Klapkuif
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja zeitie?!.. heb um een paar keer gedaan maanden geleden..
erg zwaar vond ik
Het probleem is dat ik zelf met een paar kilo al een bolle rug krijg met het deadliften.
Dus daarin wil ik toch nog even wachten tot ik een goede school heb met goede begeleiding. Squatten dat durf ik ondertusse wel aan, de situatie is al aardig verbeterd.
Zal even snel mijn voedingsschemaeen kleine update geven en dan ga ik vanavond eens goed voor mijn training schema zitten.
Dan nog kan het aan je techniek liggen.
Als je bij het squatten je rug hol/recht kan houden moet het bij deadlift toch ook gaan?

heb deadlift laatst nog met een bezemsteel voor de spiegel geprobeert, maar het ging nog moeizaam, maar ach ik ken het proberen. één van de instructeurs heeft er wel verstand van dus die kan het nakijkenDan nog kan het aan je techniek liggen.
Als je bij het squatten je rug hol/recht kan houden moet het bij deadlift toch ook gaan?
rugspieren te kort, en weinig spierconditie.Juust..
Kin omhoog, schouders naar achteren, dan kom je al aardig eind om je rug recht te krijgen.. Hoewel ik jouw specifieke rugklachten niet ken![]()
neej ik frat hiervoor zonder schema, maar ver boven onderhoud. Daarom kwam ik ook veel aan in vet.Je moet een belangrijk ding begrijpen en dat is het volgende:
Jij hebt geen progressie gemaakt op je genoemde schema's omdat je gewoon te weinig gegeten hebt. Heel simpel en heeft niets met die methoden te maken.
neej ik frat hiervoor zonder schema, maar ver boven onderhoud. Daarom kwam ik ook veel aan in vet.
@rock, de training beginnen pas maandag, neem eerst even de tijd voor een goede reload.
zal kijken of iemand me wil filmen, maar wil liever niet met me verrote kop op deze siteAnders post je een filmpje kerel
Hebben zat mensen gedaan en komt altijd goeie feedback op van dbb'ers

Heb een 2e avondmaal toegevoegt en een handje pinda's voor de vetten..ow die moet ik trouwens nog bij het totaal toevoegen
Decline stimuleren maar niet te veel, net als bij velen loopt de bovenkant borst bij mij achter. dus die neem ik weinig sets.ik zie datje sommige oefeninge 1 setje doet. pak je dat setje daan ook zwaar of ?
trouwens ga pas deadlifte zo dra jij dat wilt. laat je niet forceren.
ik heb vandaag probere te dead lifte alleen met de techniek al. en het schiet elke keer in die plek in me onder rug. waar ik dus last van heb. dus ja dat blijkt dat ik toch nog wat langer op de apparaten moet gaan zitten. en anders ga ik kijken voor desnoods eenf ucking operatie dat ze die k*t senuw uitschakelen of zo weet ik vele word er zelf ook loco van
Toen ik het aan het oefene was want kwam speciaal daar heen . stond iemand gezellig 300kilo weg te dead lifte. wat een gebrul kwam er vandaan maar ja wel dikke respect voor die gast xD