XXL Nutrition

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
bear wat heb je in all die 2496 posts geplaatst man. meeste mense die dat hebben die zijn al jaren bezig met traine.
ik kom hie rniet voor commentaar of je te kleineren.

maar doe lekker wt je zelf wilt.

als mense advies geven betekent neit dat je het hoeft op te volgen ;)

just remember. en start ff met goed trainen. anders ben je zometeen 21 en nog nergens
naja de meeste geven advies rippetoe, Geef het een kans totdat die andere mij komt helpen.

in die voorgaande post een beetje getrolt en beginners uitgeled dat ze meer moeten eten;)

je moet volgende keer minder posten meer traine:P ik ga om eerlijk te zijn gewoon best hard hor maar ja ik laat die gaste lekker prate die mij rippetoe of wat dan ook aan raden.
heb ik niet nodig. ik kom er echt wel ;)

Je mag wel eens reageren eh k*t, ik voel me zoals pietje nu

Het gaat meer om het principe. Ja met de squat eruit ga je het schema verkrachten. Maar wat hij bedoelt, is dat je meer naar een fullbody schema moet neigen ipv een split. Je moet per week zoveel mogelijk spieren zoveel mogelijk trainen. Ik zeg wel 'mógelijk', en dit vooral met dikke oefeningen. Je lichaam zal overal sterker worden, en niet slechts die spiertjes die jij traint met je isolatieoefeningen. Weet jij hoe klein een biceps/schouderkop/onderarm is qua spier als je begint te trainen? En jij wil dezen laten groeien door 1x per week een groeistimulus door te sturen?
Wie komt er ook op om jou 'voorarmen' te laten doen. Zou het jou niet meer voldoening geven dat je 2x pw je bench/rows/benen kan doen?
Het is 1 pagina terug kerel. Beetje moeite doen.

ow die, ja daar heb ik al op gereageerd door blarock te quoten..heb 6 of 7 maanden full-body gedaan, en dat was dacht ik voldoende.

het gaat meer om het principe. Ja met de squat eruit ga je het schema verkrachten. Maar wat hij bedoelt, is dat je meer naar een fullbody schema moet neigen ipv een split. Je moet per week zoveel mogelijk spieren zoveel mogelijk trainen. Ik zeg wel 'mógelijk', en dit vooral met dikke oefeningen. Je lichaam zal overal sterker worden, en niet slechts die spiertjes die jij traint met je isolatieoefeningen. Weet jij hoe klein een biceps/schouderkop/onderarm is qua spier als je begint te trainen? En jij wil dezen laten groeien door 1x per week een groeistimulus door te sturen?
Wie komt er ook op om jou 'voorarmen' te laten doen. Zou het jou niet meer voldoening geven dat je 2x pw je bench/rows/benen kan doen?
+1

kom op traine. en poste die logs want daar zit ik op te wachte

Wil je het eigenlijk wel?

je moet volgende keer minder posten meer traine:P ik ga om eerlijk te zijn gewoon best hard hor maar ja ik laat die gaste lekker prate die mij rippetoe of wat dan ook aan raden.
heb ik niet nodig. ik kom er echt wel ;)

Gezien zijn gewicht zal hij harder gainen op een full-body dan een split!
@ Russian Bear
Kijk anders eens op deze site: http://startingstrength.com/resources/forum/forum.php
Stop eens wat minder tijd in posten en ga eens trainen, je hebt altijd wel wat.

F*ck yea, maar heb al heel lang geen wedstrijd kenne kijken van het team dat ik train.

Morge rippetoe proberen ;)

Begrijp je dat je om een schema te laten werken het niet 'eens een weekje' kan proberen en dan weet of het werkt of niet? Het duurt even voor je een routine doorhebt en het lekker gaat.
In je eerste post geef je aan dat je al 3 schema's hebt geprobeerd maar ze zijn mislukt... Kijk, ik begrijp niet hoe een schema zomaar kan mislukken als je je er gewoon aan houd. Hoe kan een keto dieet bijvoorbeeld mislukken als je een beetje discipline hebt?

Hoe wil je trouwens Rippetoe gaan doen wanneer je alleen een smith hebt daar? Lijkt me niet verstandig.

Begrijp je dat je om een schema te laten werken het niet 'eens een weekje' kan proberen en dan weet of het werkt of niet? Het duurt even voor je een routine doorhebt en het lekker gaat.
In je eerste post geef je aan dat je al 3 schema's hebt geprobeerd maar ze zijn mislukt... Kijk, ik begrijp niet hoe een schema zomaar kan mislukken als je je er gewoon aan houd. Hoe kan een keto dieet bijvoorbeeld mislukken als je een beetje discipline hebt?

Hoe wil je trouwens Rippetoe gaan doen wanneer je alleen een smith hebt daar? Lijkt me niet verstandig.
Keto mislukte omdat mijn lichaam maar niet in ketose raakte. het werkt ook maar bij 3 op de 4 mensen.

die andere routine had ik meerdere weken maar ik merkte gewoon 0,0 vooruitgang..die week proberen is om te kijken hoe mijn rug er op reageert, maar morgen is de sportschool heel beperkte tijd open en ik moet ergus naar toe :(

en rippetoe proberen met een front squat

Deadlifts dan? Hoe ga je dat voor elkaar krijgen in een smith?

als je elke keer overal mee veranderd dan merk je weinig ja ^_^

OT : ik hoop dat Rippetoe echt iets voor je is . want je veranderd zo vaak van schema.

als je elke keer overal mee veranderd dan merk je weinig ja ^_^

OT : ik hoop dat Rippetoe echt iets voor je is . want je veranderd zo vaak van schema.
valt wel mee hoor;)
die compound routine kreeg ik meteen last van mijn rug dus na 2 trainingen overgestapt op max-ot

Dat weekje of 5 gedaan maar ik merkte gewoon niets. En keto na 2 weken niet in ketose en veel slechte bijwerkingen

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Oh, dacht dat je alleen een smith had. Niet ook een losse barbell. Sorry.
die jat ik wel even van de bankdruk;)

Maar zo'n ding in je nek gooien voor squat is een ander verhaal. Daarom hoop ik dat frontsquat het wel doet.

suc 6 iedergeval. ik hou het bij Compound + isolatie :P ik blijf je nog steeds volgen;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven