XXL Nutrition

Theo v Gogh vermoord!

Logisch gevolg van wat er in Nederland gaande is: Zij die eeuwig en altijd beschermd zijn tegen de Nederlandse samenleving gebruiken nu het gereedschap dat ze gewend zijn te gebruiken in hun eigen land tegen critische individuen of partijen.

Eerst Fortuyn, nu van Gogh, dan Wilders en Hirsch Ali: Iedereen met een méning tegen de islam zal opgeruimd worden. Tijd om paal en perk te stellen, we staan voor schut, we zijn een natie als een tandenloze tijger, zonder enige tucht of controle en straf voor mensen die onze samenleving bedreigen!

Ingezet in de jaren '60 (vrijheid blijheid en weg met de politiepet, Mammoetwet die scholen eeuwig zou verpesten) door de jaren '70 naar de jaren '80 en '90 (massale immigratie, hervorming van scholen, omhakken van establishment, weg met ons) naar het jaar 2000 waar wij mogen oogsten wat we ooit gezaaid hebben: Mogelijkheden en speelruimte voor mensen die democratie vervloeken en slechts hun tijd hebben afgewacht om genadeloos toe te slaan bij die mensen die wél het lef hebben om een hun stem te laten horen en een mening verkondigen die velen delen maar slechts enkelen durven te ventileren.

Laatst bewerkt:
exarchos zei:
hij vertolkte de mening van veel mensen en was zo'n beetje de laatste die nergens bang voor was, het zat er aan te komen, zoals gezegd, in NL met een afwijkende mening (lees': dus anders dan links) kun je vroeg of laat vergeten en wordt je mond letterlijk en figuurlijk dichtgetimmerd

k*tland hier :mad: :(

Helemaal mee eens! Ik heb pas nog een keer tegen iemand gezegd dat ik zeker wist dat hij een keer de kogel zou krijgen. En nu is het dan toch gebeurt. En in NL doen we helemaal niks tegen die k*t fundi's. Laten we ze hier maar lekker moskeen bouwen etc.

De dader kan volgens mij maar 2 typen mensen zijn, fundi's of linkse rakkers. En ik denk dat het de eerste is :mad:

DBC01 zei:
Logisch gevolg van wat er in Nederland gaande is: Zij die eeuwig en altijd beschermd zijn tegen de Nederlandse samenleving gebruiken nu het gereedschap dat ze gewend zijn te gebruiken in hun eigen land tegen critische individuen of partijen.

Eerst Fortuyn, nu van Gogh, dan Wilders en Hirsch Ali: Iedereen met een méning tegen de islam zal opgeruimd worden. Tijd om paal en perk te stellen, we staan voor schut, we zijn een natie als een tandenloze tijger, zonder enige tucht of controle en straf voor mensen die onze samenleving bedreigen!

Ingezet in de jaren '60 (vrijheid blijheid en weg met de politiepet, Mammoetwet die scholen eeuwig zou verpesten) door de jaren '70 naar de jaren '80 en '90 (massale immigratie, hervorming van scholen, omhakken van establishment, weg met ons) naar het jaar 2000 waar wij mogen oogsten wat we ooit gezaaid hebben: Mogelijkheden en speelruimte voor mensen die democratie vervloeken en slechts hun tijd hebben afgewacht om genadeloos toe te slaan bij die mensen die wél het kef hebben om een hun stem te laten horen en een mening verkondigen die velen delen maar slechts enkelen durven te ventileren.

Precies!! Mooi gezegd!

Johny zei:
De dader kan volgens mij maar 2 typen mensen zijn, fundi's of linkse rakkers. En ik denk dat het de eerste is :mad:

Ik vermoed dat het de tweede is. Bij Fortuyn dacht iedereen ook eerst dat het een moslim was geweest. Ik gok dus op een extreem linkse rakker. (puur voor de relfaktor hoop ik dat ik ongelijk heb)

Ik hoop maar dat het geen moslim is geweest…….

Langzaam druppelt de emmer vol.

Mooi gezegd? Dat weet hij meer dan ik. Sinds waneer betekent het dat "iedereen met een mening tegen de islam vermoord wordt" waneer er 2 mensen vermoord worden. Waarvan de eerste niet door een moslimfundamentalist wordt vermoord. En waarvan we (ik?) van de tweede nog geen reden kennen.

dj_phreak zei:
Ik vermoed dat het de tweede is. Bij Fortuyn dacht iedereen ook eerst dat het een moslim was geweest. Ik gok dus op een extreem linkse rakker. (puur voor de relfaktor hoop ik dat ik ongelijk heb)

Dat is dus ook de pest. Die linkse rakkers zijn bijna het ergste. En in NL wordt er maar vanuit gegaan dat links sociaal is.

In A'dam wordt ook gewoon toegekeken hoe kraakpanden volzitten met extreem linkse rakkers die daar allemaal ondermijnende plannetjes uit aan het broeden zijn :mad:

2 17 jarige waarvan zeker 1 moslim

wie dan ook de dader is, ik stel het volgende voor:

NU EENS GEEN STILLE TOCHT!!!

Een luidruchtige tocht van enkele honderden mensen met loden ppen en honkbalknuppels naar de familie van de dader en IEDEREEN die met hem sympathiseert lijkt me veeeeeeel nuttiger.

Johny zei:
Dat is dus ook de pest. Die linkse rakkers zijn bijna het ergste. En in NL wordt er maar vanuit gegaan dat links sociaal is.

In A'dam wordt ook gewoon toegekeken hoe kraakpanden volzitten met extreem linkse rakkers die daar allemaal ondermijnende plannetjes uit aan het broeden zijn :mad:

En dan leggen ze weer iemand om en met ons verpauperde rechtssysteem staan ze met een paar jaar na goed gedrag en tbs op straat. Ongelofelijk het wordt tijd om eens een wat hardere aanpak te hanteren hier

De regering moet harder worden en de politie moet meer rechten krijgen om deze onzin aan te pakken.

dj_phreak zei:

Een luidruchtige tocht van enkele honderden mensen met loden ppen en honkbalknuppels naar de familie van de dader en IEDEREEN die met hem sympathiseert lijkt me veeeeeeel nuttiger.

Gij zult geen kwaad met kwaad vergelden. Een onschuldige familie is imo even onschuldig als ieder ander. Mocht de familie de dader steunen dan zijn deze even schuldig en zullen zij berecht moeten worden.

Amen!

Wat een bezopen land.

Theo was een persoon die recht voor zijn raap was. Dat je niet met hem eens bent oke maar dat je dan moet vermoorden. Wat een klootzakken :mad:

dj_phreak zei:

Precies, wij Nederlanders laten gewoon over ons heen zeiken in ons eigen land. Het wordt tijd dat de mensen die voor Nederlandse normen en waarden zijn (dat hoeven van mijn part niet eens nl'ers te zijn) eens de koppen bij elkaar steken om eens wat fundi's te verjagen hier.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop dat de politici niet het woord 'incident' in de mond nemen. Het is geen incident meer. Er zit iets goed mis in NL. Wie weet hoeveel moorden er al verijdelt zijn met het oppakken van al die bedreigers en hoeveel er zonder persoonsbescherming niet ook al afgeknald waren geweest. Om nog maar niet te denken aan hoevaak dit soort dingen nog wel zal gaan gebeuren de komende jaren.

:(

Ik hoop dat als er feestende jongeren door Amsterdam-west trekken er iets aan gedaan wordt. ME of desnoods burgers die ze te grazen nemen.

Juriaan zei:
Gij zult geen kwaad met kwaad vergelden. Een onschuldige familie is imo even onschuldig als ieder ander. Mocht de familie de dader steunen dan zijn deze even schuldig en zullen zij berecht moeten worden.
linkse softie!

;)

DBC01 zei:
Logisch gevolg van wat er in Nederland gaande is: Zij die eeuwig en altijd beschermd zijn tegen de Nederlandse samenleving gebruiken nu het gereedschap dat ze gewend zijn te gebruiken in hun eigen land tegen critische individuen of partijen..

Precies. Zoals ik al zei "ongelooflijk", hoe kom je erbij!? Dit past precies in het "wij tegen jullie denken", het "eergevoel", het "je hebt gelijk als je van mijn groep bent, en ongelijk als je dat niet bent".

Sorry dit past helemaal in dit straatje. Niet iedere moslim zou iemand vermoorden. Maar ik geef je een voorbeeld. Hier op mijn werk zit een moslim. Goed opgeleid, dus niet een of andere jongere zonder toekomst die valt voor het moslim terrorisme. En wat zegt hij, dat ie van Gogh in het gezicht zou spugen als hij hem tegen zou komen.

Terug
Naar boven