Fitness Seller

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee, die gast is niet serieus!
Dit moest een trainingslog worden. Dan ga je toch niet zulke dingen posten!
Hij post alleen maar spam
Hij gaat morgen met iemand trainen - nog even en die beer is gewoon lekker een squatvariant aan het doen, deadliften en alle andere fatsoenlijk oefeningen.

• Topic Starter Topic Starter
Damn wat heb ik lekker geslape deze week, nog iets gemist?

Nej heb strak getraind bro's
Nieuw voedingsschemaen nieuw trainingschema staan in de beginpost ;)

Alle oefeningen gaan btw in 3 sets met 8-12 reps
Behalve leg extensions (18 reps)

Gister zag de training er ongeveer zo uit
Opwarmsetje benchpress
Benchpress (15 kg per kan X12...15kg per kantX12....17,5per kant X10) de stang is btw vastgesteld op het vreemde gewicht van 11,1 kg. En de bankdruk ga ik de komende trainingen nog wat verhogen.
Dumbbel decline bench press. 2X16kgX10....1X16kgX8...zit denk ik nog iets meer in
dumbbell incline fly's (3 X8kg X 10

Sumo squat (premiere :D): 30kg dumbbell (3X10 (wil eerst de techniek goed leren voordat ik met de big boy gewichten ga stoeie;) ))
standing glutheus (ook voor het eerst): 2 sets per been 20kg X 10 reps (techniek moet beter)
leg extrensions: 1X20kgX18...1X22kgX18....1X23kgX18, gaan we verhogen
Leg press: 110 kg, 2X8 (zat er al doorheen)

volgende keer beter, ging ook niet helemaal voor mijn lichaam naar de sportschool maar ook om mijn hoofd leeg te maken, kwam er vlak daar voor achter dat een familielid zelfmoord had gepleegt.
Wel vervelend dat iedereen in de sportschool het had over 'die gast die zichzelf daar aan de brug heeft verhangen'

Edit: gelieve vanaf nu niet meer te veel of topic te gaan

Gecondoleerd kerel, en hopen dat het trainen nu wat beter gaat :)

Gecondoleerd! Jezus, dat je überhaupt nog bent wezen trainen...

Schema wat ik samen met je opgesteld heb bevalt dus wel?
(voor iedereen die nieuwsgierig is: op basis van de kwaliteiten van de russische beer en de beschikbare middelen ben ik samen met hem tot het schema in de beginpost gekomen - nadat ik samen met 'm heb getraind vorige week en wat dingen heb uitgelegd).

Gecondoleerd! Jezus, dat je überhaupt nog bent wezen trainen...

Schema wat ik samen met je opgesteld heb bevalt dus wel?
(voor iedereen die nieuwsgierig is: op basis van de kwaliteiten van de russische beer en de beschikbare middelen ben ik samen met hem tot het schema in de beginpost gekomen - nadat ik samen met 'm heb getraind vorige week en wat dingen heb uitgelegd).
bevalt tot nu toe goed ja :D

nog één edit van mijn schema, ik ga ook proberen een body balance groepsles te volgen voor mijn rugklachten (no homo)

jo nice to have you back!
Gecondoleerd met het verlies.
Je klinkt aardig gemotiveerd:thumb:

Gecondoleerd gozer.

Nogmaals gecondoleerd broeder. Now time for buffness!

Gecondoleerd man.. Goeie training erop zitten dus :thumbup:

bevalt tot nu toe goed ja :D

nog één edit van mijn schema, ik ga ook proberen een body balance groepsles te volgen voor mijn rugklachten (no homo)

Goed om leniger te worden :thumb:
Als je al blessuregevoelig bent, en niet goed rekt na je training = vragen om problemen. Immers: kt verkort je spieren ietsje (nou ja, dat is de n00b-uitleg).

@ iedereen: bedankt voor de condoleanses, ik zal er wel overheen komen ;)

Vandaag de biceps en schouders gehad

Military press: 3X10 met 10kg per kant, techniek aanleren
Side raises: 2X12X6kg 1X10X8kg ...volgedne keer met 8kg beginne
dumbbell bent over raises: 2X12X6kg 1X10X8kg ...volgedne keer met 8kg beginne
dumbbell bicep curls: 3X10X10kg
barbell reverse curls: veel setjes met proberen goed gewicht en goede grip te vinden

woensdag is dus een simpele training, kleine spiergroepen.
Kwam na de training wel iemand tegen die ik een tijdje niet gezien had, waarvan ik dacht dat hij een andere sportschool had gevonde. Vroeg ik hem naar en hij legde uit dat hij tijdgebrek had en daarom weer hier trainde, we gaan kijken of ik zijn doorlopende abbo bij die zaak kan overkopen.
Hun cardio ruimte is al 2 keer zo groot als onze hele zaal :D
Iemand bekend met http://www.bodybusiness.nl/ ?

Ik lees even de algemene voorwaarden door (juridische tic van me).

Lid 6:
  1. Het abonnement kan uitsluitend opgezegd door het invullen van een opzegformulier aan de receptie met in achtneming van een opzegtermijn van één volle kalendermaand, tenzij middels een medische verklaring kan worden weerlegd dat het sporten om medische reden niet meer kan worden voortgezet. Voor (half) jaarbetalers geldt dus een stilzwijgende verlenging van een zelfde termijn als waarvoor ingeschreven tegen de op dat moment geldende abonnementsprijs.
Lid 13

1. Minimale leeftijd 15 jaar, legitimatie verplicht. Ouders bijtekenen op formulier indien jonger dan 18 jaar. Jaarlijks wordt de contributie indexgewijs met 2% verhoogd.
Niet geldig voor jou, maar toch:
• Tijdens het lidmaatschap is het ten strengste verboden om anabole steroïden te verhandelen en/of te gebruiken.

Dwz:
Stilzwijgend verlengen + opzegtermijn is a b*ch, als je vergeet op te zeggen zit je er weer een termijn aan vast. Plus de contributie gaat jaarlijks omhoog (plaats dit dan niet op je website maar voer dit stilzwijgend door...)
Met de anabolen-regeling kunnen ze UC's afnemen bij een redelijk vermoeden.

Verder wel chille openingstijden.

Ga eens kijken met die gozer of het wat is op de sportschool :cool:

Met de anabolen-regeling kunnen ze UC's afnemen bij een redelijk vermoeden.
Nope, daar zal toch echt oom agent bij moeten komen.
En dan nog is gebruik in Nederland niet verboden, enkel zijn er sportscholen die niet met AAS-gebruik / handel geassocieerd willen worden (zoals de mijne).
a

tis het beste wat er in mijn regio te vinden is.

morge heb ik nie zo veel te doen dus ga ik misgien even bellen of kijken, ik vergeet heus niet mijn abbo op te zeggen als het niet meer verder gaat en de contributie is een stuk lager dan wat ik nu betaal.

Verder vertelde die jonge me dat de mogelijkheden groots waren en er alleen maar beesten rondlopen.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

+ ik ben 20, dus dat ouders stuk gaat niet op ookal zijn ze het er niet mee eens

waarom is dbb's grootste intelect gebanned?

Vadaag de rug en tricepjes gehad

heb ook een beenoefening gedaan maar dat is er meer een voor citaten van verstandloze denk ik
ik liep de zaal in en kwam iemand tege die ik al een week of 3 niet had gezien daar, dus ik zeg
Heey lang nie gezien, train je nu op andere dagen of zo ?
Hij: neej ben een paar weke niet geweest, haal dat nu in door wat langer te traine, ben al 2/2,5 uur hier
Ik :das te lang brah, een uur is zat.
Hij: jah maar ik zit hier geen 2,5 uur nonstop gewichte te sjouwe, neem 2 minute rust tusse de sets:p
Ik: naja ik zijn niets wat ik kreeg de slappe lach, pakte de dichtsbijzijnde dumbbells en lungewalkte maar snel richting kleedkamer

Maar de rest van de training:

Hyperextensions: 2 sets van 12
Deadlift: 3 sets van 10 met 12,5 kg per kant (jah weinig weet ik:o)
lat pull down: 2X10X45kg 1X8X50kg
cable row: 1X12X45 kg, merkte dat ik nog aardig wat energie had dus ik ging chin ups doen..had ik een goed gevoel bij

Chinups: 1X10 1X8...heb ik veel voor moeten kreunen, en ik voel me hartslag in me biceps :P

Voor de triceps:
tricep pull down with rope 1X8X22,5kg 2X10X20kg
Skullcrushers met EZ bar: 5kg per kant (techniek nog oefenen) 2X10...1X8 maar voelde nog veel energie dus heb ik er een close grip benchpress tot fail van gemaakt.

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

waarom is dbb's grootste intelect gebanned?
waarom niet???

wat is er mis met 2 minuten tussen de setjes?

als hij zijn tijd goed besteed, op zich niks imo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven