roeierd
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn mooie trainingen, je trapt lekker door voor iemand die zo lang niks heeft gedaan.
Helemaal niks aan krachtsport meer?
40 km gereden, 34 km/uur gemiddeld. Op de teller er wel net onder maar 2 keer een stop omdat ik voor tegenliggers in de ankers moest had anders een gemiddelde opgeleverd boven de 34 km/uur. Eerste doel dus bereikt om mijn trainingsronde te rijden met een gemiddelde van 34 km/uur. Gemiddelde hartslag 160, wel een aardig stuk in het rood gereden dit keer maar daarvan maar een kort stukje boven de 170 hartslagen.
Had geen last van de rit van gisteren, herstel gaat dus prima. Gisteren toch ook wat stukken aardig het tempo opgevoerd maar voelde dat vandaag niet meer in de benen.
Gewicht bijna onder de 87 kilo, nog geen negatief effect van de creatine inname gemerkt wat betreft mijn gewicht.
Goeie training, flinke hartslag maar niet te, heb je daar op gelet om hem rond de 160 te houden of maakt t je niet zo uit?
Gaaf dat je ook aan het wielrennen bent. Zelf fiets ik ook vaak waterweg en duinen. Wat voor fiets heb je?en heb je bij de sportarts ook zaken als omslagpunt laten bepalen?
Wat gebruik je om je hartslag te meten (zo`n horloge?) en is het wel accuraat ?
Snelheden zeggen niet zoveel op een fiets, op een fietsergometere is het natuurlijk een ander verhaal. De ene keer rijd je op de waterweg 50 met een hartslag van 135 en een andere keer haal je de 40 niet door toedoen van de wind. Laatst reed ik een korte tijdrit (4.5km) en was mijn gemiddelde 34.3 waarmee ik een hoge klassering behaalde. Maar een stijgende lijn is natuurlijk altijd goed.
Vind zelf het stukje door de duinen echt klote. Zeker als er veel mensen aan het wandelen/fietsen zijn daar is het echt linke soep daar.
Snelheden zeggen niet zoveel op een fiets, op een fietsergometere is het natuurlijk een ander verhaal. De ene keer rijd je op de waterweg 50 met een hartslag van 135 en een andere keer haal je de 40 niet door toedoen van de wind. Laatst reed ik een korte tijdrit (4.5km) en was mijn gemiddelde 34.3 waarmee ik een hoge klassering behaalde. Maar een stijgende lijn is natuurlijk altijd goed.
Vind zelf het stukje door de duinen echt klote. Zeker als er veel mensen aan het wandelen/fietsen zijn daar is het echt linke soep daar.