bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat geld heb ik nu over voor sups, maar ik dat ik binne 2 dagen al een solicitatiegesprek heb is vast een goed tekenEn ondertussen wel een gigantische tattoo willen laten zetten?
Misschien eens tijd voor een baantje?

heb een vast schema wat ik tot het eind van de maand volg, dan rippetoeben je al wat vooruitgegaan sinds het begin van je log?
en heb je al een vast schema?
Als je afvalft ligt het niet aan de crea, maar aan je kcal, miss was het zelfs omdat je explosiever trainde door de crea?heb het 5 weken gehad met goed schema en evenveel voeding als anders, maar ik viel zelfs een beetje af.
in megagrow zit creatine

nej ik merkte gewoon geen verschil met andere tijden, gewichten niet omhoog, werd niet zwaarder, hield geen water vast en dat zou wel gebeuren zijde ze in de gym...Kwam alleen wat sneller aan mijn zoveel liter water per dag, stond wel wat droger toen ik klaar was.Als je afvalft ligt het niet aan de crea, maar aan je kcal, miss was het zelfs omdat je explosiever trainde door de crea?
Sent from my HTC Vision using Tapatalk
Droger? Heb jij vet op dat gewicht dan?
Sent from my HTC Vision using Tapatalk

fixed
omdat de sportschool een uur fietsen is, en trainen ook wel een uurtje duurt.
dat ik niet op me leptop mar op me computer dbb, leptop zit ik nu op maar ik haat dat touch screen en hij het internet valt vaak uit
61 kgBeter een beetje massa en een beetje vet dan geen massa en geen vet.![]()
bij 1,72techniek was redelijk, maar ik denk niet dat ik veel ga verhogen als ik rippetoe ga doen, had ook een pre workout booster sample voelde ik goed.

techniek was redelijk, maar ik denk niet dat ik veel ga verhogen als ik rippetoe ga doen, had ook een pre workout booster sample voelde ik goed.
Eindelijk weer kenne trainen
Schouder en bicep dag:
military press: 1X12X25kg...2X9X30kg
side raises: 3X11X10kg
dumbbell bent over raises: 2X12X14kg...1X11X14kg
Biceps:
Reverse curls EZ-bar 1X8X20,5kg...2X10X18kg
Dumbbell curls: 2X11X10kg...1X9X10kg
training kon beter, maar totaal ontevrede ben ik ook weer niet