Fitness Seller

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Prachtige training Snipe! :) Eten gaat ook vlot!

Heb trouwens een vraagje, kheb net gegeten maar iets teveel...moest bijna overgeven,
300gr kwark, 500gr spinazie, 2 pangasius filet's en 250gr aardappelen. Buik staat zeker 8cm naar voren xD en doet pijn! Kan dit kwaad?

Nee, dat noemt men een goede maaltijd.

Goed bezig.

Dat zijn toch wel goede broodjes he?? Niet van die witte week kadetten van 1 knaak voor een zak van 10 van appie heijn... ;)

jo snijp bij ons zijn die pauzes ook kort maar daar heb ik wat op gevonden.
Je neemt gewoon een 0,5l fles melk mee daar spoel je je eten mee door in de kleine pauze. En dan in de grote pauze vul je hem met water en eet je de rest van je bammetjes op!

• Topic Starter Topic Starter
jo snijp bij ons zijn die pauzes ook kort maar daar heb ik wat op gevonden.
Je neemt gewoon een 0,5l fles melk mee daar spoel je je eten mee door in de kleine pauze. En dan in de grote pauze vul je hem met water en eet je de rest van je bammetjes op!

Hey, ja het wegkrijgen lukt prima. Tijd is gewoon kort. :p

Waarom maak je geen pannenkoeken?

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat gaan we. En ik eet soms wel eens pannenkoeken.

Woensdag 6 mei

Squat 5x10x20kg (ATTG) (PFF)
Walking Lunges 2x10x10kg

Dumbbell Flyes 2x10x9kg
Bench Press 4x10x20kg

Deadlift 4x10 (Tech.)
BOR 2x10 (Tech.)

Barbell curls 3x10x17kg
Hammer curls 2x10x9kg

Dumbbell Kickbacks 4x10x7kg

Military Press 3x10x18kg
Lateral raises 2x10x9kg

Sit-ups 3x10

Com: Prima pomp, prima training.

Voeding vandaag: ~2750 kcal
Voeding gisteren: ~2700 kcal

Geeft iemand je wel eens commentaar over je schema?

Bv military press na dumbbell kickbacks, en fly voor benchpress:rolleyes:

Als je er wel een speciale reden voor hebt (die ik overigens niet zou begrijpen) dan oke. Maar in het algemeen beter niet eerst de ondersteunende spiergroep voorvermoeien jonge fanaat.

Goede training; lekker alles door elkaar heen gerommeld. (hou ik wel van;))
Top maat!:)

Als je er wel een speciale reden voor hebt (die ik overigens niet zou begrijpen) dan oke. Maar in het algemeen beter niet eerst de ondersteunende spiergroep voorvermoeien jonge fanaat.

Join de club, mate! Je bent niet de enigste die zijn schema "minder goed" vind :D

Soms vind ik (hele) lichte fly's voor een stevige bankdruk sessie wel fijn moet ik zeggen, puur als opwarming.

Soms vind ik (hele) lichte fly's voor een stevige bankdruk sessie wel fijn moet ik zeggen, puur als opwarming.

het schijnt ook een manier van trainen te zijn.. :o

"voorvermoeien" om beter contact met je spieren te maken ofzo.. las ik ergens.

ik geloof er alleen niet in :D

Toen ik niet trainde at ik al meer dan jij.

Je bent meer aan het kloten met wat broodjes en blikjes cola dan dat je werkelijk hardcore aan het trainen bent.

+1, en in 15-20 minuten kan je echt wel 4-6 broodjes wegkrijgen en melk drinken. Gewoon wat sneller eten

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven