Fitness Seller

The Ultimate Fighter Season 17

S17 is geweldig ten opzichte van 16 though

Ik vind die Bubba maar een irritant kereltje

Bubba is bang haha. Mooi om te zien. Toch wel verrast door de uitslagen om eerlijk te zijn. Vooral de 2e partij had ik niet verwacht...

weetje hoe blij ik was met de winnaars.. 2 goede gevechten. nu alleen nog hopen dat bubba flink in elkaar word geknalt door uriah

IK zou graag nog eens een seizoen met heavyweights zien!!

Ik vind die Bubba maar een irritant kereltje

IDD, die gozer had nooit een wildcard mogen krijgen. Puur omdat hij uit het kamp komt van Jones.

Kom op gozer, hij heeft al kansen gehad. Nu gaat hij ook lopen piepen. Hoop dat hij eruit geKO'd wordt.

Evenals Josh. Treurig manipulatief mannetje met z'n puffynipples+ acné.

Heb de laatste 3 afleveringen gemist en de linkjes werken niet meer, iemand een linkje waar ik afleveringen terug kan kijken?

ik download ze zelf via torrents. zijn zo binnen:

zo ook voor 9 en 10

ik download ze zelf via torrents. zijn zo binnen:

zo ook voor 9 en 10

Thanks, heb je post aangepast omdat we problemen met Google kregen voor dat soort uploads.

Weet zelf niet hoe die torrents werken, ooit eens geprobeerd maar toen opgegeven.

Online link zou super zijn mocht iemand eentje weten.

Potverdomme mooi gevecht met Dylan v Luke.
En heb smakelijk gelachen om dat streetachtige gebrawl van de eerste fight.

dacht dat jij ook usenet gebruikte tremendes.

Thanks, heb je post aangepast omdat we problemen met Google kregen voor dat soort uploads.

Weet zelf niet hoe die torrents werken, ooit eens geprobeerd maar toen opgegeven.

Online link zou super zijn mocht iemand eentje weten.

[Link niet meer beschikbaar] alleen ff registreren en je kunt ze zo online kijken ;) ... en zo'n beetje alle UFC events de dag na het event :D

Gaan we het nog inhoudelijk over de show hebben? Zo moeilijk is het niet om die dingen binnen te trekken. Zelf mijn vriendin kan met torrents downloaden.

Jammer dat die Dylan door is, vind dat ook echt een stakker, constant janken over hoe zwaar hij het heeft in zijn leven, haat dat soort lui echt hard...
Die Luke viel me weer zwaar tegen, na de prelims dacht ik dat hij hem zou winnen, na zijn eerste gevecht vond ik hem al een stuk minder, en ondanks dat hij het vanaf zijn rug goed deed vond ik hem nog zwaar tegenvallen..

Nu hopen dat Urijah even een goede gat in het hoofd trapt van Bubba dat hij ook de rest van het seizoen niet meer in beeld komt, want ik erger me kapot aan die gast, ben je 35 en bak je er nog geen reet van haha xD

Verder vond ik het eerste gevecht de uitkomst echt bruut, vind die kerel echt cool :D (weet alleen zn naam even niet meer) maar had het ook niet echt verwacht, wel gehoopt, want wil dat Sonnen het toernooi wint, maar dacht dat die ander beter was..

Hele mooie KO trouwens, jammer dat die mong**l van een Mazzagati weer een TKO gaf, maarja..

kelvin.

Gaan we het nog inhoudelijk over de show hebben? Zo moeilijk is het niet om die dingen binnen te trekken. Zelf mijn vriendin kan met torrents downloaden.

Nounou...vriendelijke afgetrokken boterham ben jij.

Je doet net of ik nooit wat inhoudelijks post.:rolleyes:

spotnet gebruiken ,daar zijn ze makkelijk mee te vinden en te downloaden.

Ja dat gebruik ik juist! Vind ze niet meer.

---------- Post toegevoegd 30 March 2013 om 19:00 ----------

Potverdomme mooi gevecht met Dylan v Luke.
En heb smakelijk gelachen om dat streetachtige gebrawl van de eerste fight.

Oooh zie het al...je werd genegeerd na deze post en nu moet je beetje huilie doen? Gossie..

Ja heb het dus nog niet gezien, mijn excusses dat ik niet inhoudelijk kan reageren.

laatste ep staat er gewoon als ultimate fighter op ,vorige eps als ultieme vechter, omdat de laatste keer de amerikaanse tv zenders etc takedown requests sturen naar de nieuwsserversaanbieders en die moeten zich daar aan houden anders kunnen ze een rechtzaak riskeren. sorry dat ik zoveel offtopic ga:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven