AndroidHealthClinic

The new coleman look at his lats

• Topic Starter Topic Starter
eduardjanssen zei:
Ow dat wist ik niet dan had ik wel anders gereageerd :(. Mja doe dan volgende keer ook eens duidelijk!
Ziet er goed uit! Maar moet eerlijk zeggen dat ik meer had verwacht omdat je zo nu en dan weleens wat spatjes hebt :D.
;)
owzo maar ik moet een x aan benchmarc vragen of die pic's maakt van mij met zijn digi cam dan word het duidelijker

had meer verwacht eerlijk gezegd, maar in verhouding tot je leeftijd is het wel oké :)

kan niet wachten om naast jouw te staan volgend jaar :cool:

Ryu zei:
kan niet wachten om naast jouw te staan volgend jaar :cool:
Ik ook ik hoop je daar ook te zien wordt zeker lachen en spannend want ik ga me verbeteren ik wil het podium op met ruim 90 harde kg's

Beetje misplaatste grap maar kan er toch wel om lachen...alleen je borst vind ik echt een minpunt, sorry.

Ik vind je lats (check out his lats in je titeltje :D) niet echt "lats" maar je schouderbladen die zo ver uitsteken :)

Maar succes met het halen van die 90kg @ kurkdroog !
Misschien sta ik ook naastje volgend jaar ;)

Homer17 zei:
Ik vind je lats (check out his lats in je titeltje :D) niet echt "lats" maar je schouderbladen die zo ver uitsteken :)
Maar succes met het halen van die 90kg @ kurkdroog !
Misschien sta ik ook naastje volgend jaar ;)
Gaaf dan doen er voorzover ik weet al 3mee van het board

he nou heb ik alleen audio en geen beeld ;-(

edit

heb hem gezien! wow idd neiuwe cole man ;-)

nou voor 16 jaar! zo toen ik 16 was zou ik jaloers op je zijn geweest

correctie ben ik nog steeds! ahahah ;-)mmm jaloers dan niet 16 ahha

trouwens ik lees mesomania? je bent toch echt geen meso hoor! of heb ik dat verkeerd?

ik daar in tegen ben een echte limbo ;_) ech wel

Markywannabee zei:
trouwens ik lees mesomania? je bent toch echt geen meso hoor! of heb ik dat verkeerd?
ik daar in tegen ben een echte limbo ;_) ech wel
dat is het enige lichaams type waar ik bij pas als het gaat over gaine,cutten en lichaams vorm

big kelvin zei:
dat is het enige lichaams type waar ik bij pas als het gaat over gaine,cutten en lichaams vorm
uh echt?

want als ik je zo zie dan heb je een echt endo lichaam! maar mss komt dat door de bulk!

hoe snel verlies je dan je vet weer????

want kwa vorm ben je toch echt geem meso ( mijn menig )

Hij zit tussen meso en endo in. Kenmerk voor meso is vaak breede schouders die ik helaas nog niet zie hier, maar wat niet is kan nog zeker komen :) succes

Terug
Naar boven