Fitness Seller

Theo v Gogh vermoord!

inderdaad respect voor theo

maar hij wistzelf waarschijnlijk ook dat dit er een beetje zat aan tekomen.
Hij had / heeft er gewoon schijt aan en dat moeten wij ook hebben, maar aangezien de hele wereld steeds individueler wordt zal er waarschijnlijk weer geen ene reet gebeuren want zolang jij niets doet doe ik ook niets, en de politici zullen dit beschouwen als een vervelend incident.

Ik denk dat de spreekwoordelijk druppel niet lang meer op zich laat wachten en de politici in NL zich eens flink achter de oren moeten krabben.

groet Bur

Marc W zei:
Nee, MrJ, zoals ik al uitgelegd heb, het zijn geen emotionele reacties. Als je die lui langer kent, weet je gewoon dat dit geen uitzondering is, geen geisoleerde gestoorde gek, maar uitdrukking en gevolg van hun wij tegen jullie denken. HUN denken in groepen, het in elke eenvoudige buren ruzie partij kiezen langs familie en ethnische scheidslijnen, en het terroriseren van de buurt, het wegpesten van de enkeling die criminaliteit nog meldt, en het vermoorden van de journalist die er iets over durft te zeggen. Alles houdt juist logisch verband, en met dit alles zijn wij niet begonnen.

Het is wel tijd dat we de conclusie trekken, als zij in "wij tegen hun" denken, dan moeten wij dat, inderdaad, ook maar gaan doen, uit zelfverdediging.

Ik had het over jullie reacties lieverd, dat die begrijpelijk zijn. :kiss:

Nog geen 2 kilometer van mn huis hebben ze een ****ing k*t Moskee gebouwd, de potentiele kweekvijvers voor terroristjes komen steeds dichter bij mn bed.

Dat ding is groter dan menig kerk hier in de stad ???

Gelukkig duurt het niet lang dan ligt het wel in de as.

er wordt geen kerk meer gebouwd maar moskeeen schieten als paddestoelen uit de grond

rare tendens vind ik

Ach jah, nederlandse cultuur... Bestaat dat nog...?

Als r een bepaalde groep mensen is waar ik nog een grotere hekel aan heb dan die achterlijke moslim fundi's dan zijn het wel die linkse mofo's die er zorgen dat die lui hier zo vrij hun gang kunnen gaan...

Damn ik vind het wel moeilijk om dit topic niet in een moslim-bash topic te veranderen. Kunnen we niet gewoon ff een moslim-bash topic aan maken..? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Er wordt altijd gezegd dat het een kleine groep is maar die weet dan aardig het leven van een compleet land keer op keer te verzieken.

Een topic geopend op Maroc.nl:

Bepaalde mensen kiezen ervoor om zoveel mogelijk vijanden te maken, dan kijk ik niet zo verbaasd als zo'n persoon wordt opgeruimd. Die man vond zichzelf verbaal zo sterk, dat hij vond dat hij alles kon zeggen en zijn perverse gedachten overal kwijt kon. Ik zelf vond zo'n persoon altijd gevaarlijk. Het is weliswaar een vrij land je mag alles zeggen en vinden, maar iedereen brengt zijn mening op zijn eigen manier weer. Hij was verbaal dus erg sterk en de ander was met zijn mes en pistool te sterk. Is die uitgesproken mening het dan waard om op de koude stoep tot een einde te komen. Nou ja ik ben geen voorstander van fysiek geweld nog verbaal. Wie de bal kaatst moet hem ook terug verwachten.

Zouden ze zo allemaal denken??

theo had laats toch ook nog een film gemaakt over de koran en dat daar vrouwen in beledigd worden, dit had hij samen met dat grietje van de vvd gemaakt.En dat was geloof ik zelf ook een moslim(als ik het goed heb).

Het zijn echt vaak die ouderwetse moslim aanhangers die nog denken in het stenentijdperk, een oog om oog en tand om tand.Het naardeel is hiervan dat ze alles zullen doen om dit te verwerelijken, maakt niet uit wat ze er voor moeten doen. Mijn viezie is: Nederland Bloedt Langzaam Dood.

Theo rust zacht.

maniac zei:
Ben blij om Nederlander te zijn, maar het gevoel wordt steeds minder.

Waarom wordt er zoveel gepikt van bepaalde groepen in ONZE samenleving?
Praten, praten, praten, praten en nog eens praten!!!! Dat is het enige dat er gebeurt hier in Nederland door de politiek!

De harde hand erover, in alle segmenten van onze samenleving. Op scholen, op straat, overal!

HOW MUCH KARMA CAN U HANDLE :bow: :bow:

MrJ zei:
Ik had het over jullie reacties lieverd, dat die begrijpelijk zijn. :kiss:

Begrijpelijk, emotioneel?

Het feit is juist dat dat er niet toe doet. Dit zag je aankomen, ik ben kwaad maar niet verbaasd. Ik ben kwaad, maar wat ik hier zeg, dat zeg ik over een week en een maand en een jaar nog.

Dit is geen uitzondering. Het is een uiting van een geweldscultuur en een wij van de familie tegen jullie cultuur. Die zie je in het klein: bij een ruzie altijd kiezen voor je broertje zijn gelijk op school, naar groter, het kiezen voor je Marokkaanse buurman tijdens een ruzie over geluidsoverlast, naar groter, het oogluikend toelaten van criminaliteit, omdat die Nederlanders toch rijk zijn, naar groter, het terroriseren van de buren die criminaliteit wel melden, welke tenslotte gedwongen zijn te verhuizen, naar moord, op een journalist die het voorgenoemde aan de kaak durf te stellen.

Zeker, nu het politiek correct taboe gevallen was, en veel mensen met van Gogh gingen zeggen wat er aan de hand was, werkte het wapen "zij zijn racisten" niet meer, en gaat met over tot politieke moord. Zeker ik zie dit juist niet als een incident.

Als je die lui langer kent, weet je gewoon dat dit geen uitzondering is, geen geisoleerde gestoorde gek, maar uitdrukking en gevolg van hun wij tegen jullie denken. HUN denken in groepen, het in elke eenvoudige buren ruzie partij kiezen langs familie en ethnische scheidslijnen, en het terroriseren van de buurt, het wegpesten van de enkeling die criminaliteit nog meldt, en het vermoorden van de journalist die er iets over durft te zeggen. Alles houdt juist logisch verband, en met dit alles zijn wij niet begonnen.

By Marc W.

Ik geloof dat ik es enorm veel karma ga uitdelen maar mijn verslagenheid overstemt alles.

Marc W zei:
Begrijpelijk, emotioneel?

Het feit is juist dat dat er niet toe doet. Dit zag je aankomen, ik ben kwaad maar niet verbaasd. Ik ben kwaad, maar wat ik hier zeg, dat zeg ik over een week en een maand en een jaar nog.

Dit is geen uitzondering. Het is een uiting van een geweldscultuur en een wij van de familie tegen jullie cultuur. Die zie je in het klein: bij een ruzie altijd kiezen voor je broertje zijn gelijk op school, naar groter, het kiezen voor je Marokkaanse buurman tijdens een ruzie over geluidsoverlast, naar groter, het oogluikend toelaten van criminaliteit, omdat die Nederlanders toch rijk zijn, naar groter, het terroriseren van de buren die criminaliteit wel melden, welke tenslotte gedwongen zijn te verhuizen, naar moord, op een journalist die het voorgenoemde aan de kaak durf te stellen.

Zeker, nu het politiek correct taboe gevallen was, en veel mensen met van Gogh gingen zeggen wat er aan de hand was, werkte het wapen "zij zijn racisten" niet meer, en gaat met over tot politieke moord. Zeker ik zie dit juist niet als een incident.

Wat aan m'n post begrijp je precies niet?

Het was bedoeld om er geen moslim bash topic van te maken, geen inhoudelijk post in de discussie. Dus mij hoef je daarvoor niet te quoten.

Destijds met Fortuyn werd er vanuit de politiek geluld dat er een aanslag op de democratie en de vrijheid van meningsuiting gepleegd was.....

Dat is inmiddels ruim 2 jr geleden....WAT hebben ze er inmiddels al aan gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Destijds met Fortuyn werd er vanuit de politiek geluld dat er een aanslag op de democratie en de vrijheid van meningsuiting gepleegd was.....

En wat gaan WIJ er nu aan doen.

Zag net op AT5 dat 'ie ook nog eens een enorm mes in z'n borst heeft staan. Erin gehakt toen 'ie op de grond lag. Het doet er verder niet veel meer toe maar ik werd echt (lichamenlijk) misselijk toen ik het zag. Kook echt van woede.

Deze gebeurtenis was de druppel....

Leviathan zei:

Praten.... terwijl daden the magic word is ....

Leviathan zei:

Idd geen ****, maar de politiek moet niks doen (als het kan wel natuurlijk, maar je weet dat de 2e kamer vol zit met linkse rakkers die ons land laten verpauperen en kapot maken), wij moeten wat doen.

Leviathan zei:

GEEN RUK

Over het algemeen zijn Nederlanders banger dan moslims omdat ze meer te verliezen hebben en niet gek genoeg zijn. Dat zie je op straat heel erg, en thuis voor de buis. We verafschuwen veel maar de straat opgaan zoals vroeger, om te protesteren, acties om te laten zien dat we dit zooitje niet meer pikken, doen we niet. Want we hebben het thuis nog goed met onze volle koelkast, waterbed en Dolby Surroundset, we durven geen dingen op het spel te zetten.

Dit gaat tot uiting komen in de horeca, bij evenementen en dergelijke.
Wat dacht je van het sukerfeest 14 november a.s. ter afsluiting van de Ramadan? Ik loop dan in een kogelvrij vest een bioscoop te bewaken, krijg er steeds minder zin in.

Wat dacht je van oudjaarsavond en koninginnedag? En wat dacht je ervan als de film '06-05' uitkomt van Theo? Gaan de moslims dan protesteren voor de bioscopen? Mensen bedreigen die erheen willen gaan? Blokkades veroorzaken en bioscopen bestoken met bommeldingen? Want dát is de volgende stap hè! De Nederlandse bevolking nog meer in het nauw drijven, nog meer bedreigen.

Ik ben ervoor 12.00 zaterdag op de dam
knuppels, boksbeugels alles meenemen

animo????????

Het probleem is dat die moslims gelijk alle broertjes en neefjes oproepen bij een ruzie. Dat doen wij niet. Maar goed, blijkbaar is het nodig dat wij ons gaan organiseren.

Terug
Naar boven