Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
moet hem eerst op mijn computer zien te krijgen, maar ik denk dat ik ze opnieuw moet filmen. Sta er niet helemaal als ik ze nu terug zie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet hem eerst op mijn computer zien te krijgen, maar ik denk dat ik ze opnieuw moet filmen. Sta er niet helemaal als ik ze nu terug zie

ja weet ik.Vreemde gast ben jij!
Eerst hele topics volspammen, en dan vervolgens zelf geen fatsoenlijk schema op kunnen stellen.
haters gonna hate@haters: als je niks beters te melden hebt, blijf dan lekker weg
Dit is een trainingslog, geen bitchfight.
fixed, en nu weer on topic anders is die wéér op slot
heb altijd intresse in mensen die intresse hebben in mijIk neem binnenkort je voeding en training onder de loep als je interesse hebt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
heb altijd intresse in mensen die intresse hebben in mij![]()

stronglifts, een goede wereldwijd bekende coach
raad dit zelfs aan aan beginners als ze nog geen normale rows kunnen uitvoeren (technisch)

Heb russian bear al een tijdje gedaan, ga dat mischien oppakken in mijn nieuwe sportschool...maar ik heb een schema samengesteld met de beperkte middelen van mijn huidige sportschool..er zijn al een paar mensen die me hebben aangeboden me te helpen met mijn schema (zoals pietje) maar die reageert nu niet meerIk dacht eens in je log te komen kijken en wat ik zag heeft me diep teleurgesteld. Ik had verwacht dat je het russian bear schema deed, of iets even brutaal, maar wat ik vond was een onbegrijpelijk schema door iemand die nog geen onbegrijpelijke schema's hoeft te doen.
Dit wou ik toch even gezegd hebben, verder veel succes natuurlijk.
Laat dit alstublieft een grap zijn.

maar ik wil nu gaan gaine

kijk de aanpassing