B.B.Junkie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
owzo maar ik moet een x aan benchmarc vragen of die pic's maakt van mij met zijn digi cam dan word het duidelijkereduardjanssen zei:Ow dat wist ik niet dan had ik wel anders gereageerd. Mja doe dan volgende keer ook eens duidelijk!
Ziet er goed uit! Maar moet eerlijk zeggen dat ik meer had verwacht omdat je zo nu en dan weleens wat spatjes hebt.
![]()
big kelvin zei:owzo maar ik moet een x aan benchmarc vragen of die pic's maakt van mij met zijn digi cam dan word het duidelijker
Ryu zei:kan niet wachten om naast jouw te staan volgend jaar![]()
.Ik ook ik hoop je daar ook te zien wordt zeker lachen en spannend want ik ga me verbeteren ik wil het podium op met ruim 90 harde kg'sRyu zei:kan niet wachten om naast jouw te staan volgend jaar![]()
ja das echt shit maar daar wordt aan gewerktpsycho_b zei:Beetje misplaatste grap maar kan er toch wel om lachen...alleen je borst vind ik echt een minpunt, sorry.
Gaaf dan doen er voorzover ik weet al 3mee van het boardHomer17 zei:Ik vind je lats (check out his lats in je titeltje) niet echt "lats" maar je schouderbladen die zo ver uitsteken
![]()
Maar succes met het halen van die 90kg @ kurkdroog !
Misschien sta ik ook naastje volgend jaar![]()
raar ik heb er toch echt de goede link staanMarkywannabee zei:
jaja ligt aan mijn mediaplayer denkbig kelvin zei:

dat is het enige lichaams type waar ik bij pas als het gaat over gaine,cutten en lichaams vormMarkywannabee zei:trouwens ik lees mesomania? je bent toch echt geen meso hoor! of heb ik dat verkeerd?
ik daar in tegen ben een echte limbo ;_) ech wel
uh echt?big kelvin zei:dat is het enige lichaams type waar ik bij pas als het gaat over gaine,cutten en lichaams vorm
?