- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
**** jou lan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat branden, kan ik je nu al vertellen.vandaag iig mijn onderarmen, die heb ik nog nooit eerder getraint dus het word spannend![]()
Vooral die wrist curls met de palmen naar boven toe.
Thnx, kan ik even mee vooruit totdat iemand anders bij de gym langskomt om me wat compoundoefeningen goed aan te leren.Vooruit dan maar.
Ik heb je huidige schema gecopy-paste en van daaruit voortgewerkt
Maandag:
Borst & biceps
Bankdrukken: 3 sets
Incline (DB) bench: 3 sets
Fly's: 3 sets
Dumbbell curls: 2 sets per hand
Ez Bar curls: 3 sets
Hammer curls: 2 sets per hand
Dinsdag: Benen incl. kuiten
Squat: 4 sets
Motorised leg press: 2 sets
Lunge walk: 2 sets
Leg curls: 4 sets
Sitting calves: 3 sets
Standing calves in smith: 3 sets.
Donderdag: Rug & Triceps
(DB) BOR: 4
Cable row van boven af: 3 sets
Lat pull down: 3 sets met steeds weider wordende grip
Deadlift: 3
Tricep pull down with rope: 3 sets
Close grip bench press: 3 sets
1 handed tricep pull down: 3 sets per hand
Vrijdag: onderarmen & schouders & buik
Standing military press: 3 sets
Lateral raises: 3 sets
Bent lateral raises: 3 sets
Dumbbel wrist curls: 3 sets
Reverse dumbbell wrist curls: 2 sets
Weighted abdominal crunch: 2 sets
Leg raises tot fail: 2 sets
Schuine buik oefening, weighted tot fail: 2 sets per kant
Thnx, kan ik even mee vooruit totdat iemand anders bij de gym langskomt om me wat compoundoefeningen goed aan te leren.
maar ik heb een paar keer gesquat in de smith en ik heb daar echt last van gekregen (niet spierpijn maar gewoon last van mijn rug als een ouwe vent)
Thnx, kan ik even mee vooruit totdat iemand anders bij de gym langskomt om me wat compoundoefeningen goed aan te leren.
maar ik heb een paar keer gesquat in de smith en ik heb daar echt last van gekregen (niet spierpijn maar gewoon last van mijn rug als een ouwe vent
Fijne reactie, thanks...iedereen die meteen vertelt dat het HE-LE-MAAl NERGUS over gaat dat is ook een beetje demotiverend. Maar dat is hier de gangbare methode om je punt te laten doordringen, mijn mail heb ik wat problemen mee met openen, maar ik post hier even het schema wat iemand van hier mij heeft voorgesteld, en zet er meteen bij wat in mijn gym niet aanwezig is. Dat schept een goed beeldOp zich geen verkeerd schema. Ik heb slechter gezien
Kom er van het weekend wel even op terug, zie wel wat dingetjes![]()
ow sorry ik wist niet dat dat zo overkomt...want ik heb een f*cking hekel aan dat soort typesDat mensen zo agressief op je reageren heeft misschien ook te maken met het feit dat je overal wat van af denkt te weten, iedereen van adviezen denkt te kunnen voorzien, terwijl je dan zelf eigenlijk geen reet blijkt te weten.
Geen aanval, ik probeer je beter inzicht te geven in je eigen persoonlijkheid. Volledig gratis, betalen mensen normaal gesproken belachelijke uurtarieven voor.

die is nieuw voor meAls je kan deadliften kan je toch ook squatten?
Desnoods cleanen en frontsquatten.

die is nieuw voor me
maar het gewicht dat ik in mijn nek kan gooien en 15 keer kan squatten (destijds aangeraden door trainer) kan ik niet meer goed uit mijn nek halen
zal ik zeker doenJe moet nog beginnen en je praat er al van dat je gedemotiveerd wordt.
Er zijn toch schema's en dergelijke genoeg te vinden. Wat je doet maakt niet zoveel uit, het is de manier waarop die telt.
Ga er 100% voor en de resultaten zullen volgen!
Show them fools how to do it boy![]()

moet te doen zijn, we hebben gelukkig nog zo'n klein zwart curl barbeltje met van die rubbere gewichten