AndroidHealthClinic

The ultimate benchpress challenge

Nee, al eens goed een wrestling match bekeken, ze smijten maar 20 min aan een stuk bodybuilders omhoog ?!? ;) Military press met kerels van 130 en meer. Zoek anders eens het filmpje waarin Brock Lesnar zijn F5 manoeuvre doet met de big show.

Edit => YouTube - Brock Lesnar F5's BIG SHOW

En de big show weegt 230 KG of zoiet

Kerel dat is meer een deadlift dan een military press. De dwazen die denken dat die shit echt is hebben nog een lager iq dan de worstelaars zelf. I pity the fools

Kerel dat is meer een deadlift dan een military press. De dwazen die denken dat die shit echt is hebben nog een lager iq dan de worstelaars zelf. I pity the fools

so?!
til jij zo een kerel maar eens boven je uit, dat kun je niet faken man, alhoewel ik het showelement zeker niet ontken komt er toch best veel kracht bij kijken!

:rolleyes: Jààààt is da nie echt ?!? :eek:

Ik weet ook dat het nen ingestudeerden show is ze man, maar als ze daar 1nen smijten of boven hun hoofd heffen is het nog altijd met hun eigen spierkracht volgens mij. Of hangen er touwen aan die gasten die je niet kan zien volgens jou ? :D

Ik vind dat ze allemaal topatleten zijn en een prachtfysiek hebben.

Ik weet ook dat het nen ingestudeerden show is ze man, maar als ze daar 1nen smijten of boven hun hoofd heffen is het nog altijd met hun eigen spierkracht volgens mij. Of hangen er touwen aan die gasten die je niet kan zien volgens jou ? :D

i second that ;)

Ok man, wat jij wil. Ga ook maar lekker je broer door de meubels smijten. Ik weet ook niet hoe jij je military presses doet. Maar ik neem aan dat je niet als de ****in hunchback of the notre dam gaat bukken om vervolgens monster cheated je 130 kilo de lucht in te smijten.

whahaha, dat filmpje is goud man :thumbs:

ff bakje magnesium in je gok gedrukt krijgen, lekker :roflol:

gaat overigens maar net goed met die kerel die achter die BP ligt volgens mij :D

iedereen verwachtte dat hij effe de 600 lb ging benche, maar dat zal wel iets teveel geweest zijn voor hem.
Om op de discussie in te gaan, die kerels zijn degelijk beresterk.Ik herninner mij dat goldberg een echte military press uitvoerde op rick steiner, dat is toch meteen een 130 kg onhandig gewicht.

die show gevechten zijn zo k*t :roflol:

500 zal wel te veel geweest zijn, vandaar de show :D

Terug
Naar boven