- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar één oefening voor de onderarmenGeachte Russian Bear,
Op vriendelijk verzoek een schema voor u gemaakt.
Maandag: Rug (5) - Biceps (2) - Onderarmen (1);
Dinsdag: Borst (4) - Triceps (3) - Buik (1);
Woensdag: Rust;
Donderdag: Benen (compleet) (6) - Buik (1);
Vrijdag: Schouders (3 á 4) - Trapezius (2) - Triceps / Achterliggende spiergroep (2);
Zaterdag: Rust;
Zondag: Rust.
Opmerkingen/tips:
U zult na het lezen hiervan misschien nog een aantal vragen hebben. Stel deze dan ook gerust. Het kan ook zijn dat ik wat vergeten ben te vermelden.
- De getallen tussen haakjes zijn het aantal oefeningen;
- Bij elke spiergroep een paar warming-up setjes;
- Bij grotere compounds 4 á 5 setjes, restant 3 als standaard. Eventueel afwisselen kan/mag;
- Rust tussen de setjes door bedraagt 2 minuten. Bij grotere compounds eventueel 3 á 4.
Welke oefeningen er moeten worden gebruikt, staan niet vermeld. Dit wordt uw huiswerk. Uiteraard wordt dit nagekeken en gecorrigeerd.
U had ook nog een lijst van oefeningen die u niet uit kunt/wilt voeren? Mijn advies is dan ook uw voorkeur in dit schema mee te nemen.
Succes!
Met vriendelijke groet,
Pietje.

bij starting strength MOET je toch squatten?Waarom eigenlijk geen starting strength of 5x5 ipv een split?
die ga ik maandag proberen, laat het je wel weten

Dit is je reactie na het maken van een schema voor je, Russian Bear? **** off![]()
lol inderdaad best wel genaaid.
volg pietje's schema, Russian Bear.

Hmm ik train eerlijk gezegd nooit mijn onderarmen. die pak je ook al mee met andere oefeningen lijkt me.
Ga die er misschien ook nog eens bij doen![]()
Lol een schema zonder oefeningen erin, al was zijn reactie best kort.
Gewoon FB doen.
maar hier word aan iedere beginner een spilt aangeradenLol een schema zonder oefeningen erin, al was zijn reactie best kort.
Gewoon FB doen.

maar hier word aan iedere beginner een spilt aangeraden
terwijl ik al bijna een jaar bezig ben![]()
maar hier word aan iedere beginner een spilt aangeraden
terwijl ik al bijna een jaar bezig ben![]()
deze word het vaakst aangeraden dus daar zal ik dan maar eens wat over gaan zoeken, hoop wel dat een front squat lukt.Aan je stats te zien ben je een beginner, je zegt zelf dat je niet kan deadliften, squaten of een andere oefening die je onderrug belast.
Zou gewoon rustig de basics opgaan bouwen met rippetoe.
waar heb ik gezegd dat ik bepaalde spieren niet wil trainenKlopt ook. Pak je zat mee met zwaardere compounds. Zelfs met wat isolatie-oefeningen.
En dan ook nog eens een oefening speciaal voor de onderarmen. Zat!
Weet je wel wat voor reden dat heeft?
Omdat meneer van die aparte eisen heeft. Dit traint hij niet, dat traint hij niet.
Nou, laat hem het zelf uitvogelen dan! Hij weet zo goed wat kan en wat niet kan.