- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KaLe zei:Dit land gaat echt helemaal naar de klote!!! RIP Theo!

ERNESTO M. zei:En praat aub niet over Mohammmed als je er geen boeken over hebt gelezen en niet veel over weet. Als je de Koran leest dan zie je wel dat moord (geweld in het algemeen) verboden is en alleen toegestaan is als zelf verdediging en al helemaal niet tijdens ramadan dus de moordenaar van Theo is per diffinitie geen moslim!!

Hij zit er zeker naast.. had beter kunnen zeggen.. dat het zeker GEEN goede moslim was.. dan had ie nog wat zinnigs te melden..MrJ zei:Ai, zit jij er nu ff bruut naast...
Of wil je beweren dat die Marokkaanse jongen Boedist of atheist was.![]()
TylW zei:Socrates: volgens mij is de opvoeding idd flink misgegaan bij deze jonge (of oudere) criminelen onder allochtonen. Maar puur de schuld van de overheid? Opvoeding gebeurd nog altijd door de ouders én onderwijs. Lijkt me belachelijk als men gaat optreden tegen een paar "opvoedende meppen", dan zal er wel meer aan de hand zijn.
Verder, wat ik hoor is dat de originele generatie wel degelijk streng was voor hun kinderen, die moesten niets proberen hoor! Maar de generaties zijn blijkbaar afgezwakt en soepeler geworden. Ze zitten op straat te nietsen en komen al snel in de criminaliteit. En eens je daar inzit kom er dan nog maar eens uit.
Het gaat echt veel verder dan een paar rotte appels, er is een ernstig probleem dat je niet van de ene op de andere dag oplost door er "een paar rotte appels uit te halen" zo eenvoudig is het niet.
Het probleem zit hem in jarenlang linkse slappe hap van de politiek.. laat maar binnen komen die mensen kom maar binnen wij hebben plek en werk zat.. Maar wat kwam er binnen mensen van het platteland uit turkije en marokko. Onderontwikkelde boeren die geen geld konden verdienen met boeren en geen plaats konden vinden in hun eigen moderne samenleving omdat ze bij wijze van spreken nog in de middeleeuwen stonden.. maar wij hadden wel plek voor ze.. als gevolg dat ze net zo min als in eigenland in nederland volledig geaccepteerd werden.. gevolg isolement.. wat doe je dan.. zoek je lotgenoten en ga je je eigen groep vormen en je eigen cultuur handhaven waarin je je thuis voelt. Met het gevolg dat je dus tweedeling krijgt in het land tussen de autochtonen en allochtonen.. Maar de kinderen van de allochtonen raken helemaal tussen wal en schip, worden ouderwets opgevoed in een westerse moderne samenleving.. dit vraagt om problemen.. en die uiten zich ook in ruime mate. Vooral groepen jonge turken en marokanen zorgen voor veel problemen.. mijn eerste aanraking ermee was ruim 10jaar geleden.. dat ik door 5 turken brutaal ben beroofd..TylW zei:Socrates: volgens mij is de opvoeding idd flink misgegaan bij deze jonge (of oudere) criminelen onder allochtonen. Maar puur de schuld van de overheid? Opvoeding gebeurd nog altijd door de ouders én onderwijs. Lijkt me belachelijk als men gaat optreden tegen een paar "opvoedende meppen", dan zal er wel meer aan de hand zijn.
Wat ik hoor is dat de originele generatie wel degelijk streng was voor hun kinderen, die moesten niets proberen hoor! Maar de generaties zijn blijkbaar afgezwakt en soepeler geworden. Ze zitten op straat te nietsen en komen al snel in de criminaliteit. En eens je daar inzit kom er dan nog maar eens uit.
Het gaat echt veel verder dan een paar rotte appels, er is een ernstig probleem dat je niet van de ene op de andere dag oplost door er "een paar rotte appels uit te halen" zo eenvoudig is het niet.
slabek zei:Het probleem zit hem in jarenlang linkse slappe hap van de politiek.. laat maar binnen komen die mensen kom maar binnen wij hebben plek en werk zat.. Maar wat kwam er binnen mensen van het platteland uit turkije en marokko. Onderontwikkelde boeren die geen geld konden verdienen met boeren en geen plaats konden vinden in hun eigen moderne samenleving omdat ze bij wijze van spreken nog in de middeleeuwen stonden.. maar wij hadden wel plek voor ze.. als gevolg dat ze net zo min als in eigenland in nederland volledig geaccepteerd werden.. gevolg isolement.. wat doe je dan.. zoek je lotgenoten en ga je je eigen groep vormen en je eigen cultuur handhaven waarin je je thuis voelt. Met het gevolg dat je dus tweedeling krijgt in het land tussen de autochtonen en allochtonen.. Maar de kinderen van de allochtonen raken helemaal tussen wal en schip, worden ouderwets opgevoed in een westerse moderne samenleving.. dit vraagt om problemen.. en die uiten zich ook in ruime mate. Vooral groepen jonge turken en marokanen zorgen voor veel problemen.. mijn eerste aanraking ermee was ruim 10jaar geleden.. dat ik door 5 turken brutaal ben beroofd..
De oplossing van dit probleem.. harde rechtse politiek.. waarde en normen besef er al vanaf de kleuterschool in rammen (ook voor autochtonen wat daar loopt het ook al mis mee). Moskeen onder supervisie stellen van de overheid. Echt waar ik ken voorbeelden te over dat allochtonen 20 jaar in nederland nog geen woord nederlands spreken ! te zot voor woorden...hoe kun je in een moderne stad geen nederlands spreken, in een gewaad rondlopen met mega baard en keppeltje. Daarachter je vrouw en kinderen want die mogen er niet naast lopen.. als ik dat zie begint het te borrelen.. dit terwijl ik vind dat iedereen mag geloven wat hij wil! maar pas je aan. Ik ken een gelovige moslim, jongen van 25 jaar. Streng gelovig, heeft een slijtplek op zijn voorhoofd van het bidden. Maar hij spreekt fatsoenlijk nederlands past zich aan naar het gene wat men van hem verwacht wordt !
Het wordt tijd voor verandering..

maniac zei:Ik las ergens dat het vandaag precies 911 dagen geleden is dat Pim vermoord is. Wel erg wrang.

maniac zei:Ik las ergens dat het vandaag precies 911 dagen geleden is dat Pim vermoord is. Wel erg wrang.
MrJ zei:Ik ga nu ff het hele topic doornemen, maar jij bent bij deze gewaarschuwd.
Aan trollen hebben we niets nu. Doorgaan en je kan wat mij betreft opdonderen.