Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deadlift wil ik eerst goed doen, volgende keer leg ik wel een stapeltje schijven neer dat ik niet zo diep hoef bij de eerste rep, dan 5 of 10kg erbij.
Met 15 kg schijven valt de diepte toch goed mee?
En vanwaar geen rows?
toch niets mis met cable row?
met een barbell doe ik binnekort sowiezo in helmond
True, maar het cable is toch beter dan machines

ach jah, megagrow heb ik nog in huis (was gratis)...link naar die tabsNeem gewoon BCAA'S tabs je hoeft niet al die zooi te kopen, geloof me!

EAS is goeie shit. Kan je beter nemen dan peptopro omdat pepto een stuk duurder weer is

dus.Ander soort product
Peptopro is vooral handig tijdens cut, EAS wat beter geschikt voor bulk. EAS nemen tijdens trainen, MegaGrow er direct na. Heb je al wat in je lijf voordat je terug gaat fietsen.
pff je hoeft niet alles te kopen met bcaa's ben je ook goed bezig + als je thuis bent ga je toch weer eten.
http://www.bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/bcaa-pure-caps
Deze heb ik.
dus.
een stevige maaltijd --> naar de sportschool fietsen --> trainen met EAS --> megagrow tijdens het omkleden ---> naar huis fietsen --> whey shake
pff je hoeft niet alles te kopen met bcaa's ben je ook goed bezig + als je thuis bent ga je toch weer eten.
Of de whey tussen stevige maaltijd en naar gym fietsen. (?)