AndroidHealthClinic

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Om On Topic te blijven en blarock's vraag te beantwoorden

bij laag gewicht voel ik het alleen in het midden van mijn rug onder mijn schouderbladen.
Bij hoger gewicht is mijn rug te bol en de beweging loopt niet soepel

Vreemde gast ben jij!
Eerst hele topics volspammen, en dan vervolgens zelf geen fatsoenlijk schema op kunnen stellen.

@haters: als je niks beters te melden hebt, blijf dan lekker weg ;)

Dit is een trainingslog, geen bitchfight.

Ik neem binnenkort je voeding en training onder de loep als je interesse hebt.

no homo?
succes iig

Aaah eindelijk een vervang-log voor dat van SniperX.

Ik dacht eens in je log te komen kijken en wat ik zag heeft me diep teleurgesteld. Ik had verwacht dat je het russian bear schema deed, of iets even brutaal, maar wat ik vond was een onbegrijpelijk schema door iemand die nog geen onbegrijpelijke schema's hoeft te doen.

Dit wou ik toch even gezegd hebben, verder veel succes natuurlijk.

stronglifts, een goede wereldwijd bekende coach
raad dit zelfs aan aan beginners als ze nog geen normale rows kunnen uitvoeren (technisch)
:twitch:
Laat dit alstublieft een grap zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht eens in je log te komen kijken en wat ik zag heeft me diep teleurgesteld. Ik had verwacht dat je het russian bear schema deed, of iets even brutaal, maar wat ik vond was een onbegrijpelijk schema door iemand die nog geen onbegrijpelijke schema's hoeft te doen.

Dit wou ik toch even gezegd hebben, verder veel succes natuurlijk.

:twitch:
Laat dit alstublieft een grap zijn.
Heb russian bear al een tijdje gedaan, ga dat mischien oppakken in mijn nieuwe sportschool...maar ik heb een schema samengesteld met de beperkte middelen van mijn huidige sportschool..er zijn al een paar mensen die me hebben aangeboden me te helpen met mijn schema (zoals pietje) maar die reageert nu niet meer :huilen:

Ik zei binnenkort he ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven