XXL Nutrition

The netherlands

parasiteren? was het maar zo een feest...

Basisschool, gratis onderwijs a 8 jaar.
Vervolgonderwijs, praktisch gratis, zo'n 4-6 jaar.

Ik weet niet wat je voor onderwijs volgt, maar een heleboel heb je van vadertje staat gekregen. Beetje ondankbaar omdat onbetaald weg te halen uit Nederland.

Lijkt me niet meer dan normaal om mensen die zo graag willen emigreren uit Nederland omdat het zo 'kk' is hier dergelijke kosten terug te laten betalen.

Ik weet niet wat je voor onderwijs volgt, maar een heleboel heb je van vadertje staat gekregen. Beetje ondankbaar omdat onbetaald weg te halen uit Nederland.

Lijkt me niet meer dan normaal om mensen die zo graag willen emigreren uit Nederland omdat het zo 'kk' is hier dergelijke kosten terug te laten betalen.
Wat een onzin, daar hebben zijn ouders toch belasting voor betaald.

oooh gratis.... :rolleyes:

Ben je van plan een aantal jaar te blijven of lange reis? Dat soort dingen zien met je eigen ogen is namelijk bijzonder veel tijd voor nodig.
weet niet, weet ook nog niet precies hoe en wat, weet wel dat nederland niks voor mij is, ik heb zon nodig.

Wat een onzin, daar hebben zijn ouders toch belasting voor betaald.

Naast dat er andere argumenten tegenin te brengen zijn, is dat Nederlands belastinggeld, waar zijn ouders ookal van meegeprofiteerd hebben. Door het nemen van kinderen hebben ze daarbij, in jouw redenatie, geld weggehaald van hun belastingcenten bij de zorg, defensie, de belastingdienst etc. etc. Kinderen leveren niets op, kosten alleen maar.
Welke euro is waar aan uitgegeven? Daarbij is belasting betalen bedoeld om de Nederlandse staat te onderhouden, niet een buitenlandse staat. Investeren enzo. Voor de toekomst.

Oh, dus jij hebt je basisonderwijs zelf betaald? Mag ik vragen wat voor opleiding je doet?

particulier onderwijs.

Dat betaal je idd geheel zelf. (ook reden dat ik schreef 'ik weet niet wat voor onderwijs je nu volgt')

Maar je hebt dus na je basisschool (ook door de staat betaald) geen onderwijs meer gevolgd, m.u.v. het onderwijs dat je nu volgt?

Dat betaal je idd geheel zelf. (ook reden dat ik schreef 'ik weet niet wat voor onderwijs je nu volgt')

Maar je hebt dus na je basisschool (ook door de staat betaald) geen onderwijs meer gevolgd, m.u.v. het onderwijs dat je nu volgt?
macb heeft uberhaupt geen onderwijs genoten man, dat is zo klaar als een klontje. hij loopt hier een beetje te bullshitten.

• Topic Starter Topic Starter
macb heeft uberhaupt geen onderwijs genoten man, dat is zo klaar als een klontje. hij loopt hier een beetje te bullshitten.

Mac B heeft andere dappere dingen gedaan in z'n leven, in nederland draait alles om een goede baan en opleiding om een grote stoere jongen te worden.

En natuurlijk omdat je jezelf moet kunnen redden, maar mac b krijgt mijn respect.

En als je nou in de 3e wereld gaat werken?
De wereld telt meer dan alleen Nederland natuurlijk he. Kijk ook eens over de grenzen.

Sorry maar ik moet karmapunten verdelen...

Basisschool: 7 jaar
Middelbare school: 7 jaar
Universiteit: 6 jaar

wat wil je er voor hebben? een stroopwafel?

Basisschool: 7 jaar
Middelbare school: 7 jaar
Universiteit: 6 jaar

wat wil je er voor hebben? een stroopwafel?

Voor het middelbaar onderwijs dat je hier in NL krijgt is een stroopwafel al te veel. En @ BuilderB, de kosten die het de staat heeft gekost om MacB op te lijden heeft hij echt wel terug betaald in de vorm van belasting en schoolgeld.

**** dat, je leeft voor je eigen geluk en niet om vadertje staat terug te moeten betalen voor het 'geweldige' onderwijs dat je hier hebt genoten (yeah right :rolleyes:).

Alleen al wat ik op mijn 25e jaar (na mijn studie wil ik hier ook weg) zal hebben betaald aan BTW is al 10x zoveel waard als het onderwijs hier :roflol:

Voor het middelbaar onderwijs dat je hier in NL krijgt is een stroopwafel al te veel. En @ BuilderB, de kosten die het de staat heeft gekost om MacB op te lijden heeft hij echt wel terug betaald in de vorm van belasting en schoolgeld.

ga jij ook nog maar eens terug naar school :D

Wat een onzin. Wordt niet is moe van jezelf Arnoldfan? Ga is wat doen met je leven.

**** dat, je leeft voor je eigen geluk en niet om vadertje staat terug te moeten betalen voor het 'geweldige' onderwijs dat je hier hebt genoten (yeah right :rolleyes:).

Alleen al wat ik op mijn 25e jaar (na mijn studie wil ik hier ook weg) zal hebben betaald aan BTW is al 10x zoveel waard als het onderwijs hier :roflol:

Ik wil niet zeggen dat het onderwijs in NL fantastisch is, maar het behoort wel tot het beste van de wereld, en is nog spotgoedkoop (voor degene die het volgt) ook. (Nog een reden waarom die Marokkaanse straatschoffies hun bek moeten houden over gebrek aan perspectief trouwens.)

In Amerika had je het grotendeels zelf moeten betalen, dat was in de tienduizenden euro's gelopen. Als meer mensen zoals jullie denken moeten we dat hier ook maar invoeren vrees ik.

Ik wil niet zeggen dat het onderwijs in NL fantastisch is, maar het behoort wel tot het beste van de wereld, en is nog spotgoedkoop (voor degene die het volgt) ook. (Nog een reden waarom die Marokkaanse straatschoffies hun bek moeten houden over gebrek aan perspectief trouwens.)

In Amerika had je het grotendeels zelf moeten betalen, dat was in de tienduizenden euro's gelopen. Als meer mensen zoals jullie denken moeten we dat hier ook maar invoeren vrees ik.
klopt idd, mijn vrouw wil nu verder studeren hier...........HBO/University kost al gauw 25~30duizend dollar.........om mee te beginnen!
:eek::o

Terug
Naar boven