XXL Nutrition

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
miss een domme vraag maarja ik ga hem toch maar vragen.
is die dumbbell press
Dumbbel press:
10X 22
22 kilo per hand? of in totaal xD
dat zijn een van die dingen die ik nog steeds niet snap hier op ddb :$
sorry voor het offtopic btw

lijkt mij per hand.

wel netjes russian bear ik begon met 16kg ofzo ;)

• Topic Starter Topic Starter
Het is idd 22-26 kg PER hand..het vreemde is dat ik wel bar weinig bankdruk, doe sinds die terugval maar 20kg per kant en die stang zal tussen de 8 en 12 kg wegen.

Heb altijd wel acceptabele pecs gehad

Pics? (no homo)

Het is idd 22-26 kg PER hand..het vreemde is dat ik wel bar weinig bankdruk, doe sinds die terugval maar 20kg per kant en die stang zal tussen de 8 en 12 kg wegen.

Heb altijd wel acceptabele pecs gehad
lucky you ik kan alleen maar sqautten en deadliften :o

Hoezo zijn die stangen niet gewoon 20kg waar je traint?

Edit: Baal er wel van dat ik nog geen forum-chick heb geregeld om samen te trainen of shoppen.:(

Hoezo zijn die stangen niet gewoon 20kg waar je traint?

Edit: Baal er wel van dat ik nog geen forum-chick heb geregeld om samen te trainen of shoppen.:(
komt nog wel, geef ze karma als ze een pic posten, daar smelten ze voor ;)

we hebben een stang en die weegt of 8 of 12 kg, daar zijn de instructeurs het nog niet over eens.
barbell van technogym, 2 schijven van 20 kg, 4 van 10, ik geloof 4 van 5 en nog een aantal van 2,5 en 1,25.

Maar ik kan er mee deadliften en bankdrukke

Iets meer dan 100KG in totaal? Nice.
ja maar het moet ook nog allemaal vrij zijn.
Sommige van de kleinere schijven hebben om de een of andere reden een kleiner gat, waardoor ze niet op die barbell passen.

Die gewichten moet de barbell delen met de EZ-Bar

En we hebben nog een aantal zwarte rubbere schijven voor de smith en dat schrale halterstangetje. (schijven van 5kg 2,5kg en 1,25kg) die passen niet op de Barbell maar omdat veel mensen lui zijn hangen ze die witte schijven van de barbell toch op die smith.

Haha, hoe lang zit je nog bij die sportschool?

komt nog wel, geef ze karma als ze een pic posten, daar smelten ze voor ;)

we hebben een stang en die weegt of 8 of 12 kg, daar zijn de instructeurs het nog niet over eens.
barbell van technogym, 2 schijven van 20 kg, 4 van 10, ik geloof 4 van 5 en nog een aantal van 2,5 en 1,25.

Maar ik kan er mee deadliften en bankdrukke

Waar ik train hebben we 4 x 20kg, 4 x 10kg, 50 van 5kg en nog wat 2,5 en 1,25kg, is wel k*t.....

Waar ik train hebben we 4 x 20kg, 4 x 10kg, 50 van 5kg en nog wat 2,5 en 1,25kg, is wel k*t.....
hah, bij ons liep er paar maande nog iemand rond die niet besefte deze zaak 2 jaar geleden al te klein voor hem was, en die is dan steeds wanhopig op zoek naar mannieren om het gewicht te verhogen, dumbbells op de machines leggen e.d.

hah, bij ons liep er paar maande nog iemand rond die niet besefte deze zaak 2 jaar geleden al te klein voor hem was, en die is dan steeds wanhopig op zoek naar mannieren om het gewicht te verhogen, dumbbells op de machines leggen e.d.

Bij de machines heb ik genoeg gewicht, maar als ga maxen op de deadlift dan zit de stang helemaal vol, kan maximaal 4x20,4x10,6x5 en de stang weegt 11,5kg:fuu:

edit: ik moet zelfs gaysluiters er op doen omdat het anders niet past:fuu:

het is een sneer naar mij toe omdat mijn gym geen squatrack heeft en ik niet ga sqauten (squatten voor de nederlanders en de belgen onder ons ;)) in een smith machine
zo bedoelde ik het niet ;) Van bench +DL word je ook buff :D

Hey iris, daten @ bjorn borg?:eyebrow:

Laatst bewerkt:
Nee, die gast is niet serieus!
Dit moest een trainingslog worden. Dan ga je toch niet zulke dingen posten!
Hij post alleen maar spam

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven