Fitness Seller

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja zeitie?!.. heb um een paar keer gedaan maanden geleden..
erg zwaar vond ik

wel zwaar ja, denk dat dit ook te veranderen is door de stand van de voeten te veranderen (op de grond, op een verhoging, etc..)

maar je kunt er je rug niet mee vernken

@ blarock; dat niet nee, maar je moet wel een basiskracht hebben wil je die oefening een beetje normaal uit kunnen voeren denk ik?!
zeg niet dat het een gevorderden oefening is, alleen dat ik het niet een oefening vin voor een echte beginner..

op het punt van ontlasten van rug moet ik jullie beiden sws wel gelijk geven uiteraard..

• Topic Starter Topic Starter
Het probleem is dat ik zelf met een paar kilo al een bolle rug krijg met het deadliften.
Dus daarin wil ik toch nog even wachten tot ik een goede school heb met goede begeleiding. Squatten dat durf ik ondertusse wel aan, de situatie is al aardig verbeterd.

Zal even snel mijn voedingsschemaeen kleine update geven en dan ga ik vanavond eens goed voor mijn training schema zitten.

Het probleem is dat ik zelf met een paar kilo al een bolle rug krijg met het deadliften.
Dus daarin wil ik toch nog even wachten tot ik een goede school heb met goede begeleiding. Squatten dat durf ik ondertusse wel aan, de situatie is al aardig verbeterd.

Zal even snel mijn voedingsschemaeen kleine update geven en dan ga ik vanavond eens goed voor mijn training schema zitten.

Dan nog kan het aan je techniek liggen.
Als je bij het squatten je rug hol/recht kan houden moet het bij deadlift toch ook gaan?

Als je bij het squatten je rug hol/recht kan houden moet het bij deadlift toch ook gaan?

Juust..
Kin omhoog, schouders naar achteren, dan kom je al aardig eind om je rug recht te krijgen.. Hoewel ik jouw specifieke rugklachten niet ken ;)

heb deadlift laatst nog met een bezemsteel voor de spiegel geprobeert, maar het ging nog moeizaam, maar ach ik ken het proberen. één van de instructeurs heeft er wel verstand van dus die kan het nakijken

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Juust..
Kin omhoog, schouders naar achteren, dan kom je al aardig eind om je rug recht te krijgen.. Hoewel ik jouw specifieke rugklachten niet ken ;)
rugspieren te kort, en weinig spierconditie.

Anders post je een filmpje kerel ;)
Hebben zat mensen gedaan en komt altijd goeie feedback op van dbb'ers

gozer trouwen spost is ff wat pics van je zelf. wete we teminste hoe je er momenteel voor staat. en dan over een paarmaande je progressie zien ? :D

Stoppen met slowchat aub hier. Een log is om trainingen in bij te houden, en tot nu toe is dat nog geen een keer gebeurd.

Hmmmm steek minder cijferwerk in je eten en meer in je trainingschema. Splitsen suvken eenmaal om massa te pakken.

Je moet een belangrijk ding begrijpen en dat is het volgende:
Jij hebt geen progressie gemaakt op je genoemde schema's omdat je gewoon te weinig gegeten hebt. Heel simpel en heeft niets met die methoden te maken.

Je moet een belangrijk ding begrijpen en dat is het volgende:
Jij hebt geen progressie gemaakt op je genoemde schema's omdat je gewoon te weinig gegeten hebt. Heel simpel en heeft niets met die methoden te maken.
neej ik frat hiervoor zonder schema, maar ver boven onderhoud. Daarom kwam ik ook veel aan in vet.

@rock, de training beginnen pas maandag, neem eerst even de tijd voor een goede reload.

Anders post je een filmpje kerel ;)
Hebben zat mensen gedaan en komt altijd goeie feedback op van dbb'ers
zal kijken of iemand me wil filmen, maar wil liever niet met me verrote kop op deze site:o

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

+ 1

maar jij moet zeker meer gaan eten mang
Heb een 2e avondmaal toegevoegt en een handje pinda's voor de vetten..ow die moet ik trouwens nog bij het totaal toevoegen ;)

En dan even kijken wat ik kan bijschaven aan de training.

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

ik zie datje sommige oefeninge 1 setje doet. pak je dat setje daan ook zwaar of ?

trouwens ga pas deadlifte zo dra jij dat wilt. laat je niet forceren.

ik heb vandaag probere te dead lifte alleen met de techniek al. en het schiet elke keer in die plek in me onder rug. waar ik dus last van heb. dus ja dat blijkt dat ik toch nog wat langer op de apparaten moet gaan zitten. en anders ga ik kijken voor desnoods eenf ucking operatie dat ze die k*t senuw uitschakelen of zo weet ik vele word er zelf ook loco van

Toen ik het aan het oefene was want kwam speciaal daar heen . stond iemand gezellig 300kilo weg te dead lifte. wat een gebrul kwam er vandaan maar ja wel dikke respect voor die gast xD
Decline stimuleren maar niet te veel, net als bij velen loopt de bovenkant borst bij mij achter. dus die neem ik weinig sets.

En bij de onderarmen nog een setje met een bar om dat laatste beetje extra 's uit de training te krijgen.

Edit: heb de borsttraining een beetje bijgeschaaft, push up set van 15 is voor mij een goede warming up...die andere zijn de werkzame sets.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle reacties, vind het wel chill dat mijn log zo goed loopt, maar probeer het aub wel On Topic te houden;)

Vandaag mijn rug en triceps getraint, niet intensief maar om te bepalen welke gewichten ik moet hebben

Lat mach met verschillende standen 45-50 kg afhankelijk van de stand
Cable crossover lukt me met 47,5 kg
weighted hyper extensions tot fail met 7,5 kg dan zit ik rond de 15

Tricep pull down with rope: 20kg
1 handen tricep pull down: 12,5 - 15 kg
close grip bench press: 15 kg per kant
De reprange zat steeds goed rond de 10.

Ook heb ik deadlift laten filmen, instructrice die het filmde zij dat ik het wel goed deed. Maar ik voelde weinig, en met hoger gewicht was de techniek weer te slecht.

Het filmpje ziet er op het scherm wel klein uit en ik weet helaas niet hoe ik hem op DBB moet zette :(

Welke extensie heeft het filmpje?

Je kan het hier uploaden.
Als je techniek eerst goed was en met zwaarder gewicht slecht, kan het dan niet zijn dat het gewicht gewoon te hoog is?
Als ik 10kg boven mijn max lift kan ik mijn rug ook niet recht houden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven