Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) daarmee misschien dat ik het zo moeilijk had.Oke net terug van school, geslaagt voor men exaam
Training voor vandaag, eerste echte volume training omdat vorige keer nog beetje de gewichten voelen was.
Ik merk echt wel het verschil met men vorige trainingen voor massa, ik heb nu voor het eerst het gevoel van hardcore te trainen
Halverwege men oefeningen begon ik echt misselijk te worden en kreeg ik kotsnijgingen maar toch gewoon blijven doorknallen.
Die pullups en dips op laats zag ik ook echt niet meer zitten maar allemaal proper gedaan.
Heb vandaag wel een nogal zware werkdag gehad en snacht's 4 uurtjes geslapen (not good i know) daarmee misschien dat ik het zo moeilijk had.
Training
Squat
1x5 85kg
Ging nog, maar was echt op het randje, dus ben ik maar gezakt in gewicht om dieper door men benen te kunnen gaan.
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg
Bench Press
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
Bent Over Barbell Row
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
Cleans
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
Pullups
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
Dips (net toegevoegd aan schema)
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
Goeie training, lekker bezig!
Waarom niet vandaag de dips, en volgende training de chin ups (as Rippetoe says)?
thx.
Dunno, ik volg het schema van de rippetoe texas method.
Daar staat het allemaal op volume day en het het zo overgenomen. http://stronglifts.com/the-texas-method-strength-training-for-intermediate-lifters/
Denk je dan dat de chin ups misschien beter op de recovery day kunnen ?
Oke net terug van school, geslaagt voor men exaam
Training voor vandaag, eerste echte volume training omdat vorige keer nog beetje de gewichten voelen was.
Ik merk echt wel het verschil met men vorige trainingen voor massa, ik heb nu voor het eerst het gevoel van hardcore te trainen
Halverwege men oefeningen begon ik echt misselijk te worden en kreeg ik kotsnijgingen maar toch gewoon blijven doorknallen.
Die pullups en dips op laats zag ik ook echt niet meer zitten maar allemaal proper gedaan.
Heb vandaag wel een nogal zware werkdag gehad en snacht's 4 uurtjes geslapen (not good i know) daarmee misschien dat ik het zo moeilijk had.
Training
Squat
1x5 85kg
Ging nog, maar was echt op het randje, dus ben ik maar gezakt in gewicht om dieper door men benen te kunnen gaan.
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg
Bench Press
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
1x5 62,5kg
Bent Over Barbell Row
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
1x5 50kg
Cleans
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
1x5 45kg
Pullups
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
Dips (net toegevoegd aan schema)
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht
1x5 lichaamsgewicht

Zo heb ik hem in mijn schema ja. Is maar een minor change natuurlijk.
Keep up the good work (en de verhalen over HIv, sletjes en de cel!)

Ik ga er eens over nadenken.
Ik wil die 2de trainingsdag eigenlijk wel best een stukje zwaarder ook ookal is het recovery dus het is misschien geen slecht idee.
3de april hoor ik uitlsag van gerecht.
Eenmaal het allemaal achter de rug ik stop ik wel met dingen uit te halen.
Loop al sinds met 18 de rechtbank af te lopen, daarvoor dan nog in jeugdgevangenis gezeten. Nu kan ik cursussen volgen van dader inzicht en agressiebeheersing.
En kan ik 5 jaar lang maandelijks naar het justitiehuis gaan voor een babbeltje.
Heb al een schuldenberg opgelopen van 25.000-30.000euro
Kotsbeu ben ik het allemaal![]()
Tja.. en nu? Baan? Opleiding? Vastigheid? huis? vriendin?
hoezo wat bedoel je daarmee, snap het niet allemaal.
Werk nu al paar jaar bij chapefirma, volg opleiding bedrijfsbeheer en opleiding voor gevelrenovatie. Huur huis van men vader. En een vriendin moet ik voor het eerst niet meer
Maar niets daarvan komt in gevaar, ze gaan me heus het gevang niet insteken. Ik ben er 95% zeker van.
Nou.. omdat je het hebt over alle kattekwaad die je hebt uitgehaald.. vastzitten, schulden..
Vroeg ik me af, of je alles nu een beetje op de rails hebt..
Is beter toch.. wat zekerheden, en vastigheid.. niet alleen voor trainen!
anders in de gevangenis ff lekker focus op trainen!! alleen krijg je wss wel te weinig eiwitjes binnen.
maja als we niks meer van je horen na 3 april weten we genoeg dus![]()

Goede progressie gemaakt!
Wat voor kattekwaad heb je uitgehaald? Vechtpartijtje hier of daar?
inplek van 130 squat ga ik voor 150
inplek van 130 deadlift ga ik voor 160
bench press hou ik gewoon op 90
thx, leuk komende van een powerlifter.
Moest je nog tips of aanmerkingen hebben laat altijd maar weten.
Vroeger op men 17-18jaar heel veel vechten.
Dat is grootste zaak waar ik 2 jaar effectief voor kreeg.
Was veroordeeld voor foltering.
2de zaak is over drugs dealen.
Deed ik dan nog om uit schulde van eerste zaak te kome, tenslotte alleen meer schulden gekregen.