AndroidHealthClinic

Theo v Gogh vermoord!

TylW zei:
Ik denk niet dat ik het oneens kan zijn met deze meningen. Ben zelf ook bestolen geweest door een marrokaan slabek (je zou bijna zeggen wie niet), maar denk niet dat extreem rechts de oplossing is. Maar dat er hard moet opgetreden worden, dat men zich er serieus mee moet gaan bezighouden word steeds duidelijker ja.
Ik doelde niet op extreem rechts.. maar meer rechtse invloeden in onze regeringen zouden geen verkeerde zaak zijn.. mijn inziens..

Mee eens

TylW zei:
Ik denk niet dat ik het oneens kan zijn met deze meningen. Ben zelf ook bestolen geweest door een marrokaan slabek (je zou bijna zeggen wie niet), maar denk niet dat extreem rechts de oplossing is. Maar dat er hard moet opgetreden worden, dat men zich er serieus mee moet gaan bezighouden word steeds duidelijker ja.

Helaas ben ik zelf 3 jaar geleden bestolen van mijn toen nieuwe nikes in het zwembad tropicana in Rotterdam door een groep marokanen.
er moet zeker wat veranderen.
Bv geen dubbele nationaliteiten meer !!!!!!!!!! :rolleyes:

Naar aanleiding van de moord op Theo van Gogh vanmorgen hebben Lange Frans en Baas B. hun nummer "Zinloos" aangepast.
Stream: [Link niet meer beschikbaar]

BigNL zei:
Gewaarschuwd?

Omdat ik lach om een opmerking?
Je bent zelf een trol en wat mij betreft donder jezelf op.

Is dit vrijheid van meningsuiting?
MrJ zei dit tegen BuildingBody :rolleyes: Toevallig nog als je broertje ingelogd of dubbele account? :p

Het is trouwens precies 911 dagen na de moord op Pim Fortuyn, bizar he?

Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.

Juriaan zei:
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.

Raar. :(

Socrates zei:
Ik zeg niet dat het ALLEEN de schuld is van de overheid... mischien heb ik dat niet duidelijk verwoord maar wat ik bedoel is dat de overheid systematisch "steken heeft laten vallen" en in mijn ogen jarenlang niet wist waar ze mee bezig waren..te tolerant... en betreft die "opvoedende klappen".. zo is het we lgegaan.. heb ik zelf meegemaakt... dat leraren en Jan en alleman zich ging bemoeien met het in hun ogen slecht opvoeden van de kinderen.. de originele generatie was ook streng.. en één van de redenen dat het is afgezwakt is JUIST wat ik probeer aan te geven.. Als overheid mag je best DWINGEN om te integreren en in mijn ogen is het geen KEUS... je leeft namelijk in een maatschapij... hier ligt in mijn ogen de problematiek en hier is het niet goed gegaan... maar wat ik aanhaalde was natuurlijk een voorbeeld en absoluut niet DE oorzaak van het probleem.. zou anders wel erg simpel zijn..

En mij hoor je niet zeggen dat het probleem ALLEEN van de overheid komt.. verre van dat.. ieder is verantwoordelijk voor zichzelf maar ik geef alleen maar aan waar de overheid het beter had kunnen doen...

En ik ben iemand die van daden houd en niet zo van bla..bla... want we kunnen praten..praten en nogmaals praten totdat we een ons wegen maar als er niks gedaan word dan schiet het ook niet op....

Behalve dit alles (en ik vind dat dit maar een heel klein aspect is).. is het grootste probleem is cultuur verschillen .. verschil in opvattingen.. Het feit dat misdaad en zoiets als de moord op een "dorpsgek" (zoals hij zichzelf ooit noemde).. geaccepteerd en bewonderd wordt door bepaalde mensen..

Het feit dat onze overheid te zwak is om ook maar iets te doen..

BigNL zei:
Gewaarschuwd?

Omdat ik lach om een opmerking?
Je bent zelf een trol en wat mij betreft donder jezelf op.

Je hebt niet eens enig idee wat ik met troll bedoel. :rolleyes:

Is dit vrijheid van meningsuiting?

Die is vandaag toch voor de 2e keer gestorven (6 mei 2002 voor 't eerst)?

Anyway, het lijkt erop dat je een kloontje bent (heb alleen geen bewijs gevonden, dus het zou best wel eens kunnen dat je gewoon bij je trainingsmaat zit achter zijn account), maar je mag toch even de komende 24uur even opdonderen hier zodat we dit in alle rust kunnen verifieren.
obsB57WJ6KV-KqBzq-VUdbc2oL6mTELN.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
MrJ zei:
Je hebt niet eens enig idee wat ik met troll bedoel. :rolleyes:

Die is vandaag toch voor de 2e keer gestorven (6 mei 2002 voor 't eerst)?

Anyway, het lijkt erop dat je een kloontje bent (heb alleen geen bewijs gevonden, dus het zou best wel eens kunnen dat je gewoon bij je trainingsmaat zit achter zijn account), maar je mag toch even de komende 24uur even opdonderen hier zodat we dit in alle rust kunnen verifieren.
u15SWjU6I9CYjaN_Fd9JszOyJdvdgsDV.gif

Of zou een 24 uurs ban censuur zijn? Want dat willen namelijk niet hebben. :cool:

Damn, ik zou er bijna een polletje voor openen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee jongens wij begrijpen de islam gewoon verkeerd, in wezen is de islam namelijk een tolerante en vredelievende godsdienst :rolleyes:

Soera 2: 190-193

En strijdt voor de zaak van God tegen degenen, die tegen je strijden…
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet…
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor God wordt

Soera 2: 216.

Vechten is je geboden ofschoon je er afkerig van bent; maar het kan zijn, dat je tegenzin hebt in iets terwijl het goed voor je is en het kan zijn, dat je iets behaagt terwijl het slecht voor je is. God weet het en jij weet het niet.

Soera 2: 244

Strijdt voor de zaak van God en weet, dat God Alhorend, Alwetend is.

Soera 3: 157-158

En als je voor de zaak van God wordt gedood of sterft, zal God's vergiffenis en barmhartigheid zeker beter zijn, dan hetgeen zij bijeengaren.
En indien je sterft of gedood wordt, voorzeker, tot God zul je worden teruggebracht.

Soera 3: 169.

En denkt niet over degenen, die terwille van God zijn gedood, als doden. Neen, zij zijn levend en bij hun Heer worden hun gaven geschonken.

Soera 3: 195.

…En Ik zal van hen…die hebben gevochten en zijn gedood, de fouten zeker bedekken en zal hen tuinen doen binnengaan, waar doorheen rivieren stromen: een beloning van God en bij God is de beste beloning.

Soera 4: 101

…Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Soera 4:74
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

Soera 4:76
Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak.

Soera 4: 89

Zij wensen dat gij [het geloof] verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt...

Soera 4: 95
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van Allah strijden. Allah heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft Allah het goede beloofd. Allah zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning

Soera 5: 33
De vergelding degenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Soera 5: 54
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.

Soera 8: 12-17
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, (wete) Allah is voorzeker streng in vergelding…
O, gij die gelooft, wanneer gij degenen die niet geloven, op u af ziet komen wendt hun dan niet uw rug toe.
En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van Allah over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats.

Soera 8: 59-60
En laat de ongelovigen niet denken dat zij een voorsprong hebben. Voorzeker, zij kunnen Ons niet ontkomen.
En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan.

Soera 8: 65
O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.

Soera 9: 5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

Soera 9:5
doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

Soera 9: 14
Bestrijdt hen, Allah zal hen door uw handen straffen en vernederen...

Soera 9: 29
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn

Soera 47: 4
Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast…
En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken.

Soera 61: 4
Voorzeker, Allah heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.

Greetzzz

BuildingBody zei:
Ze lopen te tieren en te vloeken.
Dreigen en gooien alles op een hoop en worden boos als ze voor racist worden uitgemaakt.
The truth hurts !!!

Wat ben jij een sukkel zeg :D

Hoor jij nu niet aan het vreten te zijn? Het is al lang donker hoor!

BAN!!!

Behappys-babe zei:
Behalve dit alles (en ik vind dat dit maar een heel klein aspect is).. is het grootste probleem is cultuur verschillen .. verschil in opvattingen.. Het feit dat misdaad en zoiets als de moord op een "dorpsgek" (zoals hij zichzelf ooit noemde).. geaccepteerd en bewonderd wordt door bepaalde mensen..

Het feit dat onze overheid te zwak is om ook maar iets te doen..

Klopt.. ik zei ook in één van mijn comentaren dat dit idd een klein aspect is wat ik heb aangegeven... zo zijn er tig dingen die mis zijn gegaan....

Helaas zie ik hier geen verbetering in en eigenlijk zie ik dit probleem alleen maar verergeren.... Praten en dingen proberen recht te trekken daar is het nu te laat voor en met geweld betwijvel ik ook of dat nou verbetering zal brengen... ik weet de oplossing helaas ook niet....

Terug
Naar boven