AndroidHealthClinic

The Ultimate Fighter Season 17

Bezoekers in dit topic

dankjewel had ik net nodig!
 
Matige fight, je mag toch wel verwachten dat je uit een halfguard kan komen, zeker als de benen niet gelocked zijn. Hoop dat Bubba volgende keer wel iets laat zien.
 
Matige fight, je mag toch wel verwachten dat je uit een halfguard kan komen, zeker als de benen niet gelocked zijn. Hoop dat Bubba volgende keer wel iets laat zien.
Vind Bubba maar niets. Eerste gevecht was maar saai naargelang hij zich eerst opstelde. Ik had de andere kerel genomen maar bon.... Volgende match wel super benieuwd,al zal ik niet voor Bubba supporteren!:D
 
True. Bubba zit er enkel in omdat het een trainingspartner en maatje van Jones is. Die andere dude maakte veel meer indruk...
 
Ja ik hoopte ook dat hij de ander zou kiezen, die gast kan kickboksen man. Sloeg die kleine echt tot moes, alleen beetje lame gepakt in een rear naked choke. Maarja, ook benieuwd naar de volgende fight.
 
Als ik het me goed herinner is bubba ook goed op de grond? En is die neger een Gracie protege. Dus het zal wel een lame strike match worden totdat iemand er genoeg van heeft en de ander een beetje tegen de cage blijft houden...
 
True. Bubba zit er enkel in omdat het een trainingspartner en maatje van Jones is. Die andere dude maakte veel meer indruk...
Eerst dacht ik nog ok het gaat fair worden. Maar nadien haalde hij het gelul erbij van de jaren dat hij al aan het vechten was of bezig was met de sport. K*tvergelijking maar kom.... Ik hoop ECHT dat hij weer verliest.;)
 
True. Bubba zit er enkel in omdat het een trainingspartner en maatje van Jones is. Die andere dude maakte veel meer indruk...

Hij maakte ook geen keus om nu maar koos voor Bubba omdat die er het meeste tijd in gestoken heeft. Ik zou toch eneigzins op mijn tenen getrapt zijn als ik die andere kerel was.
 
Tja vriendjespolitiek. Als het mogelijk was had ik de keuze gewoon teruggegeven aan Dana. Hoe dan ook is er iemand op z'n pik getrapt. Maargoed dan hadden ze in eerste instantie maar niet moeten verliezen.
 
Jones had Bubba in eerste instantie al niet in z'n team op moeten nemen. Had Bubba de kans gegeven om van een andere coach iets te leren en zo had Jones gewoon de beter vechter (Clint) kunnen kiezen voor de wildcard.
 
Ja dat denk ik ook. Maar volgens mij dachten ze met Bubba echt een mogelijke winnaar voor de titel te kiezen. Ik heb het tot nu toe nog niet kunnen zien.
 
ik vind bubba maar een megooltje... die andere gosert deed het veel beter.
 
Was toch een aardig gevecht deze keer. Had er misschien wel meer van verwacht. Jammer dat Bubba weinig klappen om z'n oren heeft gekregen, dat had hij wel verdiend. En wtf was dat kleuterachtige geschreeuw nou weer? Die gast heeft wel issues man. Ach wordt binnenkort wel goed hard tegen z'n kop geschopt denk ik zo ;)
 
Was toch een aardig gevecht deze keer. Had er misschien wel meer van verwacht. Jammer dat Bubba weinig klappen om z'n oren heeft gekregen, dat had hij wel verdiend. En wtf was dat kleuterachtige geschreeuw nou weer? Die gast heeft wel issues man. Ach wordt binnenkort wel goed hard tegen z'n kop geschopt denk ik zo ;)

Bubba is zeker geen favoriet om het te winnen, voor mij althans, maar je moet hem props geven voor deze overwinning. King wilde dit gevecht op de grond hebben en dat kreeg ie. De eerste ronde heeft ie heel de ronde bovenop gezeten en amper damage aangericht. De twee ronde lag ie op zn rug en werd ie gedomineerd door Bubba..
 
Ooooh Bubba what ya gonna do when Urajah is comming for you?

Heeft die andere gozer eigenlijk wel een klap uitgedeeld?
 
Ooooh Bubba what ya gonna do when Urajah is comming for you?

Heeft die andere gozer eigenlijk wel een klap uitgedeeld?

Niet echt. Bubba kon ook niet echt onder hem uitkomen maar is verder ook amper geraakt. Moest trouwens ook nog wel gniffelen als we het weer over de kinderachtigheid van die Bubba toen ie zo als een crybaby daar tegen de muur zat gekropen tijdens dat thanksgiving dinner.
 
Hehe het blijkt toch maar weer dat veel van die vechters behoorlijke issues hebben. Staat dan ook wel veel stress op ze. Brengt bij vele het slechtste naar boven... Gelukkig niet te veel kansloze 'Let me bang, bro' figuren :D
 
Back
Naar boven