- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als je nou in de 3e wereld gaat werken?
De wereld telt meer dan alleen Nederland natuurlijk he. Kijk ook eens over de grenzen.
**** dat, je leeft voor je eigen geluk en niet om vadertje staat terug te moeten betalen voor het 'geweldige' onderwijs dat je hier hebt genoten (yeah right).
Alleen al wat ik op mijn 25e jaar (na mijn studie wil ik hier ook weg) zal hebben betaald aan BTW is al 10x zoveel waard als het onderwijs hier![]()
Ik ben behoorlijk tevreden over het onderwijs dat ik heb genoten en nog steeds geniet. Ik snap dat het neo-hedonisme een aantrekkelijke levensvorm lijkt. Maar daar kleven nogal wat haken en ogen aan. Helemaal als je een land een beetje draaiende wilt houden. Daarbij hoef je inderdaad niet te leven om het onderwijs terug te betalen! Zeker niet. Stop het terug in de maatschappij en iedereen is blij. Maar eerst in dit 'kk' land goedkoop en goed basis- en vervolgonderwijs volgen en dan nokken... Tja, dan vind ik je een parasiet.

ik niet, basisschool heb ik zowiezo geen reet geleerd en op de middelbare school heb ik ook nog nooit veel gedaan (wat ook helemaal niet nodig was). Ik ben nu wel redelijk tevreden over de Rotterdam School of Management maar dat is voor mij echt geen reden om voor de rest van mijn leven in dit k*tland te zitten (graag niet beginnen over hoe geweldig het hier wel niet is, ik weet al waar ik heen ga en hoe het daar is).
wat dat BTW betreft, het gaat hier dus wel om 100k in 25 jaar![]()
Op de basisschool leer je schrijven, lezen, rekenen etc. Geen reet geleerd?
)Ik zeg ook niet dat het niveau van je opleiding een reden moet zijn om hier te blijven, ik heb het over het feit dat er veel geld aan je is uitgegeven door vadertje staat, waarna je vervolgens nokt, omdat het hier zo k*t is. Nok dan direct als het hier zo k*t is en volg ergens anders onderwijs. Op deze manier kost je bakken met geld waar niemand een cent van terug ziet. Dat geld kunnen we best voor andere zaken gebruiken.

thuis geleerd, alles wat ik op de basisschool kreeg wist ik al, meestal meer dan de leraren (die dat ook totaal niet konden hebben, stelletje losers)
Idem voor middelbare school, behalve voor de stof die ik totaal niet interessant vond, dat ben ik nu dan ook compleet vergeten. 7 jaar latijn gehad en de gemiddelde 1eklasser is er beter in dan ik, en dat geldt voor de meeste mensen uit mijn jaar.
Maar als ik hier weg wil moet ik eerst een diploma hebben, en die kan ik hier het makkelijkst krijgen. Het is hier al moeilijk genoeg om mijn centen bij elkaar te krijgen. Denk je dat ik het mijzelf moeilijker ga maken omdat het anders zo zielig is voor de staat![]()
M.a.w.: je hebt écht niets op school geleerd en had dus net zo goed direct naar je huidige opleiding kunnen gaan? Lijkt me vrij sterk.
En btw: 7 jaar latijn? Hoelang heb je over het vwo/gymnasium gedaan dan? Voor zover ik het weet, duurt die doorgaans 6 jaar.
En moeilijk om je centen bij elkaar te krijgen? Ik weet niet wat voor levensstandaard je denkt te moeten hebben, maar genoeg geld verdienen is in Nederland briljant makkelijk naar mijn idee.

Denk je dat een uitkeringstrekker het zichzelf moeilijker gaat maken omdat het anders zo zielig is voor de staat? Met zo'n instelling komen we er wel ja...
nou ja een kind van 6 op de universiteit zou ook best raar zijn. Ik zie school vooral als een plek om kinderen van de straat te houden en een beetje te laten lullen en spelen met leeftijdsgenootjes.
jaartje extra gedaan, had er halverwege de 5e even geen zin meer in en toen ben ik alleen naar school gegaan voor het sociale aspect. Ben ook nauwelijks meer naar toetsen gegaan, behalve de toetsen die ik niet over zou hoeven doen als ik het jaar overdeed.
Nou merk toch wel dat ik mijn consumerende levensstijl van bovenbouw VWO toch niet zo goed meer kan onderhouden met de 50 euro die ik in de week verdien![]()
Zo makkelijk is het tegenwoordig niet meer om een WW-uitkering te krijgen. En uitkeringstrekkers zijn bij voorbaat al zielig. Ik zie ook niet wat het hiermee te maken heeft, want ondanks dat je mij een parasiet vindt zal ik later toch heel wat geld in de globale economie pompen.
Prima: laten we alle educatieve vakken vallen: geen taal en rekenen meer en kijken wat er over 20 jaar van die generaties terecht komt....
Maar als je er niets hebt geleerd, had je die toetsen makkelijk kunnen halen.

Ik had het natuurlijk wel over mezelf. Ik had ook al vrij vroeg door dat de meeste kinderen toch net wat dommer waren dan ik.

Laat me raden, de eerste vier jaar van het vwo heb je met twee vingers in je neus weten te halen?
klopt ja, was een hele shock toen ik erachter kwam dat ik in de 5e ineens wel iets moest doen. Gelukkig stelde de 6e dan weer helemaal niks voor.

Waar hebben ze het toch over?! Multiculti is een verrijking voor ons allemaal!
Die je oogkleppen (of moet ik zeggen blinddoek) eens af gasten.
klopt, zo is de cultuur van EPK bijvoorbeeld een cultuur waar ik me bijzonder slecht mee kan vereenzelvigen.
Die je oogkleppen (of moet ik zeggen blinddoek) eens af gasten.
Het filmpje is op sommige punten misschien een beetje overdreven en tendentieus , maar de kern van waarheid is er. Jammer dat links die nooit zag en nog steeds weigert te zien.
Het filmpje is op sommige punten misschien een beetje overdreven en tendentieus , maar de kern van waarheid is er.