XXL Nutrition

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
DL niet verhoogd?
Waarom trouwens geen dumbbell/barbell row?

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift wil ik eerst goed doen, volgende keer leg ik wel een stapeltje schijven neer dat ik niet zo diep hoef bij de eerste rep, dan 5 of 10kg erbij.

man wat k*t dat carnaval, sportschool dicht.
Ga maar wat opdrukken en wat cardio doen.

Renee van XXL nutrition heeft me aangeraden om als ik dadelijk lang moet fietsen naar de sportschool direct na mijn training naast mega grow ook essential amino stack of peptopro te nemen.
Iemand ervaring met een van die 2?

Neem gewoon BCAA'S tabs je hoeft niet al die zooi te kopen, geloof me!

EAS is goeie shit. Kan je beter nemen dan peptopro omdat pepto een stuk duurder weer is

EAS is goeie shit. Kan je beter nemen dan peptopro omdat pepto een stuk duurder weer is

Ander soort product ;)

Peptopro is vooral handig tijdens cut, EAS wat beter geschikt voor bulk. EAS nemen tijdens trainen, MegaGrow er direct na. Heb je al wat in je lijf voordat je terug gaat fietsen.

Ander soort product ;)

Peptopro is vooral handig tijdens cut, EAS wat beter geschikt voor bulk. EAS nemen tijdens trainen, MegaGrow er direct na. Heb je al wat in je lijf voordat je terug gaat fietsen.
dus.
een stevige maaltijd --> naar de sportschool fietsen --> trainen met EAS --> megagrow tijdens het omkleden ---> naar huis fietsen --> whey shake

dus.
een stevige maaltijd --> naar de sportschool fietsen --> trainen met EAS --> megagrow tijdens het omkleden ---> naar huis fietsen --> whey shake

Prima.
Je kunt ook prima peptopro nemen - wat jij wilt. Beiden kunnen ook prima met de Megagrow gemengd worden.

EAS samengevat: Een stack van vrije essentiële aminozuren en citrulline malaat. Elke dosering geeft 8 gram vrije essentiële aminozuren en 1 gram citrulline malaat.

Peptopro samengevat: Het beste qua aminozuren of eiwitten wat je kan nemen rondom je training. Het garandeert een supersnelle maar ook een zeer volledige opname van aminozuren in de spieren.

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

pff je hoeft niet alles te kopen met bcaa's ben je ook goed bezig + als je thuis bent ga je toch weer eten.

Klopt. Wat denk je dat er in Peptopro / EAS zit?

naar huis fietsen=>maaltijd

Je bent aan het bulken neem ik aan? Als je 'n beetje op de centen moet letten heb je dat allemaal niet nodig, gewoon goed eten.....
En anders EAS nemen.

Of de whey tussen stevige maaltijd en naar gym fietsen. (?)

Edit: En wat is EAS?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven