Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet heel goed maar ik ben redelijk gevoelig voor dit soort middelen en zelfs met 1 keer per week valt het niet echt goed. Eerste keer nog het beste, andere keren toch een lichte crash.
Maandag gebruikt, was ondanks het honger onderdrukkende gevoel vooral een gevoel dat mijn energie werd onderdrukt i.p.v. extra energie krijgen door de Dexaprine. Stond op zich wel fit op ondanks twee redelijk inspannende ritten in het weekend. Na inname Dexaprine werd dat fitte gevoel steeds minder.
Neem tot nu toe constant een halve pil.
Ik kijk eerst maar hoe ik reageer op beta alanine nu en op de toename in conditie en explosiviteit door het fietsen zelf. Iedere training toch wel een stuk waar ik aardig doortrek en dat zijn ook aardige boosters als het gaat om totaal calorieën verbruik.
Dexaprine naar een kwart zou ook nog kunnen, op een half krijg ik toch nog een crash als ik ook maar een klein beetje vermoeide benen heb de dag na een training.
Weet je van jezelf al waar je wel en niet op reageert? anders beter supps 1 voor 1 toevoegen om effect te meten.
Succes trouwens!
En deze tropische dagen nog gefietst Eric? Lijkt me best tegenvallen met deze hitte.