(

Tja.. en nu? Baan? Opleiding? Vastigheid? huis? vriendin?

Tja.. en nu? Baan? Opleiding? Vastigheid? huis? vriendin?

hoezo wat bedoel je daarmee, snap het niet allemaal.

Werk nu al paar jaar bij chapefirma, volg opleiding bedrijfsbeheer en opleiding voor gevelrenovatie. Huur huis van men vader. En een vriendin moet ik voor het eerst niet meer

Maar niets daarvan komt in gevaar, ze gaan me heus het gevang niet insteken. Ik ben er 95% zeker van.

anders in de gevangenis ff lekker focus op trainen!! alleen krijg je wss wel te weinig eiwitjes binnen.
maja als we niks meer van je horen na 3 april weten we genoeg dus :P

hoezo wat bedoel je daarmee, snap het niet allemaal.

Werk nu al paar jaar bij chapefirma, volg opleiding bedrijfsbeheer en opleiding voor gevelrenovatie. Huur huis van men vader. En een vriendin moet ik voor het eerst niet meer

Maar niets daarvan komt in gevaar, ze gaan me heus het gevang niet insteken. Ik ben er 95% zeker van.

Nou.. omdat je het hebt over alle kattekwaad die je hebt uitgehaald.. vastzitten, schulden..

Vroeg ik me af, of je alles nu een beetje op de rails hebt..

Is beter toch.. wat zekerheden, en vastigheid.. niet alleen voor trainen!

Nou.. omdat je het hebt over alle kattekwaad die je hebt uitgehaald.. vastzitten, schulden..

Vroeg ik me af, of je alles nu een beetje op de rails hebt..

Is beter toch.. wat zekerheden, en vastigheid.. niet alleen voor trainen!

Oke, snap je volledig.

Maar dat zit allemaal wel in orde.
Binnen een maand weet ik voor het eerst in jaren tijd waar ik allemaal voor sta. Alleen nog trainen en carriere maken nu.

anders in de gevangenis ff lekker focus op trainen!! alleen krijg je wss wel te weinig eiwitjes binnen.
maja als we niks meer van je horen na 3 april weten we genoeg dus :P

Jij kent het tempo van de Belgische rechtbanken niet zeker :p
Dat ze in april een celstraf uitspreken duurd het misschien nog wel een jaartje voor ik echt kan gaan zitten.
Lang leve de overvolle cellen :D

Herstel training :
Vorige week dacht ik nog dahm die hersteltrainingen zijn echt niks.
Maar nu na maandag goed getraind te hebben en geheel nog goed stijf te zijn ben ik al snel van gedacht veranderd.

Squat

1x3 72,5 kg
1x3 72,5 kg
1x3 72,5 kg

Bench Press

1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg

Bent Over Barbell Row

1x3 45kg
1x3 45kg
1x3 45kg

Overhead Press

1x3 40kg
1x3 40kg
1x3 40kg

Pullups

1x6 lichaamsgewicht
1x6 lichaamsgewicht
1x6 lichaamsgewicht

Kcals vandaag : 4770

Goede progressie gemaakt!

Wat voor kattekwaad heb je uitgehaald? Vechtpartijtje hier of daar?

Heb men doelen tegen dit jaar ook even aangepast.

inplek van 130 squat ga ik voor 150
inplek van 130 deadlift ga ik voor 160
bench press hou ik gewoon op 90
Voor Clean and press heb ik nog geen idee wat te gaan verwachten.

thx, leuk komende van een powerlifter.
Moest je nog tips of aanmerkingen hebben laat altijd maar weten.

Vroeger op men 17-18jaar heel veel vechten.
Dat is grootste zaak waar ik 2 jaar effectief voor kreeg.
Was veroordeeld voor foltering.

2de zaak is over drugs dealen.
Deed ik dan nog om uit schulde van eerste zaak te kome, tenslotte alleen meer schulden gekregen.

Wat ben jij voor nurd mr foltering....dombo.
Zulke dingen ga je toch niet op het internet zetten terwijl er foto`s van je bij zitten. Jij spoort echt niet bro.

Je krijgt karma van me omdat je de meest onnozole Bb-er bent van heel DBB die ik heb gezien tot nu toe:D

In het vervolg zou ik je willen adviseren om dit soort dingen niet neer te zetten als je een beetje slim bent.

Terug
Naar boven