AndroidHealthClinic

The new coleman look at his lats

Ryu zei:
Hij zit tussen meso en endo in. Kenmerk voor meso is vaak breede schouders die ik helaas nog niet zie hier, maar wat niet is kan nog zeker komen :) succes
he even offtopic 112 kg en 19 jaar? post eens een foto of zo

on topic

ik weet het ook niet maar wel leuk dat je het hier gepost hebt!

schele, er staat toch roy ik heet ryu :cool:

ziet er voor een 16 jarige goed uit maar realistisch gezien haal je binnen een jaar de 90 kilo kurkdroog niet. Ik zou maar focussen op de 80 kilo droog ;)

Maar aan de andere kant, LIVE THE DREAM!

Ik denk dat het goed mogelijk is. Er kan namelijk nog een hoop solide massa op, maar het ligt allemaal aan zijn trainings/ dieet schema.

kwaliteit boven kwantiteit. Je kan nog zoveel kilo's winnen maar zonder kwaliteit spieren verdwijnt het als sneeuw voor de zon tijdens je cut

• Topic Starter Topic Starter
en zo is het

Zeker, Ryu heeft een geduchte tegenstander aan jou, maak je borst maar nat jongen!

eduardjanssen zei:
Ik denk dat het goed mogelijk is. Er kan namelijk nog een hoop solide massa op, maar het ligt allemaal aan zijn trainings/ dieet schema.
aan zijn vet% te zien, moet hij voor die 90kg nog een 10-15 tal kilo's spiermassa gainen voor hij het podium opkan met 90kg ;)

Eens met enrico, 90 kilo bij 4% zal het niet worden. Blijf wel realisitsch met je doelen anders maak je jezelf gek

Ik zou eerder op de spiegel letten dan op de rest anders maak je jezelf gek.

dromen mag altijd :P

Respect, maar zou eerst dit gewicht maar perfectioneren voordat je uberhaupt maar aan die 90 denkt. T zou je meer vernken dan goed doen.

• Topic Starter Topic Starter
de leeuw zei:
Respect, maar zou eerst dit gewicht maar perfectioneren voordat je uberhaupt maar aan die 90 denkt. T zou je meer vernken dan goed doen.
daar ben ik al mee bezig zakken naar zo'n 10%

new coleman.. haha riiight:D

goed voor een 16 jarige maar erg soft allemaal..
totaal geen definitie..sorry niet boos worden om mijn kritiek;)

Terug
Naar boven