XXL Nutrition

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat snelle eiwitten voor training is niets mis mee toch? Maar ik bedoel niet dat het nodig is, maar ging ervan uit dat hij het toch wilde gebruiken. Draaide alleen zijn 'schema' een beetje om.

Als Beer het goed doet heeft hij al genoeg eiwitten uit z'n maaltijd gehaald, en voegt die whey niks toe.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent aan het bulken neem ik aan? Als je 'n beetje op de centen moet letten heb je dat allemaal niet nodig, gewoon goed eten.....
En anders EAS nemen.
die megagrow die ik nog heb was gratis, en ik doe er best lang mee...en verder geef ik zo ongeveer geen geld uit aan andere dingen, drink niet, rook niet, kleding heb ik voolopig zat.
Of de whey tussen stevige maaltijd en naar gym fietsen. (?)

Edit: En wat is EAS?
essential amino stack
Je hebt gelijk. Die whey thuis is onzinnig, beter neemt 'ie Megagrow na trainen en evt. na omkleden whey. Thuis eten.
ik heb een klein plastic bakje, daar kan ik wat megagrow in meenemen...maar ik zoek het niet om ook nog whey en melk mee te nemen.

Laatst bewerkt:
Koop dan je melk bij de aldi. Die pakken hebben een dop.

die pakke melk van ons moet je open knippe, ken ik dus niet dicht doen in me tas...en ik heb erges HIER gelezen dat je een whey shake niet te lang kunt bewaren

Melk in shakebeker en whey in 'n klein potje?

EAS zou ik niet pakken, betwijfel of je daar echt iets van gaat merken.
Voeding + whey is genoeg.

met je 20e kun je toch zelf wel wat pakken melk betalen?

verse melk is ook maar 1 euro per 2 liter ong zo'n kannetje
Lees de openingspost jawbrah, geen baan. en mijn spaarpot raakt langzamerhand leeg...ben weer overgestapt op caseine want dan kom ik net iets voordeliger uit, ik heb wat geld opzij gelegt voor me halfjaarsabbo en sups maar na dat half jaar moet ik toch wel een baan hebbe

En ondertussen wel een gigantische tattoo willen laten zetten?
Misschien eens tijd voor een baantje?

Lees de openingspost jawbrah, geen baan. en mijn spaarpot raakt langzamerhand leeg...ben weer overgestapt op caseine want dan kom ik net iets voordeliger uit, ik heb wat geld opzij gelegt voor me halfjaarsabbo en sups maar na dat half jaar moet ik toch wel een baan hebbe

oké

nja zat mogelijkheden lijkt mij (hier wel iig)? voor wat hoort wat
je kunt niet leven zonder te werken

je kunt de telegraaf misschien bezorgen, iedere ochtend vroeg ops taan
in de avonduren bij een supermarkt wat vakken vullen, etc..

oké

nja zat mogelijkheden lijkt mij (hier wel iig)? voor wat hoort wat
je kunt niet leven zonder te werken

je kunt de telegraaf misschien bezorgen, iedere ochtend vroeg ops taan
in de avonduren bij een supermarkt wat vakken vullen, etc..
ik heb een hele tijd een baan gezocht voor me opleiding in de chemie, maar daar is gewoon niets in te vinden, tijdje over na gedacht en ik ga iets doen in de horeca (eerst kijken of het wat is)
Na 2 dage zoeken kon ik al ergens op gesprek komen, maar dat viel tegelijkertijd met een rij examen dus ik weet nog niet wanneer ik op gesprek ken.

Waarom moet je je shake dan lang bewaren? Je hebt geen baan, school. Dus je loopt alleen van je koelkast naar je laptop (DBB). :trollface:

Hoe moeilijk is werken, creatine vind ik zelf ook belangrijk.

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

creatine heb ik gehad, maar had geen effect..creatine werkt maar bij 95% van de mensen. Voor ADHDennis deed het ook niets zij hij.

voor wie intresse heeft.
Deze post is verzonde van mijn computer en ik gebruik internet explorer

Als je slecht eet en traint merk je inderdaad niks o;

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven