stoneman158
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 80
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 7%
Wedstrijd gereden met een team van mijn werk, kwart triatlon in teamverband. Na het zwemmen lagen we al als tweede team in de wedstrijd met daarnaast nog een aantal triatleten die voor me lagen en mee deden in de individuele wedstrijd.
Als team gewonnen en aangezien ik alle fietsers voor me op 2 na heb weten in te halen zal ik 1 van de snelste fietstijden hebben. Weet alleen nog niet wat de duatleten voor tijden hebben gereden, daar was ook een wedstrijd voor tegelijkertijd.
Tevreden met de prestatie, klein veld maar toch best een hoog niveau. Snelste individuele triatleet kwam net boven de 2 uur uit terwijl het fietsparcours ook nog eens bijna 2 km langer was dan de standaard 40 km. Ons team kwam uit rond de 2:10, als het parcours daadwerkelijk 40 km was geweest zou dat een tijd van 2:07 zijn geweest.
Had zelf in het begin nog wel iets meer kunnen geven maar heb toch aardig gebuffeld met een gemiddelde hartslag van 165, gemiddelde snelheid 34,5 km/uur. Parcours was niet afgezet wat de snelheid wel wat dempt, op een afgesloten parcours was een snelheid richting de 36 km/uur gemiddeld haalbaar.
Wil volgend jaar dat gemiddelde zeker halen, eigenlijk nog wel iets harder.
netjes!!

Laatst bewerkt door een moderator: