MuscleMeat

The ultimate benchpress challenge

wh00t00t klonk de karmatrein.

:roflol: even een bak poeder in iemand zn smoel werpen

eindigt toch altijd het zelfde met die mannen

Haha fake plates.

Heb nog nooit zoveel gewicht zo makkelijk zien omvallen :P .

prachtig.

Had dit nog niet gezien!!

• Topic Starter Topic Starter
De schijven lijkenme niet fake...als je goed luistert hoor je de schijven tegen mekaar aankletteren....enhet gewicht valt zo makkelijk omdat het bankje niet vast staat....klein duwtje en het valt idd heel makkelijk.

De schijven lijkenme niet fake...als je goed luistert hoor je de schijven tegen mekaar aankletteren....enhet gewicht valt zo makkelijk omdat het bankje niet vast staat....klein duwtje en het valt idd heel makkelijk.

Het lijkt me niet dat een of andere worstelaar zo gemakkelijk 200 kg raw bencht.

Ow, en waarom niet? Ik snap je beredenering niet zo. In die gasten passen wel 3 dbbers tegelijk in.

Kerel bencht daar supergemakkelijk 475 lbs, dat is 213 kg.

Het zag eruit alsof hij er 5 reps mee kon. I don't buy it.

213kg voor iemand die 150kg weegt is echt niks hoor. Heb pro bbers 250kg setje zien draaien

213kg voor iemand die 150kg weegt is echt niks hoor. Heb pro bodybuilders 250kg setje zien draaien

Wie dan?

Het ziekste dat ik tot nu toe gezien heb was Kevin Levrone, 220x4.

En dat zag er wel even anders uit dan wat deze gasten doen.

Laatst bewerkt:
:roflol:
superclipje :thumbs: zo moest het wel eindigen! :rolleyes:

je moet die wrestlers echt niet onderschatten, die zijn beresterk

Nee, al eens goed een wrestling match bekeken, ze smijten maar 20 min aan een stuk bodybuilders omhoog ?!? Military press met kerels van 130 en meer. Zoek anders eens het filmpje waarin Brock Lesnar zijn F5 manoeuvre doet met de big show.

Edit => YouTube - Brock Lesnar F5's BIG SHOW

En de big show weegt 230 KG of zoiet

Ik zie de link niet met benchpressen als ik heel eerlijk ben.

Hier bencht Levrone 220 voor 4 moeizame reps. Levrone stond bekend erom dat hij gruwelijk sterk was voor een bodybuilder.YouTube - Levrone bench/incline m3

En jullie beweren nu dat een of andere worstelaar 213 zo gemakkelijk omhoog krijgt.

Conclusie: Ik heb gelijk, jullie niet. :)

Ik zie de link niet met benchpressen als ik heel eerlijk ben.

Allez jong Wakkie, die mannen zijn beresterk om hun show kunnen op te voeren. Als je nog geen 100 Kg kunt benchen denk ik dat je nog niet de helft van hun oefeningen kunt vertonen.

Terug
Naar boven